Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

aivan

Vittuku sisurit puhkee aina siinä kohassa ku saa viimesetki renkaasta vanteelle. Paikat loppuu!

Kampeatko niitä jollain työkalulla tai nipistyykö sisuri johonki väliin? Sisurin hajottaminen asennuksen yhteydessä on ihan perustaidoilla vältettävissä.

2 Likes

kampeen renkaan aina työkalulla paikalle, 0 sisuria rikki.

1 Like

Liukkaria vaan tarpeeks. Harvoin tarvii edes työkalua sillon.

Kampeen renkaan työkalulla vanteelle estoitta jos ei sormin mene. En rupia kärsimään. Yhden sivurin oon vuosien varrella rikkonu. Mutta se oliki saatanan ohut sisuri ja rengas sitte taas ekstratiukka. Hyhhyh vieläki inhottaa ku muistelen sitä keissiä.

1 Like

Rusketusrajat kypärän hihnasta alkavat jo hieman näkymään. Tänään pitkästä aikaa kävin pyöräilemässä ilman kypärää. Meinasin kaatua 2 kertaa, ja näin pyöräilijän istumassa kadulla verissäpäin kun oli kolaroinut autoilijan kanssa.
Universumi taitaa viestiä minulle että kypärä päähän.

4 Likes

Voi olla et jos koko ajan funtsii sitä kypärää, niin ei tuu havainnoitua niitä tärkeitä juttuja.

3 Likes

Oon yleensä vääntänyt rengasraudalla viimesen osan renkaasta vanteelle jos rengas on tiukka, paksummat sisurit on kestänyt ihan hyvin, mutta oon tänä kesänä puhkassu jo kolme sisuria noin… eilen paikkojen loppuessa käänsin renkaan sit sormin vanteelle ja menihän se niinkin suht helposti.

Rotafixasin toissapäivänä pitkästä aikaa.

3 Likes

Ja saaga jatkuu… 5km lenkkiä ja flätti :v:

1 Like

voimia sinne

Skidless

20180526174842-ec7f11b2

lanu-spa

3 Likes

15 posts were merged into an existing topic: Pori-sgene

Harris Cyclery laittanu ovet säppiin.

ilmeisesti ei ole saatu enää pyöriä myytäväksi, kiitos koronan. aika fucked up.


30 milliset Vigorelliin. Mahtuu mahtuu.

8 Likes

Semmone ilmotusluontoinen asia foorumia koskien ja sen ulkopuolellakin vaalittaviin suhteisiin ja asiainhoitoon liittyen että ittellä on tässä ny vähän hard times ainakin vielä tän viikon mutta sitten hellittänee ja päästään taas hoitaan kauppoja (sori lumikko) ja deletoimaan usereita (sorry not sorry mutta hoidetaan toki ei tässä mitään mulkkuja olla) ym.

4 Likes