Yksivaihde sisustaa

Oon tavallaan Konstan linjoilla, että usein osat koriste-esineinä ovat jotenkin dänkin näköisiä, mutta ajossa oleva pyörä esillä tai sisustiselemttinä on usein tosi jees.

Poikkeuksena @Paavi n lampunvarjostin, joka on tosi siisti. Tietääkö @Paavi muuten, että saavatko nykyiset paavit käyttää toissa kolleegalle, eli Paavi JP #2:lle lahjoitettua kullitettua Gamagoolio-osasarjaa sisuatuaelementtinä? Vaikka ihan vaan laatikossaan, että säilyy ebay mint NOS rare shit -kunnossa?

t. hengelliset asiat kiinnostaa -82

Sehän oli itse asiassa kullitettu Colnago, joka sittemmin on päätynyt takaisin Ernestolle sisustuselementiksi. Eli ei muille paaveille hupia siitä fillarista.

Paitsi: muistan jostain lukeneeni, että ko. pyörä olisi sittemmin myyty jollekin saksalaiselle keräilijälle. Jollain se kumminkin on koristeena jossain.

1 Like

Omaan himaan en ottaisi lähtökohtaisesti pyörän osia, mutta en ehkä konaistakaan pyörää koristeeksi, täysin eri asia olisi kuitenkin kuntopyörä naulakkona tai siitä modernimpi versio maantietsygä trainerissa peiteltybä puoliksi käytetyillä vaatteille ja muulla paskalla.
Tällä hetkellä ei ole tilaa kyllä moiselle luksukselle.

Jossain toimiston tyyppisessä työhuoneessa ehkä voisi kokonainen pyörä mennä itselläkin ja sitten taas harrastetilassa, pyörätallissa tai varsinkin alan liikkeessä mun mielestä osat toimis erinomaisesti sisusteina.

Ekana tulis mieleen

  • seinäkello kunnon isosta etuleivästä
  • kampi ovenkahvaksi
  • jousi-brooksista värkätty satulatuoli
2 Likes

täähän on mayhem DFL, pysti jota et kotiisi vuodeksi enempää halua!

Jaaha, kullitettu Colnago olikin uusi homma, ja törkeä vääryys, ettei @Paavi voi sisustaa sillä.

Mutta Paavi JP Cocks sai kyllä myös Gambinagnolion 50-vuotisjuhlaosasarjan lahjaksi. Eli pysyn kysymyksessäni, että saavatko JP:n myöhemmät kolleegat sisustaa tolla, vai onko se jossain Vatikaanin museon paavien sotasaaliskokoelmissa?

1 Like

Vastustan ihan hemmetisti kaikkea pyöräilysälää koristeina ml. osat ja kokonaiset. Koskee myös ketjuista tehtyjä koruja ja kumisia lompakoita.

1 Like

Googlasin sitä yhtä rando-kiikkustuolia ja päädyin:

5 Likes

Ai saakeli! Löysin itsestäni täysin tuntemattoman puolen. Nää on upeita.

Tää. Ainoa poikkeus on satunnaisesti kokonaisuuteen tyylikkäästi istuva kokonainen fillari tai eteisen säilytysratkaisujen mahdollistaessa fillarikypärän esilläolo voi antaa ihan hauskan yksityiskohdan ja kertoa tarinaa kämpässä asujasta.

Uusixin sivuilta. Jotenkin helposti itselläni herättää fiilikset käyttökelpoisten osien haaskuusta, vaikka tiedäppä näistä

1 Like

sori OT mut hieno ketjusuoja

1 Like

Paavihan on jumalasta seuraava. Kai se saa tehdä suunilleen mitä huvittaa.

1 Like

Ei ole lainkaan OT, kun täällä puhuttiin sisustusratkaisuista ja erityisesti Paavin sisustusratkaisuista. Arvelen myös, että koska tosta kööristä Franciscus on vähiten paha, se myös ajaa tuota ja säilyttää sitä sisällä komea ketjusuoja framilla—sisustaen kokonaisilla ajokelpoisilla fillareilla, eikä pyörisyä riivityistä koriste-esineillä.

PS. Onkohan Paavin ajoasu valkoinen spandex ja peesaako sitä sellaisiin riemunkirjaviin sukkahousuihin sonnustautuneet sveitsiläiskaartilaiset jollain kullitetuilla Colnagoilla?

Tää Vatikaanin pyöräilyskene on musta aika alikeskusteltu aihe foorumilla…

2 Likes

Nyt tutami laitat välilyönnit ajatusviivan molemmille puolille tai mä en enää ala. Emme ole Ame Rikassa.
T. Suomen Valtion Kieli Poliisi

3 Likes

Vatikaanihan sponsoroi vuosikaudet Amore e vita -ammattilaistallia (mainostettavana ilosanomanaan abortin vastustus) ja tässä viimeksi onnistui jollain ihmeellä (kieltämättä ydinosaamisalaansa) saamaan edustajansa Glasgow’n maantie-MM:ien miesten eliteen:

Mulla on tuvan puolella kirjahyllyssä sesongista riippuen 2–4 fillaria ihan vaan säilytys- eikä sisustusratkaisuna. En kadu mitään, haters gonna hate.

2 Likes

Nevör! Suomen antropologi -lehden pisimpään palvelleena toinitussihteerinä isken u+2014 (—) aina kiinni edellisiin sanoihin.

t. kansain välinen rosvo kopla

4 Likes

Kuuluuko makuuhuoneen asiat tänne?

Meillä on ollu peitteenä kai yheksän vuotta semmonen tuplalevynen 220x200cm hyvin ohut saksalaisen Billerbeckin silkkitäytteinen peite. Miellyttävän kevyt ja ei-hiostava. Mutta sen puuvillapäällinen on kulunu nurkista jo melkein puhki ja ollaan pari vuotta sillai huomattu että talvella se on kyllä vähän liian kylmä sitten kuitenkin, on ollu tapana ottaa tässä loka-marraskuun tienoilla jo siihen joku torkkuviltti lisäks päälle yöks.

Tartettiin siis uus peitto.

Mulla on joskus aikanaan ollu sellanen kivan suomalaisen Porin Villa & Peite -puljun villatäytteinen 150x200cm peite joka oli tosi hyvä. Ei hiostanu ja oli just täydellisen lämmin, varsinkin aamuyöllä ja aamulla valtavan kiva.

Joten nyt panostimma ja tilasin samaiselta porilaisfirmalta samanlaisen villatäytteisen peitteen, sen ohuemman, koossa 220x200cm. Peite saapui eilen ja oli nyt viime yönä ekaa kertaa käytössä suurin odotuksin.

Miten kävi? No. Siellä peiton alla oli yöllä niin saatanallisen kuuma että olin suurimman osan yötä ilman peittoa ja sitte olin taas iha jäässä.

Tuplapeite on hankala kahden nukkujan epäsuhtaisen lämmönsäätelyrytmin vuoksi. Keskimäärin ohut villapeite olisi kyllä varmasti parhaimpia ratkaisuja. Toki toai yksilöllistä.

Yhden/kahden yön jälkeen en vielä tuomitsisi tuotteen toimivuutta. Ihmisen keho on unen osalta todella herkkä ja hengittävyyden ja lämmön muutokset ovat yllättävän voimakkaita tuntemuksia aiheuttavia. Adaptaatioaika uuden peiton tai vuoteen muiden muutoksien osalta voi useasti kestää 2-6 viikkoa.

T: sänkyhenkilö

2 Likes

Kiitos rohkaisusta. Eipä siinä, tuote toimii varmasti just niinkuin se mun edellinenkin peitto mutta muuttujana tosiaan kaks henkilöä yhden sijaan, lämpöpattereina siellä tohottamassa.
Eikä tässä ny muuta vaihtoehtoa olekaan kuin totuttelu. Ostettu mikä ostettu, tällä mennään.


Tämä on omasta mielestä harvoja onnistuneita tämän sekmentin kapistuksia.

1 Like