Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Tsemppiä toivottaa

Tekis mieli käydä kaupassa, niin saisi ruokaa. Koko matka himasta kauppaan sitä pahinta muhkuraista ja uraista jäätikköä. Ja olen tänään kaatunut jo kaksi kertaa.
Oispa kesä ja käristyskupoli.

3 Likes

Viime yönä oli oikein vimpan päälle ajokeli. Olen onnistunut jotenkin valkkaamaan lenkeille sellaiset päivät, että pienen pakkasen sijasta on ollut plussaa ja joka paikka sohjossa/veden peittämässä jäässä. Eilen kuitenkin vielä bonuksena kova tuuli ja sade, jotka yhdistelmänä tuntuivat vastatuuleen ajaessa vähän sellaista kuin joku hakkaisi naskalilla naamaan.

Tai siis ei mua ole naskalilla koskaan hakattu, että ihan hypoteettista tämä.

2 Likes

Ittekki mietin ja mietin mutta en kehdannu kysyä.

Nyt just hoksasin että olisko taaimmainen tandem-kuski stoker ja näin ollen itse järkeilen että kyseessä siis parisuhteen tiensäpäähäntulo.

Jos kyllä niin senppiä. Jos ei niin senppiä siltiki.

7 Likes

Sama. Minullekin tuntematon ilmaus, mutta kuulostaa kyllä todella ikävältä, joten voimia waltolle.

2 Likes

Mainostan täälläkin, vaikkei nyt pyöräilyyn oikeastaan mitenkään liity, mutta meidän tutkimushankkeemme valokuvanäyttely aukesi tänään. Pandemian ja saavutettavuuden vuoksi verkossa, eli osoitteessa: https://www.ihmisenjaljetmaisemassa.fi/

Näyttely kuvaa elämää, elinkeinoja ja ympäristön muutoksia ns. luonnonvararajaseuduilla Indonesiassa ja Papua-Uusi-Guineassa.

edit! Paitsi liittyyhän tämä tietty mun Land Cruiser -AMA-lankaan!

15 Likes

Todella super mielenkiintoista, salut

1 Like

tänää oli kyl aikamoista naskalia naamaan maantiellä ja siihen päälle, eiku alle, 33-millinen etunen, loska ja potholet alamäissä.

Pitäiskö Marshall Major IV -kuulokkeiden olla samanhintaiset sekä ruskeana että mustana? Kaaren Prismassa ruskeat oli 79 euroa ja hinta piti kassallakin.

Olipas taas hyvä ja perinteinen 20 minuutin homma joka on helppo mutta vaan vähän ärsyttävä tehdä. Siitä tuli sitten 4,5 tunnin taistelu joka oli lähellä saada koko fillarin ajokelvottomaksi ja yksi varaosakin piti laittaa tilaukseen hemmetti sentään.

9 Likes

Sopivanmittaisten verkkopiuhojen askartelu ja RJ45:sten krimppaaminen itse yllättävän zen puuhaa

1 Like

röissä

“hei, unohit pistää ton suodatinpussin (juon kohveiinitonta hipokahvii) roskapussiin ennen ku veit sen eteiseen”
“no ei se mitään, laittakaa se uuteen biopussiin”

tämä ei käynyt kuulonkaan. suodatinpussi piti viedä nestettä tiputellen eteisen rogepussiin.

sit ku kategorisesti vittuillakseni vien noita bioroskia jotka ovat syntyneet roskapussien vaihdon JÄLKEEN siihen samaan eteisen rogepussiin, multa kysytään et mitä vittuu mä oikeen teen…

“eihän tos oo mitään järkee”
“ei tässä ole kyse mistään rangaistuksesta”

Phuuh. On tää kyllä. Ei saatana. Onneks on sentään hyvänlaatuinen lääkemania.

1 Like

jos olisin immuunimpi bullshitille niin jäisin kyllä dokumentoimaan tätä absurdiutta.

tossa on kyllä immuniteetti joka ottaa ja antaa

2 Likes

Joo.

I reject fawn-reaction nowadays.

1 Like

Tasapuolisemman kuvan uppoavalta saarelta antaakseni raportoitakoon että on välillä myös ihan kivaa. Oikeastaan koko tammikuu on ollut plussan puolella niin pääsee kuiville maanteille. Tätä kirjoittelen puolivälistä lenkkiä, kahvila on alunperin auennut joskus 1600-luvulla ja sitä pitää kaksi todella riemukasta leidiä. 10 minuutin aikana on ilmennyt että

  • ensi viikolla alkaa joku pussikeittodietti
  • kylässä on alkanut uusi jumppa
  • dietillä voi laihtua jopa 10 kiloa 2 viikossa
  • tänään on mennyt paljon croissantteja
    Lisäksi jokaisen asiakkaan ostokset kommentoidaan heidän poistuttua, ihan hyväntuulisesti kuitenkin.

Kakkupala oli myös ihan törkeän kokoinen, kuten kuuluu, ja kahvi hirveää, kuten kuuluu.

Jaa en osannu laittaa kännykällä kuvia mutta tässä on kakku, sos roll ja sitte se paikka mihin menin puskakuselle kun kahvilan vessa oli rikki


15 Likes

tavallaan mukava tämmönen tapaturman seurauksena tullut varmasti väliaikainen voimakas kipu joka vie huomion pois kroonisesta, ärsyttävästä ja kyllästyttävästä kivusta. ei jaksa enää välittää kummastakaan. oispa vielä pari lavaa olutta niin quadricepsin parannuttua vois vielä darrotella pari päivää.

1 Like

jkl parturit top-3 ilman ajanvarausta?
darban?

Enemmän tai vähemmän kontekstista irrotettujen Joe Rogan -juttujen perusteella päätin laittaa Spotify-tilauksen tauolle. YT-musicilla näyttää olevan kuukauden free trial, joten katsotaanpa ainakin kuukauden verran minkä väristä ruoho on toisen suoratoistoalustan puolella.

5 Likes

Sama käynyt mielessä…

O: CD-walkman