Velosport

tnts - 22:49, 30.12.2010 » näköjään puljun [saitti](http://www.velosport.fi/) on uudistunut ja palveluaste vastaa yllä kuvailtua meininkiä. Ei näin vuonna 2010.
Liekköhän tuolloin muutama päivä sitten oli saitti vielä päivityksen alla, kun tuntui, että kaikki linkit antoi erroria, mutta nythän siellä on ihan pätevästi toimiva verkkokauppa! ja fiksit löytyy [täältä](http://www.velosport.fi/index.php/pyorat/fixed-gear.html) ja ratapyörät [täältä](http://www.velosport.fi/index.php/pyorat/ratapyorat.html).

Muuten, jos sinne kukaan ei mene, niin sehän on aika selvä merkki siitä, että palvelussa ei ole mitään mainittavaa vikaa.

^^ ne fiksuttimet siis täällä: http://www.velosport.fi/index.php/pyorat/fixed-gear.html

huoltopuolen elviksen ovat saaneet puolestani jatkaa ammattimaista toimintaansa sen jälkeen kun ehdottivat rälläkkää paremminkin kirugista asennoitumista vaativaan c-recordin vasurikierteisten kampien irroitukseen.

Kerran asioinut intternetin välityksellä ko. kaupan kanssa kun tältä foorumilta luin että myisivät kaipaamaani osaa. No eivät myyneet enää, mutta tiesivät kyllä kuka (Helsigissä) myy. Vastaus oli nopea ja asiallinen. +++

Lopulta se osa tuli vielä paljon halvemmaksi kuin ulkomailta tilatessa joten en voi olla kuin tyytyväinen.

Dääm, tää on hieno

Hetki sitten oli vielä viime vuoden malli olmo fixi kompliittiteräsrungolla( toi uushan on alua). Olis saannu hyvään aleen, aloin hieromaan jo kauppoja kunnes tajusin et runko on liian pieni. Harmi.

Terveisiä Mäkelänkadulta.

Pyörähdin velokeitaalla ostoasioissa ja juteltiin samalla tovi Raikan kanssa. Hienoja yksityiskohtaisia stooreja pyörämaailmasta ja sen lähihistoriasta; noista juttelis mielellään vaikka kuinka pitkään…

Palautetta otetaan mielellään siellä päässä vastaan ja fiksi-/rataihmisiä palvellaan siinä missä maantie-entusiastejakin. Yksivaihdeosaa ja -kompliittia tulee valikoimiin tietysti ensisijaisesti kiinnostuksen mukaan, joten kannattaa ehdottomasti vierailla paikan päällä kyselemässä ja esittämässä tarpeitaan - miksei näkemyksiään yleisemminkin - eikä tuijottaa vain liikkeen nettikaupan senhetkistä valikoimaa. Samalla saa varmasti sekä ammattitaitoista palvelua että mahdollisuuden esittää vaikeampiakin pyöriin, ajoon ja huoltoon liittyviä kysymyksiä. Lisäksi asiakaspalvelupuoleen on panostettu, joten - tähänkin ketjuun kertyneiden - kehnojen palvelukokemusten aikojen voisi aavistella olevan pitkälti ohi.

Valikoimista löytyy joka tapauksessa tälläkin hetkellä kiinnostavaa palikkaa ja kompliittia. Uudet Olmot näyttivät asiallisilta livenä ja viime kauden Marineita sai huomattavan huokealla. Palikoiden osalta puodista löytyy esim. Mavicin tämän sesongin Ellipsejä, oisko ollut 439e lähtö, eli imo varsin oivalla hinnalla.

Mutta poiketkaa toki itse paikan päällä tsekkaamassa Velosportin nykymeininki. Eikä kannata kehittää itselleen siitä ulko-oven kynnyksestä ylitsekäymätöntä, vaikka kauppa kilpapyöräilyyn panostaakin…

^ei mutku netistä saa kato niin paljon halvemmalla…

Joo ei. Käyttäkää lähikauppaa hyödyksi, niin niitä on jatkossakin nurkilla.

Liekkö ollut apupojat hommissa huollossa mut mun maantiepyörän vaihteiden säätö oli kyl tehty todella löperösti… etuvaihtajan paikkaa ei oltu säädetty ollenkaan, takavaihtajakin vaan vähän sinnepäin. vissiin vaan kiristelleet säätömuttereita ja velottaneet siitä 25€…

Yleensä oon ollut velosporttiin oikein tyytyväinen mut ei kyllä tee mieli viedä sinne huoltoon ainakaan mitään. Tulipahan opeteltua ite säätämään vaihtajia paremmin

Vie se sinne takaisin ja käske tehdä homma oikein jos siitä on maksettukin jotain.

kid_scientifik - 17:01, 5.1.2011 » Palautetta otetaan mielellään siellä päässä vastaan ja fiksi-/rataihmisiä palvellaan siinä missä maantie-entusiastejakin.
Osu silmään tää vanha kirjoitus, mutta se nyt vaan kirvoitti taas kuuluisia "mitä vittua"-ajatuksia. Eikö se riitä, että asiakas käy kysymässä tarvitsemaansa tuotetta? Eikö se ole palaute, joka kertoo että tarjonta on huono. Eikö se ole täysin spesifinen palaute siitä, mitä varastossa pitäisi olla, mutta ei ole?

Mitä vittua? Miksi ylipäätään päästää asiakkaita kontaktiin myyjien kanssa, jos ei ymmärrä tätä?

Viimeksi Velosportin huollossa:

Asiakas: Moi. Mulla olis semmonen juttu, että takanapa naksuu.
Huoltomies: Aha.
Asiakas:…
Huoltomies:…
Asiakas:…niin että mitähän sille kannattais tehdä?
Huoltomies: Se kannattais varmaan korjata. Höhöhöhööö.

Kiitti.

asb - 13:36, 21.6.2011 »
kid_scientifik - 17:01, 5.1.2011 » Palautetta otetaan mielellään siellä päässä vastaan ja fiksi-/rataihmisiä palvellaan siinä missä maantie-entusiastejakin.
Osu silmään tää vanha kirjoitus, mutta se nyt vaan kirvoitti taas kuuluisia "mitä vittua"-ajatuksia. Eikö se riitä, että asiakas käy kysymässä tarvitsemaansa tuotetta? Eikö se ole palaute, joka kertoo että tarjonta on huono. Eikö se ole täysin spesifinen palaute siitä, mitä varastossa pitäisi olla, mutta ei ole? Mitä vittua? Miksi ylipäätään päästää asiakkaita kontaktiin myyjien kanssa, jos ei ymmärrä tätä?
http://www.julmahuvi.net/222hiiri.jpg

No joo… En jaksanut listata niitä perusvarusteita, joita olen tuolta turhaan kysellyt. Nyt sitten pitäisi vielä
erikseen käydä kertomassa samat asiat uudestaan…

^et sitten siinä samalla viitsinyt?

eipäsjuupas

Puhelimessa:
-Onko teillä hyllyssä Campan kasipakkaa?
-Ootappa… on. Record.

Kaupassa:
-Kysyin siitä kasipakasta.
-Joo hetki, etitäänpäs…
-Kato tossa se on. Paljoko?
-55.
-(Jess! Record!) Saako viiteenkymppiin kun itse löysin?
-Okei.

Joskus toi on palveleva pyöräliike. Puhelinsoitto vähentää turhan käynnin todennäköisyyttä.

Pakko nostella nyt tämä ylös kun speksailut käy kuumina. Nyt tässä lähiaikoina tullut muutaman kerran tuolla vierailtua eri asioissa (kyselemässä tyhmiä ja ostoksilla). Palvelua olen nyt joka kerta saanut ja se on ollut aidosti hyvää.
Kehitys kehittyy.

^Samankaltaisia kokemuksia itsellänikin. Poikkeuksellisen proaktiivista ja hyvää palvelua.

what they said.

olen asioinut sekä huollon että ostopuolen kanssa tässä viimeisen puolen vuoden aikana useita kertoja jos jonkinmoisessa tarkoituksessa takuuhuolloista tyhmien kysymiseen. palvelu on ollut hyvää ja spessumpaa palaakin on löytynyt. jatkoon.