Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Lauantaikoulupäivät olen kyllä lähipiiriä tarkkailemalla havainnut kohtuullisen vastenmielisiksi

Nelipäiväinen työviikko on aika iso parannus itselleni, kun väkerrän työn ohessa lopputyötä. Välillä on käytännössä ollut seitsenpäiväisiä työviikjäänyt. Nyt vaan pitää opetella se, että neljänä päivän tehdään neljän päivän työt ja kolmena päivän edistetään opintoja.

Opiskelu on mukavaa, mutta alkuperäinen toteutussuunnitelma meni myttyyn ja nyt tämä on jäänyt roikkumaan ja stressiä aiheuttamaan.

.

1 Like

Yliopistossa laiskotellessani sain jonkin aikaa kokea myös lapsuuden unelmaa, eli viikossa kaksi päivää koulua (ts. läsnäolopakkoa) ja viisi päivää viikonloppua. Ilmankos ne tukikuukaudet meinasivatkin loppua ennen valmistumista.

3 Likes

Suorita luokanopekoulu kuuteen vuoteen, niin suurin osa vuosista on just tollasia.

3 Likes

Kesäkuuhun asti osasairauspäivärahalla, eli töitä on 8 päivää kolmen viikon listassa. Se on aika sopivasti.

3 Likes

Kimin laukkuun meni loputtomasti olutta 2014

3 Likes

Mun vatsalaukku vetää olutta enemmän ku olkalaukku

4 Likes

Kotipizzan auto meinas ajaa päälle kotipihassa. Olis kai pitänyt mennä avautumaan kuskille (joka ei tainnut ollenkaan huomannut mua), mut en jaksanut seurata sitä toisen rapun edustalle.

1 Like

kuulin että Suomen populaatio on kutistumassa, hitto ku nyt jo on vaikeeta löytää tarpeeksi pieniä polkupyöriä, whattado?

1 Like

toivot että kutistuu tarpeeksi niinnon niitä kokoja sitten sopivasti

1 Like

-nelikanttikeskiö_tyyppi

fuckyou

mikäs tilanne topo designisin suhteen

Ne vaan vaikeni

2 Likes

Sliksit alle Hesalassa. U/M?

1 Like

M, riippuu missä ajat

Durano/t-serv kombolla Maunulasta Vantaalle nyt ainakin pärjäsi hyvin. Mitä nyt kivet rapisee ja mahdolliset jatkot tappajasepeli topikissa

4 Likes

Joo tää gräveli on se mikä mua epäilyttää mut toisaalta se ei aja joka pelkää.

Eilen oli ihan jees Käpylä-Pasila-Vallila-Kallio-Töölö -akselilla Paseloilla, olis voinut ajaa slikseilläkin. Sepeli rapisee vahvasti.

Siis slickseillä pärjää kelillä ku kelillä ja jos ei pärjää, nii yrittäkää vaan pärjätä.

9 Likes

“ting!”, tiuskahti thunderdome tupittoman terästangon tipahtaessa tassuista top tubeen. tikahdun tuskaani.

1 Like