Voi veljet, missä lienet (myytyjä runkoja).

http://www.xn–lhemenee-0za.fi/kuva/sirius2014_2_pikku.jpg

Tästä rungosta piti kysäistä että onko vielä jollain ajossa? Möin sen joskus 2014 vissiinkin enkä oo kuvan kuvaa nähny täällä sen jälkeen.

Tuli myytyä pösö 2013. Ei kaduttanu sillon, mutta aika ajoin tekis mieli saada takaisin. Oiskohan se mahollista?

Jyväskylä! Missä tämä menee? :confused:

Mitäköhän tälle Fondriestille mahtaa kuulua? Myin ton pois joskus reilu viis vuotta sitten, on varmaan ainoa ex joita tulee aina välillä ikävöityä.

Missäköhön tää mun entinen Giro menee?

4 Likes

Mitäköhän tälle Fondriestille mahtaa kuulua? Myin ton pois joskus reilu viis vuotta sitten, on varmaan ainoa ex joita tulee aina välillä ikävöityä.

Lienee sama runko oli syksyllä junkus-critissä, emmuista kuskin nimee. Kuva täällä

Juu, sama runko on. Hyvä että on ajossa :+1:

Fondriesti menee mulla vieläkin. Ei ole sinulta hankkimisen jälkeen vaihtanut omistajaa. Ajoa on saanut viime aikoina liian vähän. Myöskin lopullista kokoonpanoa joka minua miellyttäisi ei ole vieläkään saanut :slight_smile:

1 Like

mis mun sebu on?

1 Like

mis mun gangsta on?

mis mun mke bruiseri on?

mis mun gunnari on?

Missä se foorumilla myynnissä ollut oranssiksi pulverimaalattu rossin pista koossa 56cm on?

Missähän tämä lienee? Kuva tasan 10 vuoden takaa toukokuulta 2011, pineapple_forcelta ostettu ensimmäinen fiksiprojekti. Chopperollin muokkama raleigh retkirunko muistaakseni. välitys oli kevyt 52/16

Sinun gangsta on edelleen minulla, saa ajoa muutaman kerran viikossa.

1 Like

loistavaa - kovaa ajoa vaan!

Pyöräharrastukseni nykyisessä muodossaan alkoi vuonna 2007 kun kaivoin kellarista joskus 1990-luvun puolenvälin jälkeen ostamani Tunturi Kayapon, purin osiin, puhallutin ja maalautin Tattarisuolla, metskasin kaiken maailman ysäriosia ja kasasin siitä sinkulan. Monien vaiheiden jälkeen myin pyörän pois yhdelle duunitutun tutulle, oliskohan ollu 2015 tms…

Erikoiset sattumat ovat johtaneet lopulta siihen että nimenomainen Kayapon runkosetti on palaamassa takaisin kotiin lahiaikoina. Mikäli siis kaikki menee hyvin ja juuri tällä hetkellä tuntuu siltä että menee!

9 Likes

“Pääasia notta oot pitäny rehellisyytes. Tervetuloa takaasin.”

https://u.cubeupload.com/Konsta/DzdpIj.jpeg

Kiitos, da3bal! Kiitos, joonas.k!

13 Likes

4 Likes


4 Likes

Onkos jollain Milwaukee Bruiser tallissa? AMA: Milwaukee Bruiser (sold)

Taitaa olla mulla poolopyöränä nowdays. Teki koukkauksen Oulussa/Kokkolassa/tms(?) mistä kotiutin.

1 Like