Yksivaihde.net 2.0 kehitysideat ja uudet ominaisuudet

Oisko mahdollista sijoittaa mainoksia ton uusimpien keskusteluvastauksien jälkeen? Kun nyt ei näy suoraan nuo keskusteluvastaukset kun sivun avaa…

tnts - 19:00, 25.1.2009 » Pistinpä huvikseni testiin nuo Google mainokset vielä. Ilmoitelkaa, jos häiritsee ja älkää epäröikö klikkailla. Mahdolliset tuotot menee tottakai ylläpitoon.
Ei häiritse. Ehkä hieman enemmän saisi olla "yksivaihde - keskustelu" linkkien ja mainoksen välissä tilaa, ettei tule turhauttavia vahinkopainalluksia. Se mikä hieman häiritsee on, että tuo tarjoaa minulle suomen dating-sivustoa, vuokra-varastotilaa ja turun suunnan kiinteistövälitys-linkkejä. Tietääkö google minun parisuhteesta jotain mitä minä en tiedä?
Chae-chu - 19:29, 25.1.2009 » Oisko mahdollista sijoittaa mainoksia ton uusimpien keskusteluvastauksien jälkeen? Kun nyt ei näy suoraan nuo keskusteluvastaukset kun sivun avaa...
Tarkotit varmaan tuota blogipuolta, etkä tätä foorumia?

joo, sitä just.

//edit: Nyt noi mainokset hävis kokonaan…
//edit2: unohtakaa toi edellinen…

Hmm… Oisko muuten mahollista joskus saada tohon viestin lähettämis-ajankohtaan sellanen muutos, että jos viesti on tullut tänään, niin ton päivämäärän tulis teksti: tänään. Kuten esim. täällä. Tuo helpottaisi käyttämistä hieman, kun ei aina tarttis tarkistaa päivämäärää ja sitä että onkos se nyt tullut tänään vai aikaisemmin.

edit: eli siis Lähetetty 13:04, 26.1.2009 ← tänään

Chae-chu - 13:04, 26.1.2009 » Hmm... Oisko muuten mahollista joskus saada tohon viestin lähettämis-ajankohtaan sellanen muutos, että jos viesti on tullut tänään, niin ton päivämäärän tulis teksti: tänään. Kuten esim. [täällä](http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t419313). Tuo helpottaisi käyttämistä hieman, kun ei aina tarttis tarkistaa päivämäärää ja sitä että onkos se nyt tullut tänään vai aikaisemmin. edit: eli siis Lähetetty 13:04, [s]26.1.2009[/s] <-- tänään
Varsin hyvältä kuullostava malli. Toinen vaihtoehto ois näyttää se suhteellinen aika tuossa edelleen ja esim mouseoverilla sit tarkka, mutta sit se saisi olla linkki jonnekin.

Pitänee katsastaa, et miten noita vielä muokkailen, mut kylläpä tuo 2h aikaerokin hieman tuossa ärsyttää.

Joo, toi sun vaihtoehto on parempi… Onkos tota linkkaamista muutettu (url-nappi), kun muistaakseni aikasemmin kun toi vaan heitti noi tägit, vai muistanko väärin? En nimittäin tota kauheesti aikasemmin käyttäny, ku en jaksa vaihtaa koko ajan firefoxin ja operan välillä.
Mutta tosiaan, toi keskustelualueen etusivu on nyt kyllä tosi hyvä, selkee, ja siitä saa kaiken tiedon tarvittaessa. Big Up!
Mikä ton aikajutun kanssa nyt olikaan? Eli miksei se hyväksy tota meidän aikaa?

Chae-chu - 15:09, 26.1.2009 » Joo, toi sun vaihtoehto on parempi... Onkos tota linkkaamista muutettu (url-nappi), kun muistaakseni aikasemmin kun toi vaan heitti noi tägit, vai muistanko väärin? En nimittäin tota kauheesti aikasemmin käyttäny, ku en jaksa vaihtaa koko ajan firefoxin ja operan välillä.
Eli linkittämisen ohje menee näin: 1. Kopioi haluamasi linkki leikepöydälle 2. Maalaa haluamasi sana(t) viestissäsi 3. Klikkaa URL-painiketta 4. Liitä osoite leikepöydältä aukeavaan pikkuikkunaan 5. Paina OK. 6. Rasvaa ketjut

Joo pitäs saada silleen, et se edelleen tallentaa aina ajan UTC:nä, mut esittää sen meidän aikavyöhykkeen aikana eli -2h offsetillä.

Tajusin just, että sekotin ton url-nappi-jutun erääseen toiseen foorumiin, osaan siis kyllä täällä käyttää tuota, vaikken muuten mikään tekniikan ihmelapsi olekaan… :slight_smile:

Hyviä nää mainokset, tykkään :smiley:

Google-bannereiden koeajoviikko on takana ja näyttää sen verran hyvältä ($20), että saavat jäädäkin. Muistakaa silloin tällöin klikkailla, niin saadaan leveempää kaistaa ja kosteammat pikkujoulut!

20 viikossa? Ihan hyvin, oon kuvitellu,et normaalisti noista sais vaan muutaman dollarin viikossa, ku google kusettaa niin paljon. Mut ilmeisesti ei. :slight_smile:

Loistavaa! Kyllä noita viitsii klikata jos siitä on noin paljon hyötyä.

Ainoa sivu jossa oon ottanu AdBlockin pois käytöstä. :slight_smile:

Oho, ai sillä saa ihan oikeesti rahaa. Mulla kans Adblock Plus on blokannut ne automaattisesti, joten en ole niitä nähnytkään.

Oon muuten jäänyt kaipaamaan, kun etusivulla näki ennen suoraan topikkien viestien määrän. Muuten päivitys on ollut pelkkää plussaa.

No tämähän on itseasiassa varsin aktiivinen sivu, joten kai sitä rahaa tulee. Hieno homma.

Loistava homma. Eivät nuo mainokset ole minuakaan häirinneet. Pitää käydä naksuttelemassa silloin tällöin.

kohta saadaan parit kimppatilaukset googlen rahoilla tehtyä :wink:

en nyt alkanut tabindexejä selailemaan, mutta mulla ainaki hyppää focus tästä viestinkirjoituskentästä tabulaattoria iskemällä tonne google ad -iframeen. mielummin focusnappiin!

mullapa hyppää nappiin.