Valtio / Πολιτεία / res publica

Itä-Helsingistä ahdistunut kansanedustaja Olli Immonen (ps.) & uusnatsit yhteisrektellä. (KU)

Tapahtuma on varmaankin puhtaan epäpoliittinen ja sen suurempia yhteyksiä uusnatseilla, nuivilla kansanedustajilla ja Suomen Gifulla ei tietenkään ole…

tutam - 11:28, 17.6.2015 » [Itä-Helsingistä ahdistunut kansanedustaja Olli Immonen (ps.) & uusnatsit yhteisrektellä](http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3389672/perussuomalaisten-kansanedustaja-poseeraa-uusnatsien-kanssa). (KU) Tapahtuma on varmaankin puhtaan epäpoliittinen ja sen suurempia yhteyksiä uusnatseilla, nuivilla kansanedustajilla ja Suomen Gifulla ei tietenkään ole...
Toisaalta eikö tavoite ole saavutettu, kun yv-foorumillakin ollaan kauhuissaan natseista vaatekaapissa? Äärioikeistoon ja etenkin -vasemmistoon pitää Suomessa suhtautua huumorilla.

Kyllä noista Kaleva Saarelaisista olisi hyvä jotain kirjaa pitää. Etteivät nyt lannotteita ostele tms.

Tulos pahin mahdollinen, mitähän yle meinaa, väärin äänestetty?

No Ylehän ei tuossa ota kantaa itse äänestystulokseen, vaan raportoi tanskalaisen lehden kirjoitusta. Noi kannattaa lukeakin.

konkeli - 10:01, 19.6.2015 » No Ylehän ei tuossa ota kantaa itse äänestystulokseen, vaan raportoi tanskalaisen lehden kirjoitusta. Noi kannattaa lukeakin.
Yleensä raflaava otsikko voidaan nähdä kannanotoksi.

Jutun lukemallahan se selviäis heti, niin ei tarttis täällä turhia kysellä.

Jokainen voi miettiä miksi otsikko ei ole “Lehti: Vaalitulos oikeistoblokin kannalta fantastinen”, kannatan YLE:ltä neutraalia lähestymistä politiikkaan.

Nopeasti vilkaistuna Politikenin sisältö vaikuttaisi olevan ainakin kohtalaisen neutraalia. Musta toi kuulostais ihan järkevältä lähteeltä uutisoinnin kannalta. Tietty jos se ei lukijan mielipidettä miellytä, niin silloinhan se tuntuu paskalta uutisoinnilta.

En kannata propagandaa puoleen enkä toiseen. Tässä ongelma onkin: uutisesta saatiin väännettyä ylen toimesta mielipide.

En näe vaalitulosta ongelmana, vaan ylen tavoitteen olla puolueeton, lakiin perustuva, vakavasti otettava uutislähde.

Iltapaskoilta, hesareilta jne yksityisomisteisilta kanavilta ei tätä luonnollisesti voida edes edellyttää.

No en syötä trollia tämän enempää, mutta mä en löydä tuosta Ylen uutisesta mielipiteilyä. Klikkijournalismia ehkä, mutta aika suoraa käännöstähän tuossa tarjotaan.

FixiVihaaja - 10:22, 19.6.2015 » Jokainen voi miettiä miksi otsikko ei ole "Lehti: Vaalitulos oikeistoblokin kannalta fantastinen", kannatan YLE:ltä neutraalia lähestymistä politiikkaan.
Itse kannatan YLE:n — tai kenen tahansa — oikeutta ilmaista mielipiteensä, uutisoida mitä haluaa, ja otsikoida juttunsa haluamallaan tavalla. Tietenkin vihapuheet ja kansankiihotus poislukien. Sen sijaan vastustan sitä, että olen pakotettu tukemaan kyseisen viestintäyhtiön toimintaa.
FixiVihaaja - 10:02, 19.6.2015 »
konkeli - 10:01, 19.6.2015 » No Ylehän ei tuossa ota kantaa itse äänestystulokseen, vaan raportoi tanskalaisen lehden kirjoitusta. Noi kannattaa lukeakin.
Yleensä raflaava otsikko voidaan nähdä kannanotoksi.
kaikki nettiin juttuja julkaisevat ja klikkauksia mittaavat lehdet - suomen kantaaottavin media. :D

e: omaa elämää btw helpottaa poliittisesti aidosti sitoutumattomat lehdet. tai siis lehti. pysyy kärryillä maailman menosta ilman että tarvitsee hetkeäkään miettiä että onko ns strings attached (miten toi nyt sanotaan suomeksi? huonona puolena tosiaan että lehden kieli on englanti niin välillä on suomenkieliset kielikuvat haussa)

jos tahtoo ilmaista mutta epäsäännöllisemmin ilmestyvää niin lehtilehti on ihan hyvä.

Kolme ässää. Rikkaiden puolesta valtion etuja vastaan.

ei vittu :smiley: paljonkohan Juhalla ja saman suviseurapöydän tutuilla on hynää ulkomailla? veikkaan 7 numeroa per nuppi ja eka numero ei ole ykkönen.

haluaako joku laajemman käsityksen asiasta omaava selittää, että mitä aktuaalista vittua?!

Tämän takia persut pettivät köyhien etujen leikkauksissa.
Kreikka-linjasta ei tingitä.
Porvarit vikisevät, kun Soini vie yksimielistä hallitusta.

#ihanaa

ploki:

Käänsin taas takkia. Nyt on koko kaappi nurinperin. Sitten matalalla profiililla.

Ei pihtiputaan mummo menee samalle appelsiinille.
Se on saletti.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11703119_10154033805293448_2883581267285093398_n.jpg?oh=052d96a3b08d4363ba7bb46065b07b1d&oe=560F9ECE

Taustakuvax