Velorution 27.6.2015 // Käpylän Velodromi

http://s18.postimg.org/58yjmnm61/S_Launtai27_6.png
photo hosting

Sitä vois tulla stalkkaamaan, nihkeä sää tosin.

Just hyvän näköne sää. Kaikki ottaa pyyhkeet mukaan ja aluksi kuivataan rata? Tai oisko jollai tsäänsiä saada liekinheitintä lainaan?

Aattelin mennä täs kohta väijymään jos pääsis ajaa ja hakee tatsia

Mihin aikaa ? Itte kattelen Birtish Cycling National Time Trial Championships:ei kävin hakee kaljaa lisää ni jaksaa…

Ajakaa hyvin. Harmi etten pääse.

eikös siel oo jotkut uunon päivän torstaikisat tänään 1800 →

Oiskos mahista saada huomenna aamusta yhet kiekot johonkin säilöön niin, et ne joko kulkeutus lauantaina aamusta velolle tai kävisin sillon hakemassa ne?

Oon velolla varmaan 9 jälkeen. Kiekot voi survoa vaikka varastoon.

Eli toisit kiekot huomenna säilytykseen ja joku toisi ne lauantaina paikan päälle? Mä voin tuoda, jos saat ne tuotua Leppävaaraan.

lm - 20:36, 25.6.2015 » Oon velolla varmaan 9 jälkeen. Kiekot voi survoa vaikka varastoon.
Huomen ysin jälkee? Mun huoltaja tois yhet kiekot kybän aikaan tms. Jos ne siis saa varastoon ja la aamulla sieltä pois.
kaelum - 20:53, 25.6.2015 »
lm - 20:36, 25.6.2015 » Oon velolla varmaan 9 jälkeen. Kiekot voi survoa vaikka varastoon.
Huomen ysin jälkee? Mun huoltaja tois yhet kiekot kybän aikaan tms. Jos ne siis saa varastoon ja la aamulla sieltä pois.
Joo, onnistuu.

Paulus P. olikin aamulla promoamassa tätä Radio Helsingissä. Omien ennusteiden mukaan saadaan huomiseksi pelkkää poutaa ja vielä paljon jengiä katsomoon, niin jo kelpaa kisailla.

36 nimeä on lähtölistassa ja lisää mahtuu. En oo varma, mut tää taitaa olla suurin suomalainen ratapyöräilytapahtuma ehkä.

Aika kova karsiminen tosta määrästä eräajoihin, eli kovaa pitää ajaa!

Tampereen autoon mahtuu viä molempiin suuntiin. Lähtö 8.00 ja takas illalla

tnts - 10:46, 26.6.2015 » 36 nimeä on lähtölistassa ja lisää mahtuu. En oo varma, mut tää taitaa olla suurin suomalainen ratapyöräilytapahtuma ehkä.
Hehe touche

Ilmeisesti täällä näkee ns. legendaarisia ajomiehiä. Lienee siis pakko tulla poseeraamaan tasapainon vuoksi.

Foorumin kimppakuva.

miglos - 12:35, 26.6.2015 »
tnts - 10:46, 26.6.2015 » 36 nimeä on lähtölistassa ja lisää mahtuu. En oo varma, mut tää taitaa olla suurin suomalainen ratapyöräilytapahtuma ehkä.
Hehe touche
auts, mut joku 160 tarttis vielä lisää...

Kuka sitä nyt Olympialaisia muistelee, paitsi Museovirasto.

Sitäpaitti vuoden suurin ratapyöräilytapahtuma lienee Tour de Helsinki.

tnts - 10:46, 26.6.2015 » 36 nimeä on lähtölistassa ja lisää mahtuu. En oo varma, mut tää taitaa olla suurin suomalainen ratapyöräilytapahtuma ehkä.
Ollaanpas sitä nyt nokkelia ja pitkävihaisia :D