Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

juu aattelin että koitetaan pitää tää forumisoftan konffausta koskeva keskustelu yhdessä paikassa, toi rasismikeskustelukin on vähän sellainen että sen ois periaatteessa voinut forkata tuosta alkuperäisestä myyntitopicista kokonaisuudessaan.

syynä ei niinkään ole se että mun mielestä pitäis jotenkin pitää myynti-ilmot siistinä, vaan että on kiva käydä toi ongoing rasmismikeskustelu yhdessä paikassa jotta sen seuraaminen on selkeämpää.

nykyään softa kuitenkin jättää leivänmuruja mitä seurata sinne mistä asia jälleen nousi esiin, ja esim. tuossa tapauksessa ei menetetä sitä keskustelua sitten kun vanha myynti-ilmoitus siivotaan näkyvistä.

1 Like

Tässä kyllä tuntee elävänsä!

Sanottakoon sen verran vielä, että mun mielestä mitenkään kohtuutonta tai asiatonta palautetta ei vielä ole tullut.

Esim. noi @ununu mainitsemat trust levelit on ominaisuus joka pitäisi disabloida/konfiguroida näkymättömäksi. Perustelut sen systeemin taustalla on ymmärrettävät mutta kun itse taas pidän tota vähän tarpeettomana niin se on mulle vaan yksi esimerkki siitä että discoursen kehittäjät välillä rakastaa vähän liikaa omia kelojaan siitä miten paljon automaattinen tietojen käsittely voi parantaa keskustelukulttuuria :man_facepalming: :joy:

Hetikine, eiks discourse ollu se platta, jossa ei ole pysyvää ignorea, vaan osapuolten pitäis selvittäs asiansa keskenään ja laulaa lopuks nuotiolla kumbayaa?

1 Like

No en oo ihan satavarma meneekö se tismalleen noin, mutta periaate on about sama. Helvetin pätevä softa siitä huolimatta, ja vaikka ne devaajat keksis mitä miinoja niin kyllä tämä ruotuun väännetään.

1 Like

Mitä tota kun tuolla yläreunassa lukee

Blockquote Do you want to install Yksivaihde.net on this device?

?

Jaa niin tässä on joku ”mobiiliclient”. Uskaltaiskohan sitä kokeilla.

Discourse-pohjaisen foorumin voi asentaa mobiilipäätelaitteeseen ikään kuin äppinä (PWA), joka on käytännössä sama asia kuin olisi työpöydällä pikakuvake erilliseen verkkoselainistuntoon jossa on pelkästään yksivaihde.net auki. Testasin joskus laittaa mtb666.net tommoseksi omaan luuriin enkä silloin oikein tajunnut mitä hienoa siinä oli

se on riski

otan kyllä palautteen moderaattoritasolta mieluummin vittuiluna myös yksivaihde 2.0:ssa kuin esim. täydellisenä poissaolona tai bannerikassan ohjailemana kalatiskinlämpöisenä moderointina à la fillaritori

Mä laitoin ton jo ekana päivänä. Kaikki toimii androidilla tosi kivasti eikä hidastele ollenkaan. Aukeaa aina etusivulle

2 Likes

tän featuren (tai siis notifikaation) muuten ei pitäis edes olla päällä :angry: mitä ihmettä nyt taas.

Aijai, löysin epämielenkiintoiset topikit hiljentävän mutenapin, kiitos jeebus, kiitos yksivaihde 2.0!

5 Likes

19 posts were merged into an existing topic: Moderointipolicyistä

tunteeni: tulkattu

samat fiilikset. se on tää oma exp. daten ylitys ja newestgen on onneks softimpaa/sosiaalisempaa jo valmiiksi tuutista

tai siis todennäkösesti kaikki johtuu siitä et kukaan ei enää bönffötä nykyään ikään kattomatta joten serokuopissa postailu alkaa näyttäytymään vanhanaikaiselta.

bannerikassasta xanaxia kaikille markkalagerin sijaan 2021

1 Like

sijoitustopi lähti ekana mutelle. ihanaa.

nostakaas kissa ja koiratopeja seuraavaks

@accro juuri noin voit poistaa omia postauksia :slight_smile:

kylmää, niin kylmää.

1 Like

Kiitos! Yritin editoida tyhjäksi kuten keski-ajalla muinoin mutta sehän pomppasi ylimmäksi.

Heti tuli semmonen fiilis, etten haluais tässä turhaan modeja vaivata! Oisko joku Snickers-banneri modetiimille?

hynkky- ja bannerihommien suhteen edetään varmaan sen mukaan miten @tnts ehtii, mutta footeriin varmaan räpsähtää joku että saadaan aavistuksen lisääntyneitä ylläpitokuluja katettua.

Mikä tää ilmiö on tai millä logiikalla nää uppautuu, mä ainakin kykenen editoimaan myynti-ilmoitukseni ekaa viestiä/otsikkoa ilman että topsu nousee?

tää on vähän typerää toiminnallisuutta mistä ollaan valitettu noille forumisoftan devaajillekin, elikkäs topicin viimeisen viestin editointi nostaa sitä, mutta jos topsassa on vain yksi viesti, sen viestin editointi nostaa myös.

4 Likes