V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

Täällä tuntuu liikkuvan suht tiheästi Turkulaisia, joten pistän nyt tällaisen pystyyn. V & K olkoot lyhenteet sanoille vaihdetaan & kierrätetään.

Tavoitteena siis olla liikuttelematta rahaa ja kierrättää tavaraa sitä tarvitseville. Kevät on tulossa, vaikka tota perkeleen lunta välillä tippuukin… Joten uskon, että tää osuu aika sopivaan saumaan kellarien kevätsiivouksen ja talouden naisten saaman kämpän liiallisen osapitoisuuden aiheuttaman hermoromahduksen kanssa.

Koitetaan siis saada tää näyttää pirttihirmuillemme siltä, et me myytäis osia ja oikeasti vaan kierrätetään tavaraa. Win = win.

My two cents:

Tarjotaan vaihtoon seuraavanlaista osaa/tavaraa:

-to be updated

V & K @ TurQ on kelpo idea. Itseltäkin löytyy jos jonkinlaista romua nurkista. Tule Hachio ihmeessä näyttäytymään esimerkiksi sunnuntaipooloihin, nyt kun päästään taas pelaamaan kuivalla alustalla. Voitais kevään tullen pohtia TurQHCFR-komponenttikirppistäkin. Nimim. Uudet naamat kiinnosta

Meikältä löytyis 09 Paddywagonin orkkis tanko, stemmi ja jarrukahvat. Vaihdetaan keskiolueen tai ulkorenkaisiin…
-Niko-

Vallengrach: Kiitän kutsusta. Mulla ei vaan ole täl hetkel poolokelpoista pyörää ja ainoatakaan fixiä mulla ei ole, joka lienee teiän porukan pääsyvaatimuskin.

Fixin rakentelu on ajankohtainen mun kohdalla vasta myöhemmin, kun olen varma et sotavammat polvissa ei enää vaivaa. Kannustamaan ja keskiolutta imuroimaan mä voin kyl tulla.

Tartteis muutenki tutustua hieman porukkaan, kun 2009 syyskuus Turkuun muuttanu ja en osaa nimeltä kun vaan pari baaria. Täl hetkel mun commuutterina toimii -08 Jamis Kromo. Jokaiseen paikkaan sillä pääsee, mut pidempiin matkoihin ja ylämäkiin saa näillä narujaloilla, sekä röökarin keuhkoilla varata aikaa.

N00b i am.

Jos kalja maistuu niin se riittää… Kaikki ovat tervetulleita!

Paljonko tuosta Konasta pyydät, jos se on enään vapaana. Vaihtoon ei ole kyllä mitään antaa

crwyht - 22:22, 5.4.2011 » Paljonko tuosta Konasta pyydät, jos se on enään vapaana. Vaihtoon ei ole kyllä mitään antaa
Rahan liikuttelua tosiaankin pyrin välttämään, jotta vaihtokaupan tekijät saavat itselleen tarpeellista tavaraa. Toisaalta mä saan sit bongattua sillä rahalla jotain second hand-tavaraakin... Haarukalla vai ilman ja oletettavasti noudat? Tarjouksia otetaan vastaan puntaroitavaksi ja reilun pelin hengessä otan nää tarjoukset vastaan tässä ilmoituksessa, enkä yv:llä. :)

P.S. Mulla on tohon melko kiiltävät CPI:n 175mm kammet kans. Putsailin pahimmat liat kiillotustahnalla tos eilen aikani kuluks. :wink:

Tarttisin jarrukahvan. Mielellään mallia cx, mutta joku lyhyt BMX/Maasto-kahvakin käy. Normi 25.4

Se liian painavaksi todettu Rando joka ei kelpaa edes truekeventäjän vyömateriaaliksi, kelpaa kuitenkin mulle, kunhan ei ole tosi härskissä kunnossa.

Vaihdossa tarjoan esim:

-Maantiejarrukahvapari. Valkoiset huput, melko perukset. Saccon-merkkiset kasarilta.

-Brittikeskiö, Specialite TA, muistaakseni 107mm ja JIS, ajettu on, Lukkorengas puuttuu.

-Taitaa olla jotain fiksilukkorengastakin ylimääräisenä.

-Eri mittaisia pinnoja, comppia ja revoa. Mustaa ja kirkasta. Ei kuitenkaan kokonaiseen kiekkoon. Ilmoita jos on tarve jollekin tietylle pituudelle, niin tarkistan.

-Jotain perus maantievaihdeosaa kasarilta, Ofmega.

-Käytettyjä droppi- sekä choppitankoja, joitakin kappaleita.


Ehdotan keväälle komponenttikirppistä, koska tämä vaihtokauppapuuhakin on mukavampaa, kun saa hypistellä romuja. Ehdotan myös doodle skedulointikartoitusta, että saatais semmonen päivä, mikä kävisi mahdollisimman monelle. Oiskos joskus Vapun tienoilla hyvä? Eli jos laittais viikonloppuja väähän Vapun molemmin puolin siihen Doodleen tyrkylle?

Komponenttikirppis on hyvä idea. Tee Jykä Doodle jos vain jaksat. Vappua ennenhän on pääsiäinen, mutta kai sieltä nyt joku sopiva päivä saadaan. Tämän voisi kai yhdistää sunnuntai pooloihinkin?

Edit: Kelpaako Jykä Avid Speed Dial 7 kahvaksi? Mulla olisi ihka uusi sulle halvalla.

Mä tein Doodlen. Kattelin juuri noita viikonloppuja ja totesin, että tämä kuukausi on pullollaan kaikkea muutakin pyöriin liittyvää, joten laitoin noita vapun jälkeisiä viikonloppuja tyrkylle.

Ja joo, kelpaa kahvaks tuo, kunhan se toimii maantiejarrun kanssa.

Klikkaa HETI!

La 21.5 on synttärit ja 22.5 vielä jotain säätöä! Saat kokeilla kahvaa ennen ostopäätöstä.

Edit1: 8.5 äitienpäivä. Huoh kun on ohjelmaa jo valmiiksi.

Edit2: Mites tämän viikon sunnuntai (10.4) ja maissikaukalon avajaiset?

Poistin ton 21. ja 22.
Lisäsin tulevan viikonlopun.

Käykääs kattoon.

Lidlin seinätelineitä löytyy multa yksi tai kaksi, sekä Peugeotin pelkkä runko.

Mulla olis myynnissä jonkun turqlaisen fixiehipsterin pitkänhuiskealle malligimmalle Peugeot-mixtesinkula. Väri: ihku, kunto: hyvä, efektiivinen vaakaputki: pitkähkö.

Multa löytyy Vansin SPD-kenkää, stemmiä yms. Vaihdossa otetaan laadukas, 54cm vaakaputkella oleva, teräksinen ratarunko. Voin maksaa väliä :slight_smile:

TomGreen - 15:13, 6.4.2011 » Takakiekko kiinnostaisi. Vaihdossa olisi jos tarvetta ni Shimanon spd lukkikset tai joitain erikokoisia stemmejä. Rahalla voin myös lunastaa luonnollisesti noudettuna ja jos heitän vaiks tarjouksena pari kybää.
Pistelin yhteystietoja yv:llä, toi parikymppiä kuulostaa tarpeeks passelilta mulle. Saahan sillä jo saunakaljat ja askillisen Malazhaiseria radalle. [b] Dudet ja dudettaret, lisää ehdotusta pukkaa:

Napatkaa hei niist tavaroistanne jotkut fotot mikäli mahdollista. Kuvien ottaminen, heittäminen koneelle ja uppaus esim. tohon imageshackkiin mitä mä käytän, vie minimaalisesti aikaa. Tekee helkkarin piristäväks tehdä vaihtokauppoja ja kuolailla tavaroita, kun joku on viittiny ottaa kuvat niistä. Toisen (hipsterin muijan mielestä) romu on toisen aarre (jota tulee piilotella omalta eukolta).[/b]

Tuota tuota… haarukalla joo ja mitäs tähän nyt hinnaksi sanoisin. Jos aloitetaan 50 e, niin voit nauraen kertoa oman näkökulmasi :smiley:

Rahan liikuttelua tosiaankin pyrin välttämään, jotta vaihtokaupan tekijät saavat itselleen tarpeellista tavaraa. Toisaalta mä saan sit bongattua sillä rahalla jotain second hand-tavaraakin… Haarukalla vai ilman ja oletettavasti noudat? Tarjouksia otetaan vastaan puntaroitavaksi ja reilun pelin hengessä otan nää tarjoukset vastaan tässä ilmoituksessa, enkä yv:llä. :slight_smile:
P.S. Mulla on tohon melko kiiltävät CPI:n 175mm kammet kans. Putsailin pahimmat liat kiillotustahnalla tos eilen aikani kuluks. :wink:

vallengrach - 16:37, 6.4.2011 » Mulla olis myynnissä jonkun turqlaisen fixiehipsterin pitkänhuiskealle malligimmalle Peugeot-mixtesinkula. Väri: ihku, kunto: hyvä, efektiivinen vaakaputki: pitkähkö.
Hep! Paljon pyynti, emännällä olis tarvetta uudelle tsygälle?

Postailen tähän myöhemmin omat roippeet kuvineen, jahka pääsen kotio.

Itsellä roikkuu ylimääräisenä mm.

  • Dia Compe Goldfinger jarrugaffa, musta

  • BLB Track Pedaalit, metallin väriset, olivat punaiset …

  • FSA RD250 dropbar, 31.8mm, 42cm

  • Tioga R60 riserbar, 25,4mm, pätkäisty n.40cm, mukaan The:n tupet.

  • Vaderin satula

  • Mustat Ouryt

  • (Ehkä) mustat MKS GR9 polkusimet + mustat häkit, vaihtuu euroopan rupliin, tietty myös lukkikset kiinnosta, esim. egg beaterit, candyt.

  • random
milou - 17:53, 6.4.2011 »
vallengrach - 16:37, 6.4.2011 » Mulla olis myynnissä jonkun turqlaisen fixiehipsterin pitkänhuiskealle malligimmalle Peugeot-mixtesinkula. Väri: ihku, kunto: hyvä, efektiivinen vaakaputki: pitkähkö.
Hep! Paljon pyynti, emännällä olis tarvetta uudelle tsygälle? Postailen tähän myöhemmin omat roippeet kuvineen, jahka pääsen kotio.
Anterollakin on muistaakseni 5 eurolla joku mixte. Meidänkin pihassa on Peugeotin mixte, jonka voi tulla vaan hakemaan kunhan se paljastuu lumihangesta.