Vetoomus foorumilaisille

Välissä oli vielä yksi nimimerkki. En tiedä kuinka moni huomasi:)

kyseinen jupakka:
kinost [ ]
ei kinost [x]

e@e - 11:01, 5.10.2018 » kyseinen jupakka: kinost [ ] ei kinost [x]
Meil samat.

Netis niin paljon hyvää kontenttia, että miks kiinnostuisin jonkun pellen vaivaannuttavasta ulinasta?

Okw - 11:47, 5.10.2018 » Netis niin paljon hyvää kontenttia
Linkkiä kiitos.

ittee ei kiinnosta koko homma edes sen vertaa että jaksaisin postata tähän topikkiin yhtään mitään

kuukiviäkin kinostaa

Ohi voi skrollata kun foorumisofta ei taivu ignoreen.

Trolleja kaikkialla, ignooraan kaikki. Nyt menkää kaikki pois te ette halua itseänne tänne.

aijaa ite diggaan naperon tyylistä. just hyvää pekka eric tycittelyä.

peukku

Peukku alas. Sysipaska läppä.

Mun mielestäni kusipäisen käytöksen patologisointi ei ole cool, eikä myöskään rinnastus joukkomurhaajaan.

Onneks tyccittelijät on normojen ongelma.

Mitäs tänne kuuluu?

jäbä kuulemma vahvasti kiinni vuoden foorumisatiainen palkinnossa 2019 koffeissa

voitas pitää jonkinlainen kasuaali kapulanojennusseremonia siinä samalla jos päästään paikalle

toksista joulua kaikille

Onneksi satiaiset lähtevät myrkyillä pois.
Tavallaan olen joissain asioissa teeteen kanssa samaa mieltä. Mutta kuitenkin pitäisi pystyä käyttäytymään foorumilla. Edellisestä painista alkaa olemaan jo pitkä aika. Loppuuko tahmalla watit?

Tahmatassu - 22:08, 6.10.2018 » Onneks tyccittelijät on normojen ongelma.
En yleensä heilu tässä topikissa, mutta jos normot mainitaan, välittömästi Judge Dredd kömpii alitajunnasta.

http://2.bp.blogspot.com/-SRf7Xkzv3kY/WWXD8gKNtQI/AAAAAAAAPjo/YtN58G__8YQcZV_rn5fjsiZM2SrVoi8AACHMYCw/s1600/RCO001.JPG

Eikös ainaki danskun kanssa kinastelun päätteeks sovittu että miehestä otetaan mittaa sitten velolla ja päätetään kinat sinne? En kyl muista miten kävi et ajettiinko koskaan mut nähtiin kyllä joskus livenäkin ja ihan asiallinen kundi oli ainakin silloin eli tavallaan palveli kuitenkin lopulta tarkoitusta.

Foorumillahan on jo toi tavaksi muodostunut lentävä nelisatanen hyvä laji ratkoa kinastelua niin oisko tahmis sitten ens kevään veloaamiaisella (voin järkätä tapahtuman) sellanen pienimutonen kisailu paikallaan, jossa sitten itse läskinä ja laiskana voin vaikka lähteä ainakin kellottamaan kierrosaikaa? Oon kyllä valmis ottamaan pataankin sun tykkijaloilta et ei siinä mitään. Ajattelin vaan et jos oikeat foorumiaktiviteetit palvelis tässä sun tapauksessa vähän paremmin vuorovaikutuksena kuin foorumihuutelu ja perseily miljoonan nikin takaa?

Ei taida olla ratapyörää eikä ratapyörässä wattimittaria ja uhottu kovien faktojen wattimittarisessiokin vielä järkkäämättä eikä toi oikein edistä pyöräilyä eli en jää odottamaan henkeäni pidätellen.