Vaatteet

Joo farkuissa on hiton hyvä vetää, heti bibsien jälkeen parhaat. Osaispa rokata esim. viisnollaykkösiä tai vastaavia, ne kestäs hyvin mut ei pysty vetää muissa ku pilleissä.

QFT

Sama ja ei mitään kulumajälkiä perseän alueella.

Swrvet kyllä kestää ja kestää. Mut on kyl kesäkelillä aika hiostavat. Ja hiertää pitkällä lenkillä alavatsan puhki. Mut sitä varten tietty on muut rytkyt, on vaan tullu tuokin testattua, kun on muuten niin hyvät.

meikäläine teki shortsit edellisistä skeitatuista kasiseiskanelosista.

pituus on seistessäkin reiden puolella polvee ja kaveri joka ne ompeli laitto punteista vahvikkeen pyllyn puolelle ja tulee se vähän haaroihinki. ne on mun lemppari pyörälläajo shortsit eikä maksanu ku kakkosen budia. aaaah fuck babylon.

sitte täällä suositteli joku käyttäjä noita aseintoilulekan taktisia farkkuja ja ne on ollu kyllä kivat kans! mukavaa kun on vähän stretsiäkin siinä kankaassa, mutta kangas ei oo kovin ohkasta silti. ne on ollu mulla kaiken ajon mitä shortsit ei oo ollu ja kyllä siitä kankaasta näkee missä kohtaa pöksy on satulalla istuessa, mutta en sanois että kangas on kulunu per se vaan väri vähän vaan lähteny. tosi vähän.

Varmaan malli- ja materiaalikohtaisia juttuja näissä paljon. Midweight wwr on varmaan kesälle liian kuuma materiaali, lightweightista ei kokemusta. Hiertämisen kanssa en oo huomannu noiden kanssa ongelmaa, vaan ovat mukavimmat normaalit housut pyöräilyyn mitä tiiän.

Mulla on myös Swrven durable cotton 3/4-shortsit, joissa vyötärö on helvetin matalalla. Noiden kanssa ei oo tehnyt mieli ajaa pitkiä ajoja, koska hiertää just vatsaa. 55% näköjään puuvillaa, mutta eivät tunnu ollenkaan puuvillaisilta, tönkköä, mutta joustavaa kangasta. Kestää varmaan ikuisesti, eikä lähde perseestä väri.

Pelagon housut on kyllä helvetin hyvät. Ei tee mieli käyttää mitään muita housuja.

Mites toi Pelagon housujen vyötärö? Ite tykkään aika matalasta, toimii mulle parhaiten.

Entä Light merino pipo, onko oikeesti ohut, ohuempi kuin esim. lekan merinosissipipo?

PlanetX/Carnace merinpipo ihan suosikki, ohut ja napakka muttei mikään daiju raksapipo, en arvannu ostaa ylimääräistä stashiin kun oli liian halpa.

Suattapi olla että mulla ois tommonen Light merino pipo ylimääräsenä. Pitää kattoo jos ehtis tutkia tota paksuutta

Mullon aika lyhyet hiukset ja viimalle herkät korvat niin tarvin välillä pipoo ihan suomen suvessakin ja ainakin eräillessä tollanen ohuempi mertsa on kiva ja aina mukana.

E.pääsen kyl kivijalkaan hypisteleenkin jos stokkia riittää.

Buffin merinopipo on ainakin ohut ja menee kivasti kypärän alle, sen verran syvä kylläkin myös, että liepeitä taittelematta saa vedettyä silmillekin, mikä sitten ei ehkä tavoiteltava ominaisuus. Mut peittää ainakin korvat.

Housut: cotton
Siksak: polyester
Profit: profit

3 Likes

Merinoteeppariskene vuonna 2021? Arketin 3for2 made in china murhapaidat ovat kohta saavuttaneet spurguvaiheen joten pitäisi päivittää. Istuvuus ja ulkonäkö oli noissa hyvä mutta laadullisesti aika kaukana esim. Icebreakerin ja Kelin kamppeista.

Icebreakeria saa alennuksessa mm.

ja

Ostin talveksi dhb:n 200gsm pitkähihaisen aluspaidan wigglestä ja se on erinomainen omaan käyttöön, samaa paitaa saa myös lyhythihaisena.

Olikos tämä jo:

https://www.kickstarter.com/projects/resolutebay/cordura-denim-jeans-by-resolute-bay-x4-stronger

Näyttäisi olevan reisitasku, jollaista olenkin aina kaipaillut.

Resoluten jotkut farkut olleet ajossa muutaman vuoden, mukavat ja kestäneet ihan ok, työn jälki kyllä melko edukkaan näköistä. Jonkun kick-starter sadetakinkin taisin hommata niiltä joskus, jäänyt aika vähälle käytölle.



Rapha droppas mtb skeneen
Tosta

Oli vähän huonoa ompelua jne omissa, hyvittivät koko ostohinnan. Reilu lafka ainakin ja kiittelivät palautteesta.

Näyttää joltai intersportin oman käppämerkin kamoilta

se on kato norm core niinku

No tämähän se on