Fiksejä mediassa

  1. Tiedosta, että alat ajan mittaa käyttämään rumia pyöräilyvaatteita.

hnnnghh

hesari pyys haastattelua tori.fi hommista

leave on read.

Mashijäbät myy puhelimia:

Aaah päivän HBL:stä, juttu tosin käsitteli sähköpyörän veroetua

E: sori OT jarruvaijerit pilkottaa pikseleissä

kukas toi on

Areenan erinomasessa Aikuiset sarjassa.

4 Likes

Oliks tnts muuten Swappien mainoksessa? Nopeesti meni YouTubessa ohi mut ulkonäkö oli erehdyttävä ja taustalla ollut auto sopi profiiliin.

Sori OT.
Not sori.

Itekkin bongannut siellä. Ja vissiin jossain Telian tms mainoksessa näkyy

Ihan samaa katsoin itse, kun jossain vaiheessa vilahti tuo mainos.

joo oon. Palkalla ostettiin uudet puskurit. Kesällä tehtiin spotti ja taas pyörii. sinänsä pyöriin liittyy, että ohjaajan kanssa tutustuttiin brevetillä, mut autossa ei oo fixed gearia eli lukkoja vaan TC hoitaa sutimiset.

Aikuisia katsottiin kans eilen joku 4 jaksoa, mut skeneä ei näkynytkään vielä kuin ekassa. Ihan hauska sarja kyllä ja osa läpistä osuu kyllä itseenikin vaikka oonkin jo 40.

kyllä siellä ainakin ilman paitaa trackständäillään kakkos tai kolmosjaksossa

Taitaa muuten olla tossa kuvassa Olli tartsin ja repun perusteella. Eik ookin @Smurf?

kasuaalisti oottelen tääl rojaltei vantaan basaari -kohtauksesta

aika next level kuittia kyllä vittu :smiley: mad famoso

1 Like

Meikämakkaran silmään toi pätsi näyttää vanhemmalta erältä kuin ne mitä itse on tottunut katselemaan.

Vetääkö tossa uuden the standin ekan jakson alussa tyyppi pelagon vai minkä solmuun? Ei toki fix mutta,

Tolla Ron Bartlella on tossa videolla semmonen fiksipyörä, vissiin ihan tilaustyönä teetetty.

1 Like

Radio x3m juontaja oli aivan liekeissä: oli nähnyt kadulla pikkukundin jolla oli selvästi joku ongelma niin samassa ohiajava pyörälähetti kurvaa siihen, nousee satulasta, polvistuu sitomaan pojan kengännauhat ja jatkaa sitten täyttä höyryä matkaa. Kuka tunnustaa <3

23 Likes

Uusimmassa Voima-lehdessä

14 Likes

1 Like

1 Like