Valtio / Πολιτεία / res publica

negaatio - 10:31, 9.5.2015 »

Enemmän olen nähnyt ilmassa tiettyä huvittuneisuutta. Kostonhimoa, vahingoniloa ynnä muita arvelluttavia purkauksia tuntuu löytyvän enemmän sieltä mestarin seuraajien piiristä. (Kts. yllä linkkaamani ketju hommalta)

Kas näinpä. En oo mikään (para)psykologi mutta tuntuu olevan aika paha ja ahdistunut mieli ja olo monen näiden mestarin kätyrien iloisten purkauksien taustalla tuolla.
negaatio - 10:31, 9.5.2015 » Enemmän olen nähnyt ilmassa tiettyä huvittuneisuutta. Kostonhimoa, vahingoniloa ynnä muita arvelluttavia purkauksia tuntuu löytyvän enemmän sieltä mestarin seuraajien piiristä. (Kts. yllä linkkaamani ketju hommalta)
Riippuu tosiaan mistä kommentteja etsii, ja miten niitä tulkitsee.

Oma kantani on muodostunut mm. tämän ketjun kommenteista ja valtamediassa esitetyistä kommenteista. Ei ihan hirveästi kiinnosta lähteä johonkin vessanseinäfoorumeille kaivamaan syviä mutia. Jos sun mielestä on reilu vertailu kattoa mitä Hommalla sanotaan vaaleista ja sen perusteella sanoa vihr/vas-kuplan kommentteja yhdeksi ja kokperskustan kannattajien kommentteja joksikin muuksi, oikeastaan tulet vain vahvistaneeksi mun aiempaa käsitystäni.

Aivan kuten lumimikko sanoi, täytyy muistaa että hommat ja hc-vihervassarit ovat max. joitain prosentteja äänestäjistä, mutta luonnollisesti eniten äänessä. Lopun perin “mestarin” kätyreitä ja kettutyttöjä kommuuneista on aika vähän.

Eli siltä pohjalta rauhoitutaan vähän.

masturboin hillotolpalla anaaliani…

kid_scientifik - 9:58, 9.5.2015 »
kid_scientifik - 12:38, 8.5.2015 » tuotahan se sutkautuspopulismi on par excellence: lupaillaan tuollaisia autoverojytkyjä ja kreikalta letkujen katkaisuja, vaikka hommat on täysin mahdotonta omaehtoisesti toteuttaa - mitä joko ei tiedetä tai sitten vaan rehdisti kusetetaan rahvasta.
olenko väärässä/harhainen?
- Nyt tuota tarvittais joku ottamaan syy siitä, että leikataan työttömiltä ja pienituloisilta huolimatta siitä, mitä vaaleissa luvattiin. - Kelpaisko EU:n nootti? - No tietysti! EU:ta on aina hyvä syyttää.

“Asumisen isompia kysymyksiä” pohtii hallitusneuvotteluissa työryhmä puheenjohtajanaan Matti Vanhanen.

Tai en tiiä. Voisko joku heitellä arvauksia siitä, miten tää voisi mennä vielä huonommin?

Tässä tilanteessa just Suomi tarttee semmosia out of the box teesejä joita Matilta löytyy, kuten tää kuuluisa: hyvien liikenneyhteyksien varrella asunnot ovat kalliita, joten uusia kannattaa rakentaa vain sinne missä joukkoliikennettä ei ole eikä tule olemaan, ovat halvempia

No
Kun
Ei
Vaan
Voi.

asb - 6:18, 17.5.2015 » "Asumisen isompia kysymyksiä" pohtii hallitusneuvotteluissa työryhmä puheenjohtajanaan Matti Vanhanen. Tai en tiiä. Voisko joku heitellä arvauksia siitä, miten tää voisi mennä vielä huonommin?
Tota, en nyt ihan suoralta kädeltä keksi. Ajatusten parkkipaikkoja pitkin maakuntia, moottoriteitä yksityisautoille ja talot kauas toisistaan?

btw. Hitlerkin oli kuullut tuosta, eikä ollut yhtään iloinen:

asb - 6:18, 17.5.2015 » Voisko joku heitellä arvauksia siitä, miten tää voisi mennä vielä huonommin?
Vaikka näin:

Miten tuon Kaikkosen annetaan olla enää missään tekemisissä asuntojuttujen kanssa kun vähän entisiäkin tuomioita hommista painaa. On tämä hieno maa.

jostain hirveän tuttu nimi, oiskohan ollut asuntohommista. eli saletisti 110% luotettava t. kansa :wink:

http://www.hs.fi/kaupunki/a1432605105671?ref=hs-art-uusimmat-#7

“Kun afrikkalaiset saapuvat ‘pakolaisina’ Suomeen, jatkavat he täällä sikiämistään samaan tahtiin, vaikka vähempikin riittäisi. Niinpä, jottei totaalista romahdusta tulisi, on maahanmuuttajien lapsimäärää rajoitettava. Kolme lasta maksimissaan”, Sademies vuodattaa.

kuulostaa epäilyttävästi että 14/88. taidettiin saada ihan oikea natsipuolue hallitukseen sittenki

Mielestäni kaikkien, keillä ei ole taloudellisia mahdollisuuksia turvata lasten elämää, pitäisi itse ymmärtää harkita lasten lukumäärää. Ihme settiä kun linjaa suoraan että koskee afrikasta tulleita.

FixiVihaaja - 13:38, 26.5.2015 » Mielestäni kaikkien, keillä ei ole taloudellisia mahdollisuuksia turvata lasten elämää, [b]pitäisi[/b] itse ymmärtää harkita lasten lukumäärää. Ihme settiä kun linjaa suoraan että koskee afrikasta tulleita.
mielestäni kaikki kenellä ei ole mitään hajua asioista vois olla hiljaa. valitettavasti juuri tällaiset tyypit eivät ymmärrä sitä ettei heillä ole hajua ja sit tulee melko hölmöjä mielipiteitä.

e: boldasin ton tärkeimmän jutun

Perhesuunnittelu?? Vai pitääkö naisen olla kotona ala lessut vauva / vuosi?

Mun mielestä Heitteri on ihan oikeassa, kun sanoo, että kantsii vähän funtsia miten ja mihin gilla riittää skidien kanssa.

Mun mielestä postaus numero 580815 oli aika saatanan ovelasti muotoiltu. Peltiseppä vois vaihtaa nikkinsä Joukahaiseksi. Sen verran komea suohon astuminen nimittäin.

en oo lukenu tätä keskusteluu lainkaan, mut tulin ilmoittamaan:

fasisti jussi niinistö puolustusministeri 2015.