Yksivaihde.net 2.0 kehitysideat ja uudet ominaisuudet

Mikäs tää woopra chat on? Olis naisseuraa kai tarjolla?

Joku roti.

et vastannut kutsuun?

Ei kehtaa, voi tulla kotona sanomista.

Näköjään kyseessä oli lepardin ei-full-keyboard-access tai sitte vaan joku firefoxin bugi.

Oos semmosesta ollu puhetta että, ku tuolta keskustelut etusivulta ku klikkaa topicista niin avautuis topicin ensimmäisen sivun sijasta viimeinen sivu. pieni asia mutta kait melkeen aina kaikki halluu tarkistella topicin viimeisiä kommentteja.

Kun siitä foorumin etusivulta klikkaa sitä tekstiä, joka kertoo kuinka kauan aikaa sitten viimeinen viesti on ko. topiikkiin lähetetty, vie se viimeiselle sivulle. Noinhan toimii valtaosa foorumsysteemeistä.
Silloin kun topiikin nimi/aihe on oranssilla, niin silloin siitä klikattaessa vie ensimmäiseen uuteen viestiin siinä topiikissa.

päivityksen jälkeen foorumin käsitys siitä koska ketju oranssoidaan ja koska sinistetään on kyllä aika jännittävää arvontaa.)

Sehän ei käsitä mitään vaan toimii kuten on koodattu. Tässä lisätietoa ko plugarista.

navipalkin jutut menee toistensa allepäälle mulla kun suurentelee tekstiä pari pykälää. samaten noi postieditorin nappulat ei kasva tekstin kasvaessa. jos yhtään arvaan ni molemmat voi fiksata joku cssvelho.

Mulla suurenee ja pienenee kaikki. Fontit, banneri, navigointilappuset, jopa avatarit, kun zoomailee. Siis ubuntu + firefox 3 + ctrl + hiiren rulla.

Eli mulla toimii hienosti. Jatkakaa.

MrHat - 13:54, 4.2.2009 » Mulla suurenee ja pienenee kaikki. Fontit, banneri, navigointilappuset, jopa avatarit, kun zoomailee. Siis ubuntu + firefox 3 + ctrl + hiiren rulla. Eli mulla toimii hienosti. Jatkakaa.
samoin. Vista + FF3 + zen

Laitanpas tähän ihan vaan itselleni näkyviin muistiin ajatuksen prev/next topic nappuloista, jottei tartte backillä palata keskustelujen etusivulle ja sieltä naputella seuraavaa.

Nään jo silmissäni monia viestejä, jotka tulleet vahingossa väärään topiikkiin, kun pääsee tuolla tavoin liikkumaan topiikista toiseen.

Mahtavuutta olisi jos tuohon kentän yläpuolella olevaan “Reply” tekstiin saisi perään tulostettua topikin otsikon - ei menisi väärään topikkiin niin helposti.

keskustelufrontin topiclista on hyvä, voisko saman saada alueitten topiclistaksi?

oon edelleen sitä mieltä että toi topicien sinisyys tai keltasuus ei nyt ihan täysillä toimi, yleensä joka päivä pari upattua topicia näyttää sinistä vaikka niissä on mun lukemattomia viestejä.

luettuani sen plugarin speksejä ymmärrän toki että ainakin siten tehtynä se nyt ehkä ei aina voi toimia mut toisaalta ehkä vois olla uus taulu jossa ois joka viestiä kohti tuple:

uid | postid | timestamp

tästä toki seuraa taulu joka on kapee mutta pituudeltaan maksimissaan koko laudan viestien määrä * käyttäjien määrä. en osaa sanoa tuleeko tästä suoraan jotain ongelmaa vai ei.

tuosta raakadatasta lähtien vois sitten tehä view:n jota käyttäen phpkoodi ja sqlkyselyt pysyis jotakuinkin järjellisinä.

temmi_hoo - 9:25, 9.2.2009 » keskustelufrontin topiclista on hyvä, voisko saman saada alueitten topiclistaksi?
Joo pitääkin tuo naputella, kun tuo uusi malli on nyt toimivaksi todettu. eli kohta luvassa taas pieniä päivitskatkoksia ja uudistuksia.

Oltiin liian innoissamme Google-banereista, joten tänään tuli bannit. Otan samalla ne pois.

miks banneribanaanit? liian vähän klikkejä?

Pikkasen liikaa tuli klikkejä. Google vertaa niitä “aitoihin” tilastoihin ja jakelee banneja huijareille.

Millaista banaania sieltä pukkaa? Tuleeko gmainokset joskus takaisin? Löysin meinaan pari kertaa ihan ok-mainoksiakin, joita tuli tutkittua enemmänkin.

en koskaan nähny gmainoksia kiitos adblockin mut harmi jos liiaksi kliksuteltiin tjs