Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Viimiset muistikuvat illasta; yritän epätoivoisesti make sense.

Sanosin, että 13,5C olis mukavampi ku Berliinin tämän päivänen 35C. Huomiseks luvattu 38C, mutta onneks voi hengata ilmastoidussa hotskussa ja lähtä torstaina takas manseen.

1 Like

joo. salee.

Just ajamaan oppinut 4v tytär on selkeästi fixed-verinen: ei coastata vaan koko ajan joko poljetaan tai sit nostetaan jalat ilmaan, ei välimuotoa.

12 Likes

Gopro kaivettu esiin, reitti siirretty kelloon, mansikkakakkua ja kahvia

1 Like

Hyi onpas merivesi kylmää. Selkeästi kylmempää kuin juhannuksena. Luulin että olisi lämpimämpää.

Mä oon miettiny 2v pojan pyörää kiinteää välitystä kun se ei oikee tajua vapaarattaita, polkasee yhen kierroksen ja kaatuu 3 metrin päässä. Potkupyörällä menee täysii ja osaa se niitä fixed leluautojakin polkea mut selkeästi tää vapaaratas ei oo sitä varten

3 Likes

Tää oli meilläkin aluksi vähän haastavaa, mutta lopulta se pyöritys sieltä tuli. Kieltämättä kävi kiinteä välityskin mielessä, ja spedut kun ei tahtonut jalat pysyä polkimilla, mutta ehkä se olis ollut vähän liioittelua. :grin:

1 Like

Mä laitoin muksun pyörässä takarattaan rei’istä nippusiteet pinnoihin kiinni. Oppi tosi nopeasti polkemaan kun oli pakko. Ohuet nipparit katkesi helpommin kuin pinnat, tuli kokeiltua itse ajaa sillä niin vahingossa coastasin.

Edit: Potkupyörällä ajo sujui hyvin, laitoin kuitenkin talutuskahvan polkupyörään ettei pyörivät kammet kolhisi kakaran koipia. Kahvalla saa pysäytettyä jos/kun jalat ei pysy polkimilla.

2 Likes

off-topic rulaa

Twitterissä joku sanoi ostaneen Tori.fi:n kautta talon, olen vähän pihalla siitä skenestä… myydäänkö nykyään oikeasti varastettuja taloja?

nousukausi.mp4

1 Like

ei vittu ei saatanp[quote=“nalle_wheelroos, post:2574, topic:86”]
Edit. Eihän tää ollutkaan Twitter tai edes kebub-lanka,
[/quote]

tu ei mitä helvettiä tapahtuu

y tää on jossai helveti loopissa

Espoo on raju huume

Yllättävän vaikeaa katua asioita joita ei muista.

—>päivystykseen. Taisin terminoida randokesän rippeet. Ja yhden sohvan.

menikö metsäryyppäyksen sm treenit ihon alle?

Lääkereflat kestää helposti monta kuukautta ja yritän hetkittäin kokea oloni siedettäväksi.

Toki aina voi kyseenalaistaa sen että pikkuvarpaan (oletettu) murtaminen auttais asiaa.

tekevälle sattuu

1 Like