V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

No niin. Oliks tää jossain muussa langassa tällä foorumilla? Eli komponenttikirppis tänään.

Kopy-pastea fesestä:

1.Kerää nurkista kaikki ylimääräiseksi jäänyt fillariaiheinen romu ja rääsy.

2.Kerää viikonlopulta jääkaappiin ylimääräiseksi jäänyt juoma ja ruoka.

3.Pakkaa edellä mainitut mukaan.

4.Polkaise aurinkoiselle Samppalinnanmäelle.

5.Käy kauppaa kohdassa 1 (miksei myös kohdassa 2) mainituilla objekteilla.

6.Jos olet ollut kaukaa viisas, olet pakannut myös poolovälineet mukaan. Voitkin siirtyä ilomielisen groupriden mukana Hirvensalon maissikaukalolle pelaamaan. Jos et omista poolovälineitä, ei hätää. Niitä on varmasti tarjolla lainaksi asti.


Sinne siis Inne vaan! Koetin kerätä mukaan edes jossain määrin kuranttia tavaraa:

-kuvassa näkyvä Veloflex ei tosin oo myynnissä. Eikä myöskään laukun takaa pilkottava taskari, se kun on Made in DDR. Siellä ei tunnettu termiä planned obsolescence :slight_smile:

Kelailin tos et voisin tulla komponenttikirppikselle, mut koska a.) parempi puolisko on krapulassa ja ei kykene polkemaan b.) se haluaa silti mukaan, niin tulen sit hiilijalanjälkeä kasvattaen paikalle. Kompensoidaan sit sillä, et koitan tuoda mahd. paljon tavaraa. :slight_smile:

Tarkkoja koordinaatteja tapaamispaikalle pls?

Emmää tiiä mut mä meen tälle vihreelle läntille ihmettelemään et misä kaikki on.

Tuossa mun kantamukset, lokasuojat ja tarakat jätän kotiin kun ei varmaan oo kellään kysyntää? : ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

edit: Mä tartten tän näköisen 14 hampaisen, jos jollain on ylimäärästä <3: http://www.biking.com/files/cache/sturmey-archer-18-14tcoaster-brake-cog_3fcb4eac50ded99779052bfa7e61a19f.jpg

Tämähän nousi mukavasti esiin tuolla Päivän löytö -keskustelussa. Nyt olis hakusessa 26" maasturin etukiekko jarrupinnalla. Saa olla rottaisakin. Vaihdossa tarjolla fillariaiheisia osia, kaljaa, nuuskaa.

Mulla löytyy parikin kappaletta. Voin diilailla.

Kyl. Vois tänään illemmalla palailla asiaan?

-tarvisin oluthintaiset m tai l-kokoiset häkit. Myös muovihäkit kiinnostaa!

  • 2 kappaletta, vaikka vääntynyttä aludroppia olisi myös hakusessa. Fillaritelineeseen. Näistä en ajatellut juuri maksaa :slight_smile:

  • Sinkulakitti kasettinapaan. Tästä ajattelin maksaa.

Häkit löytynee, vääntynyt TERÄSdroppi löytyy. Tuu hakee pois.

Valoisaa jumalan huomenta tytöt ja pojat.

Akuutisti hakusessa pitkähkö 30.9mm satulatolppa. Suorat ja setbackit kaikki kelpaa. Tarviin testiin tällasen, eli jos et halua luopua kokonaan ni anna lainaan. Jos haluut luopua ni saat vaihdossa vähän rahaa tai polkupyörän osia ja halauksia. Ehkä pusuja, jos meillä ns. kohtaa sillä tasolla.

Tack o adjö.

Måi.

Tarviin 1 1/8" → 1" steerer tube shimmin koska Angel. Jos sulla on tällanen ni anna se mulle ja saat vaihdossa kultaa ja mirhamia.

Tai jos tiedät että jossain LBS:ssä on, ni vinkkaa ja saat hyvän mielen.

hahah, antin pyörä. ei vittu & lol & mitä näitä on.
käyn tsekkaa.
kiitti saagi

Jos jollain pyörii miljoonalaatikossa tämäntyyppinen ketjunkiristin tarpeettomana, pistä viesti.

Hei Turkulaiset! Tarvitsen flätit+sträpit/polkimet häkeillä/kengät 41,5 kokoa eggbeater kloseilla viikonlopuksi tai muutamaksi päiväksi lainaan jotta pääsen ajaa! Jäi kengät muuttokuormasta Poriin, pyörä täällä ja Nitto RB021 testattavana Olmooni. I need your kind help! Eggbeatterit + Converset = no skidz. Hyvää kesää!
PS. PM me maby?

Rähjäinen Tunturi Pop miesten runko fauber-keskiöllä&polkimilla löytyy ylimääräisenä. Vaihtoa voi ehdottaa esim. 622/700C-25 renkaisiin, long-reach maantie-etujarruun(ehkä) ja vaikka satulaan. Myös muuta voi ehdottaa.

Chrisc - 11:26, 5.7.2013 » Tarvitsen [u]flätit+sträpit/polkimet häkeillä/kengät 41,5[/u] kokoa eggbeater kloseilla viikonlopuksi tai muutamaksi päiväksi [b]lainaan[/b] jotta pääsen ajaa!
Kiitos Sami!

Tarjoan rahaa sille ketä tuo mulle kiinteen 17 piikkisen rattaan :slight_smile:

47t 144bcd musta ratas, noudan.
E: Maksan

-Taina

Halutaan Bulliin jarrukahvat. (Päihin mielellään.) Kyseessä Cinelli lola. Tilattu.

E: Jos jolatain löytyis myös flatteihin kunnon remmejä? Riittää kun oikeelle puolelle löytyy.