Yksivaihde.net historiikki

Kiinnostas tietää miten yv.net syntyi, ja mikä oli ihan ensimmäinen postaus, asia jota käsiteltiin…kiitos.

tnts - 14:33, 5.11.2015 » Roope Mokka perusti Facebookiin ryhmän Single Speed and Fixed Gear Developers Finland joskus 2007 ja siellä alkoi keskustelu, että pitäisi luoda aiheelle oma sivustonsa. Pari tyyppiä otti siitä kopin, mut eivät saaneet projektia kasaan, joten 2008 otettiin Ekin kans homma hoitoon ja laitettiin saitti viikossa pystyyn. Tietysti sitä ennen oli fiksi- ja sinkulakeskustelut lähetti- ja fillarifoorumeilla.
Tuommoisen lyhyen version olin nakutellut pari vuotta sitten.

ja eka postaus: Yksivaihteen foorumi avattu - Sivusto - Yksivaihde.net

tuota id=__ numeroa vaihtamalla vo helposti selailla topiceja luontijärjestyksessä.

Mä odotin otsikon perusteella että joku olis tehnyt yv.netin historiikin jossa olis aikajanana: modejen hallintakaudet, aerospoukkien kulta-aika, merkittävimmät tapahtumat, suurimmat kiistat sössötykset jne. :frowning:

^^ siinä selkeästi koitetaan kirjottaa omaa historiaa. Huomatkaa, että numerointi alkaa kakkosesta, koska foorumin ensimmäinen topikki on jälkeenpäin poistettu ylläpidon linjattua ettei käyttäjän ununu myyntitopikin ole soveliasta olla foorumin vanhin topikki.

1 Like
kyttyra - 8:50, 28.6.2017 » Mä odotin otsikon perusteella että joku olis tehnyt yv.netin historiikin jossa olis aikajanana: modejen hallintakaudet, aerospoukkien kulta-aika, merkittävimmät tapahtumat, suurimmat [s]kiistat[/s] sössötykset jne. :(
Joo. Elä semmosia luule Kyttyrä. Mutta sinähän voisit sen ehkä tehä...

Kiitos tnts opastuksesta. Tuolta Suomi24 sivuilta löyty kans kiivas keskustelu fiksistä ja sinkuloista vuodelta 2007…

Pitää varmaa pitää jokin upea esitys aiheesta kymppivuotisilla.

Smurf - 10:04, 28.6.2017 » Pitää varmaa pitää jokin upea esitys aiheesta kymppivuotisilla.
laita semmoset kirjotuskoneäänet ku teksti tulee ruudulle ja parit kovat transitioefektit ja muista että yks dia on tasan just sen kokonen mitä siihen mahtuu tekstiä

id=666
O: Etuvaihtaja 34,9 pannalla

:joy:

aliarvostettu ununu_servaus

2 Likes

:clap: :joy:

1 Like