Velo-motion kimppatilaus (Tku)

Emmää kuole jos sitä rengasta heti tuu… :wink:

Ei ollu tullu paketti, perkele. Laitoin viestiä että onko niillä mitään infoo että missä vitussa se on. Saatana ku postistakaan ei voi kysellä paketteja omalla nimellä, jos vaikka lappu on jääny postihenkilöltä jakamatta tai jotain. Laitan päivitystä hetijahka jotain tapahtuu.

FYI: Tein tilauksen yli viikkoa aikaisemmin tuonne ja en ole vieläkään saanut omia kamoja. (Tilasin lateksisisureita ja Veloflexin kumeja ja status on edelleen “processing”. Kahteen lähettämääni sähköpostiin ei ole vaivauduttu vastaamaan)

En nyt pidättelis hengitystä. Mulla lähti tuonne tilaus kymmenes päivä, ja sen status on edelleen processing, vaikka kaman piti olla postitusvalmiina välittömästi. Neljän sähköpostin jälkeen, joihin en saanut vastausta, pistin paypalin resolution centeriin ilmoitusta. Ei mitään vastausta, ei edes saksaksi rustattuun. Taidanpa laittaa claimin pystyyn.

Tietenkin jos ne mun neljä kpl mustaa 22-millistä corsaa on päätynyt Turkuun…

Mä laitan huomenna Paypaliin kanssa disputen pystyyn. Sillä aikaa ne, jotka on pistänyt jo fyffee mun tilille, voi alkaa miettimään, josko haluavat rahansa tässä vaiheessa takaisin, jos homma menee puihin.

EDIT no en jaksakaan odottaa huomiseen, laitan heti. Kattoo miten käy.

Lätkäsin hetki sitten disputen. Saas nähdä vastataanko tähänkään yhtään mitään.

http://weblog.sinteur.com/wp-content/uploads/2009/03/funny-pictures-this-fish-is-holding-his-breath.jpg

Tein eilen claimin, tänään paypal palautti rahat. Eipä tartte tuoltakaan enää tilailla.

Mistäs Veloflexin Corsa 22:t nyt sitten. PBK:sta on mustat loppu :frowning:

^Myhäilee tyytyväisenä kun tilasi kuukausi sitten useamman PBK:lta hiukan reilu 25 eurolla kappale. Nyt piti tulla yksi lisää, ei tosin ehkä tule…

^^zum Beispiel

Naapurifoorumilla keskusteltu velo-motionista, ajoittaista hitautta yms. sielläkin havaittu:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=35669

Mulla ei ole siis ollut aiemmin mitään huomautettavaa lafkan toiminnasta. Nyt vaan kämmäsivät, eikä ole mitään halukkuutta olla tekemisissä lafkan kanssa joka ei edes ota yhteyttä pyydettäessä.

oiskohan aika miettiä kimppaa jostain muualta? ei se tarve kuitenkaan poistu ja vaikka speksailtais kuukauden päivät ni toisest paikasta ne saattavat tulla silti nopeammin…

^Mitä olit tilaamassa? Näimmä 28c 4Season ja sisuri. Gatorit alle PBK:lta? Ei Light Conteja löytyy multa.

isäntä päättää mitä tälle kimpalle tapahtuu ja jos tää puretaan ni sit sen jälkee katellaa jos vaikka
http://www.funnycoolstuff.com/images/crocodile-shoes.jpg
jostain muualta. näyttäis evanssilla olevan 25€… sisureita myös halvalla.

^Ne halvemmat ei ole taittuvakylkiset.

Mää odottelen vielä huomiseen, jollei joku vastusta ankarasti ja halua ratkaista asioita NYT HETI. Sit laitan claimin, ja rahat ostoksensa jo maksaneiden tilille. Harmi sinänsä, halpaahan tuo tavara olis ollut.

^Ei mulla ainakaan ole kiire, sillä en edes muistanut enää koko kimppaa.

totta, jäikin multa vaihdissa huomaamatta…