Velorution 27.6.2015 // Käpylän Velodromi

täsmensin sääntöä viimeisellä lauseella:

Eli jokainen itse päättäköön, millä polkimilla ja rungolla pystyy radalla ajamaan, mutta pyytäköön anteeksi jos keilaakin kilpakumppanit poliklinikalle.

En usko että fläteilläkään on kolinan vaaraa jos vaan vauhtia on kohtuullisesti.

kiitos vastauksista

kyllähän nuo flätit vähä särähtää meikäläisenki korvaan

Muistakaa ilmottautua ajoihin ajoissa, niin osaamme varautua tapahtumaan oikein. nyt on jo kyllä 24 nimeä listassa, joten hyvät geimit on luvassa.

Ilmottautuminen siis täällä: http://goo.gl/forms/k35ZyKl4Ju

Åbus-lippu ostettu. vloppuvapaat varmistettu.

nähään.

Huomaa myös ÄLLÄRIT!!

no niin. ratapyörä kasassa!

minä vahingossa.

Mullakin, harmi et santtuu ei nopeudessa voita ni pitää siin eräajossa sit taktikoida…

Arvon hyppäiskö dösään ja tulis hengaileen.
En aja koska nössöilen.

josbanse - 13:36, 24.6.2015 » Mullakin, harmi et santtuu ei nopeudessa voita ni pitää siin eräajossa sit taktikoida..
Pitkällä kirillä vaan. :D

Kerran oon käyny velolla, ni eiköhän sillä pärjää. Jännätään vaan, että ehtiikö ratas postissa.

Oikeesti päätin osallistumisesta ihan vaan viime vuoden kuvien perusteella. :slight_smile:

Ainoo mitä en itse ehkä uskaltaisi ois eräajossa leikata kaarteesta ylhäältä edessäajavan alapuolelta vauhdilla ohi, mutta muuten lajit sujuvat.

Ei kai tässä auta muu kuin tehdä retkirollerista ratarolleri. One bike…
52/17, rip polvet

^mä oon sun tiimin huoltaja

kaelum - 16:11, 24.6.2015 » Ei kai tässä auta muu kuin tehdä retkirollerista ratarolleri. One bike... 52/17, rip polvet
sakiat välit

Haluisko joku osallistua näihin kinkereihin, mutta ei oo rataisaa pyörää? Mä voisin yrittää kasata jonkun jämäpalarupsuitin, mikäli löydän vaan riittävän ehjän keulan.

30 nimeä listassa, joten hyvät ajot luvassa. Laittakaahan loputkin jahkailijat lomake täyteen ja send, koska otan nimilistat ulos viimeistään perjantai-iltana ja alan sit arpomaan lähtöeriä pudotusajoon.

ilmottautuminen siis täällä

Jos on koskaan ollut sellainen fiilis että haluaisi velolla ajaa, niin tämän on sitten se siistein mahdollinen tilaisuus tehdä se. Ja ei kannata ujostella kalustoa tai ajokuntoa, pyöriä saa aina lainaan, ja starteissa ajaminen itsessään on jäätävän hienoa.

Koska viimeistään perjantai-iltana alkaa välitysten arpominen, ja ostoilmoituksia alkaa tippua foorumille, välitysten valinnan helpottamikseksi ainakin itse voin tuoda nipun etu ja takarattaita lainaan/myyntiin velolle, ja näitä saa lainata, jos ei vallan omaksi tarvitse ostaa.

Mut nyt oikeasti ihmiset, ilmottautukaa.
Ette kadu.

Huomenaamulla 26.6. fiksejä mediassa eli Radio Hesalassa aiheesta lyhyt puhelinhaastattelu 8:30 aikaan.

Lauantaina, kun keliä on mukana tapahtumassa Kahvila Kyyhky, Careliabike ja mahdollisesti Cafe Pequeno tarjoilee kaffit, suolapalaa ja toivottavasti raicasta juomaa.