Velo-motion kimppatilaus (Tku)

Ei mullakaan hätää.

Ei kai sinne velo-motionin suuntaan nyt kauheasti voi kiukutella, jos ne on kerran lähettäneet paketin? Pari viikkoa sittenhän se meni näin:

“Dear Customer ,
The status of your order no.: 10396 changed.
New status: dispatched”

Ei se ole enää Velo-Motionin käsissä, missä paketti seilaa. Joskus kestää enemmän, joskun vähemmän. Jos paketti ei ole lähtenytkään, niin tilanne on toki toinen, mutta tuskin ne nyt tuommoisia statuspäivityksiä ihan lämpimikseen lähettelee. Mä jättäisin kaikki Paypal-vetoomukset tekemättä ja odottelisin kärsivällisesti. Tämän hetkisten tietojen perusteellahan Velo-Motion on oman osuutensa hoitanut.

hei mutta ihan oikeasti, eihän sen paketin kulku indokiinastakaan kestä kahta viikkoa. ja vielä sveitsistä! sehän on saksan sukulaismaa eli vähintään 3/4 yhtä jämptejä asioiden hoitamisessa…

^
Onko noita kuvia pakko linkittää joka **tun viestiin? Täällä ymmärretään kirjoitettua tekstiä ihan hyvin.

Ja aiheeseen.
Edelleenkään se ei ole käsittääkseni Velo-Motionin vika, jos paketin kulku takkuaa. Kyllä mäkin ne renkaani haluan mieluummin kuin rahat takaisin, mutta turha tässä nyt on housuunsa paskoa. Satojen tehtyjen nettitilausten jälkeen uskallan väittää, että joskus se paketin kulku vaan pykii pahemman kerran. Jopa Saksasta.

mikäli hermo pettää ni voin mä niitä yrittää vähentää.

ja aiheeseen. mikä varmuus meillä on että se paketti on yleensäkään lähtenyt minnekään sieltä, siis sen automaattisesti napin painalluksella generoidun emalen lisäksi? kestänyt aika ja tää epätietoisuus molemmat musta puoltaa sitä, että mikään ei ole vielä liikkunut minnekään. tiedusteluihin siitä että onko paketti jo matkalla on helppo vastata että '“juu on lähtenyt”, mutta jos ei mitään vastailla eikä edes syytetä kolmatta osapuolta joka pakettia kuljettaa vaikuttaa siltä, että tässä peitellään nyt omia mokia jättämällä vastaamatta.

Kyllä mäkin ehkä yli 2 viikkoa odottaisin, mutta juuri noilla kohdin alkais kyllä kyrsiä. Vaikea tietty sanoa missä vaiheessa viheltää pelin poikki ja ottaa PayPalilta rahat takaisin, kai sitten parin kolmen viikon kohdalla. Mulla on kestänyt englantilaisista kaupoista Englantiin tilattuna 2 viikkoa, vaikka pitäisi tulla seuraavaksi päiväksi, kun posti on vaan unohtanut sen paketin johonkin nurkkiin. Kerran on myös posti oikeasti kadottanut paketin.

Tietty kaupasta, joka ei vastaa tiedusteluihin, ei kannattane enää koskaan tilata mitään. Varsinkaan muiden rahoilla.

Mä laitan toisaankin huomenna etukäteen maksaneiden rahat takas. Pähkäilen tuota claimia vielä hetken aikaa.

Jos paketti vielä ilmestyy, niin alkuperäiset tilaajat saavat lunastaa ostoksensa sovittuun hintaan jos haluavat. Jos eivät, niin eiköhän ne omakustannehintaan mee kaupaks. Jos on jotain kysyttävää, niin laittakaa vaikka peeämmää.

Kaktus - 15:12, 4.5.2011 » Naapurifoorumilla keskusteltu velo-motionista, ajoittaista hitautta yms. sielläkin havaittu: [http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=35669](http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=35669)
Jos vielä referoin: tilaukset kestää ajoittain, eikä tilauksen jälkeisiin sähköposteihin -- ainakaan englanninkielisiin -- vastata. Operoi samalla nimellä myös eBayssa (toim.huom.: paljon positiivisia palautteita, mutta joukossa myös aika paljon negatiivisia ja neutraaleja). Täysin ilman kamojaan ei kukaan näyttänyt ff-palstalla maininneen jääneensä, viimeksi 26.4. kuluvaa vuotta joku kommentoi saaneensa 4seasoneita.

Tää kimppatilaus on siis ilmeisesti suht normaali asiointikokemus. Omasta puolestani olisin valmis vielä venailemaan, josko tavarat kuitenkin ilmaantuisivat, mutta eipä kyllä ihmeemmin houkuttele tuollainen meininki jatkossa ostoksille.

Uutta infoa. Paypalin kautta tuli seurantanumero, ja paketti on ollut Tanskassa 24.4, jonka jälkeen se lienee siirtynyt johonkin avaruuspoimuun. Chattasin tanskan postin kanssa (kuvassa oli joku hot bööna, mut en viittiny siirtyy asialinjalta pois, siellä oli oikeesti kuitenkin joku karvanen äijä smorgasbordin ääressä), ja laitoin sakemannien postiin ja Velo-motionille kyssäreitä mun helvetin huonolla saksankielellä (täytyy nyt toivoa että Velo-motionilla osataan vastata saksaks). Itella ei tietenkään tiedä yhtään vitun mistään.

Apropoo, vielä on 3 viikkoa tehdä claimi Paypalille, mutta mahtaakohan se, että paketti on lähtenyt jonnekin, mutkistaa asiaa…?

mä en tiedä avaruuspoimuista mitään kun en opiskele TKK:lla, mut jänskää että se menee Tanskan kautta. En ite käytä peipalia, mutta en usko että se mutkistaa asiaa mitenkään(siis saada rahat takasin) koska kyseessä on selkeästi jonkin isomman luokan sähläys niiden puolella. Claimi pystyyn, massit takas tilille ja jos se lähetys sieltä joskus vielä saapuu ni pelataan niillä renkailla vaikka speden spelien vanteenpyöritystä aurajoen rannassa.

spam Turussa ei käytetä “peipal:ia” vaan "kuipal:ia tai “niimpal:ia” spam

Minulla päätyi claimin jälkeen tilanne siihen, että velomotionilta tuli ilmoitus että olen perunut tilauksen :slight_smile: Rahat sain takaisin, mutta aikaa tuhraantui…

Jumalauta. Paketti on tänään saapunut Suomeen:

10.05.2011, klo 09:22 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
10.05.2011, klo 11:59 Lähetys on siirtynyt kuljetukseen 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
10.05.2011, klo 12:33 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

Nyt sitten vaan odotellaan.

EDIT Georgiltakin tuli vastaus viikonloppuna, että selvittelevät missä paketti menee. Siis sen jälkeen, kun laitoin viestiä saksaks. Tais olla silti laitimmainen kerta, kun tuosta puljusta tilaan mitään. Harmi sinänsä.

nyt jo?

E:menny niin kauan et olin unohtanu jo mitä tilasin ja piti tarkistaa… :smiley:

10.05.2011, klo 23:07 Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU

–>paketti ilmeistyi avaruuspoimusta, mutta nyt lähestyy tapahtumahorisontti?

Lähetyksen rekisteröinnit

11.05.2011, klo 14:54 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 20540 TURKU 54/NUMMENPAKA

ELI PAKETTI ON SAAPUNUT. Käyn sen kohta noutamassa.

Tänään en ehdi kaupungille pyörimään, joten kiireisimmät voivat tulla noutamaan sen mun luota.

Mutta eikö ne perkeleet senkin fukkineet, valkonen SLR XP oli muuttunut Wilier SLR XP:ksi. Laitoin vielä Georgille viestiä, että mitäs nyt sitten, kun se tuntuu saksankielisiin viesteihin vastaavan, mutta jotenkin tuntuu että tää homma pitää hoitaa loppuun PayPalin kautta.

Saatana.

No niin. Voin riemukkaasti ilmoittaa, että tämä tilaus on nyt käsitelty loppuun. Velo-Motionin suoritus vääränlaisesta satulasta tupsahti tänään PayPalin kautta allekirjoittaneen luottokortille.

velo-motion on ihan helvetin epäilyttävä putka ja on herramme jeesuksen kristuksen ihme että ollaan kumikimpoissa saatu sieltä aina mitä tilattiin.

Se on jumalan tosi. Aamen.