Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ollaan huomenna lähös mökille ja avautui lauantaina mahdollisuus ajaa pyörällä, siis fiksillä. Kattelin reittiä Hirvensalmelta Joutsaan ja sieltä Pertunmaalle. Totesin emännälle, että se on vähä yli 100km mittarissa kun takas 5-tiellä, ja sit vielä pätkä mökille.

Emäntä totes: “Sata kilsaa kestää aika pitkään, ainakin viis tuntia.”

Nostin molemmat kädet ylös ja jes… hyvinpä näyttää tuntevan mut.

2 Likes

IS-jutussa haastatteluntynkää.

Mercedes-Benz E 220d 4Matic oli hankittu elokuussa 2017. Ajokilometrejä on kertynyt 11 000.

Sovala sanoo, että auto on ollut vähäisellä käytöllä jo ennen korona-aikaa.

– Olen ollut tässä talossa kolme kuukautta. En ole koskaan ollut auton sisällä. Kerran kävin potkimassa auton renkaita autotallissa.

– Kesäkaudella ajattelin itse mennä polkupyörällä, jos joskus pystytään järjestämään fyysisiä kokouksia.

Kiva välillä näin päin eikä niin että vaihdetaan uudempaan, isompaan ja kalliimpaan niinkuin kai yleensä tapana on kun kuka tolkun ihminen nyt saavutetuista eduista tinkis.

2 Likes

Luettuani ton jutun mulle jäi todella hyvä fiilis.

1 Like

4 posts were merged into an existing topic: Matkapyöräily, pyörämatkailu, retkipyöräily ja pyöräretkeily

Jaa se olis kuulkaas Pride kuukausi! :rainbow::orange_heart:
Pure Wastella näkyy pari yv-tyyppiä hmmmm, eli tilausta sisään ja 40% pride-yhteisölle per paita! :heartbeat:

https://www.instagram.com/p/CPkl_AbNKc7/?utm_medium=copy_link

ps. tää on mun eka collab, joten mahdollisuus myös tukea mun alkavaa uraa :heart_eyes::sparkling_heart:

20 Likes

Ei ole Hämeentie vielä muuttunut - paras paikka ajaa on sporakiskojen välissä kuten ennenkin.

2 Likes

Kollega tuli eilen iltapäivällä kyseleen missä olis lähin pyörähuolto, kun pyörästä päivän aikana takakumi tyhjentyny. Hetki siinä pähkäiltiin, mutta sitten totesin, että jos nyt pääset julkisilla kotiin niin viepä pyörä varastoon. Mullahan on just ton kokosia sisureita, joita en tartte enää.

Tänää skarppina puoli tuntia aikaisemmin työpaikalle ja vaihdoin sisurin pihalla. Vaihtoa tehdessä kollega tuli samaan aikaan töihin iso kassi pullaa ja muuta hyvää mukanaan. Totesin, että uskalsit sitten ostaa vaikken ollu vielä saanu hommaa tehtyä. Hän olis kuulemma voidellu mua niin kauan, että homma tulis varmasti valmiiks.

Tulipa hyvä mieli tästä operaatiosta, ja voi sitä pullan ja hyvän ja kiittelyn määrää.

18 Likes

työpaikkaromanssit on parhaita

Mäki kerran vaihoin työkaverin pyörään ketjun ja takapakan ja putsasin voimansiirron. Pyörä oli edelleen ajokelvoton kun eturattaat oli myös aivan paskana ja varaosia ei ollu. Sain viiskybää vaivanpalkkaa anyhow. :smiley:

Meilläkin on semmonen työkaveri joka aina ilmaisen lounaan toivossa suostuu fiksailemaan toisten pyöriä. Hieno tyyppi. Itsekin voisin, mutta oon monesti turhan kiireinen ja yksivaihderajoittunut.

Ostaako joku vähän käytetyn kypärän?

Hankin viime vuonna uuden, jossain koomassa koska oma pää on n 57-58 ja tämä kypärä on selvästi isommalle. Pysyy mun päässä mutta näytän Mario Kart-hahmolta. Spessu Propero II-malli. Laitan oikeen myynti-ilmon jos vastaus on positiivinen.

2 Likes

Hyvä kysymys mutta kaipa se kantsii myyntiin laittaa, tuskin se parissa käyttökerrassa pilalle meni

2 Likes

Halvalla eteenpäin, ajattelin ja sitten foorumin kapitalistit voi luukuttta muualla kovemmalla hinnalla ja tehdä voittoa :smiling_face_with_three_hearts:

10 Likes

Stadista Porvooseen minimoiden asfaltti ja tiet noin yleensäkkin.

Oli [x] kauheeta [x] siistii

Eli siistii

5 Likes

Puoliso luukuttaa kesäkumibiisejä ja mä ajattelen vain Gatorskinsejä, onko tämä paha

4 Likes

A post was merged into an existing topic: Parhaat reitit kartalle eli kysely miten päästä A → B nautinnollisesti

frendi vinkkas et ei oo menny dillekeijon paita disainit ihan nappiin “BB”

5 Likes

Etusivua katsoessa huomasin että identiconit aiheuttaa nykyalustan kontekstissa reaktion “oogee palstalainen”

Täh

Nii et jos käyttäjällä on vanhan alustan tekemä “identicon” avatarina, niin se viittaa suoraan rekisteröitymishetkeen.