Velosport

Mä tykkään velosportista. Mun mielestä siellä on viime kertoina käydessä palvelu ollu nopeeta ja asiallista.

^ +1

Ei ole mullakaan valittamista. Tarvitsin jokunen tovi takaperin Campagnolon varaosaa, soitin etukäteen ja kävin samana päivänä noutamassa hyllystä. Ei ollu mahdottoman hintainen verrattuna Bike24:n tarjontaan ja sain palikan nopeammin.

Onko kukaan käynyt Velosportissa bike fitissä, minkälaisia kokemuksia?

huhujen mukaan on käynyt. kokemuksia taisi olla jossain runkokoko-topsuista…

ja velosport palveli jälleen mainiosti: kamppeet kivijalasta heti käyttöön juttujen kera ja hinta käytännössä sama nettiveivareiden kanssa. jatkoon.

Nyt on pakko kehua kun homma on selkeästi parantunut ja oikeastaan ollut sitä jo tovin.
Viimesen vuoden aikana on tullut asioitua aika monta kertaa, lähinnä koska hinnat ja palvelu ovat olleet todella edukseen.
Palvelu on löytynyt nopeasti ja juttua tulee. Tietysti asiakaskin on omalta osaltaan määrätietoisempi kuin pari vuotta sitten, mutta liikkeen työntekijöiden asenne on ollut erittäin hyvä.

Velosportin alakerrassa aka huollon puolella pientä siivousta/käytettyjen tavaroiden karsimista, joten jos on renkaalle, irtorattaalle, jarrulle tai muulle hilppeelle tarvetta niin tule toki kysymään niin päästään kaupoille.

Renkaita löytyy maantieltä nastaan, jarruja, erityisesti cantilevereitä huiman paljon, samoin kampisettejä varsinkin campalta. Lisäksi ratarattaita eteen vaikka kuinka ja paljon. Ratatuubeja myös varastossa. Muista osista, mm. campan ja shimanon irtorattaita laatikollinen, eli jos se 17t takaratas on kulunut, vaihda toki vaan se äläkä koko pakkaa.

Pahoittelut mainostuksesta, siivotkaa toki jos tarve ja ohjeistakaa jos mainostus jotenkin muutoin sallittua.

^ tämä on erittäin ok!

Ootteko muuten vieläkään siel huollossa löytänyt sitä mun pyörää jonka toin huoltoon 2009 ja te hävititte sen?

http://1mg.me/?w=500&h=500&filename=2000%20Marin%20Bobcat%20Trail.jpg&f=Photos
Tämmönen about mutta Mavicin levarikiekoilla.

Kandee varmaan kysyy tuolla Road Rage -säikeessä.

Kävin kyyläämässä rouvalle hanskoja ja katsastin uudet tilukset. Onhan niitä. Joimme isännän kanssa kahveet ja sitte se vanha kettu rupes myymään mulle sähköpyörää :smiley: Olin niin äimänä, että pakkohan semmosta oli sit kohteliaisuudesta käydä koeajamassa. Mut hei oikeesti nyt jotain pelisilmää ja realitychekkii ja mitä näitä on :smiley: :smiley: naurattaa vieläkin

maza- - 9:46, 17.1.2013 » Ootteko muuten vieläkään siel huollossa löytänyt sitä mun pyörää jonka toin huoltoon 2009 ja te hävititte sen?
Onks löytyny? Tässä olis nimittäin lähtökohdat hyvälle kaunalle. Mazan lapsenlapset heristää nyrkkiä mennessään, kun ne ajaa 50v päästä Mäkelänkatua ylös.

myönnän, etten tienny, että niämine on muuttanut. tänään kun ajoin ohitte huomasin. mazan zygää en nähnyt.

6/5. Homma hoitui nopeasti, hinta oli arviota alhaisempi, huoltojäbä oli mukava ja oli tehty pari pikkujeesiä kaupan päälle. Tuli ihan aidosti hyvä mieli!

Velosportin huolto ensiluokkainen. Mulle kaivettiin jostain romuläjästä hajonnut campan takavaihtaja, jossa oli just yks tietty osa ehjä. Ei jälkeäkään mistään nihkeilystä.

Kaupan puolellakin homma jatkuu asiallisena. Hinnat tulee sopivasti alaspäin kysymättäkin ja palvelua saa jos sitä tarvii. Mulla on viimeisen kolmen kerran jälkeen tullut sellainen olo, että haluan ostaa tästä kaupasta tavaraa.

mikäs näiden ns. varastotilanne noin yleisesti on nykyään? löytyykö ns. meitä kiinnostavaa tavaraa keskimäärin hyllystä ja jos niin minkälaista?

Ratapyöräilyssä nuorena menestynyt Raimo Nieminen on myynyt pyöriä ja pyöräilyvaatteita Helsingissä neljäkymmentä vuotta - Nyt Velosport vaihtaa omistajaa

“Raimo Nieminen, 73, on myynyt yrityksensä, kilpapyöriin erikoistuneen ­Velosportin. Yrityksen ostivat Keravalla Pyöräliike Lund­bergia pitävä Jani Lundberg ja Turussa Nummen Pyörää pyörittävä Jari Petäjä.”

Katohan.

Mitehän tää vaikuttaa seuraverkkaripoteroihin?