V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

^Mulla ei oo enää MITÄÄN, muutaku kerkeä kieli ja iloinen mieli. Ei vais, jotain varmaan löytyy, ja jos löytyy aikaa, niin kirppis kyllä kiinnostaa.

crwyht - 17:36, 6.4.2011 » Tuota tuota... haarukalla joo ja mitäs tähän nyt hinnaksi sanoisin. Jos aloitetaan 50 e, niin voit nauraen kertoa oman näkökulmasi :D
Kuule en mä naura jos ihmiset saa swapattua itselleen tarpeellista tavaraa, vaikka nyt tuleekin rahaa vaihdossa. Mun punaviinirahasto kiittää ja saan tirvastua tolla tarpeen tullen hyvät taiteilija-kännit. Pistin yhteystietoja kans yv:llä :)

EDIT: Sinne män takakiekko. :slight_smile:

Mulla olis “ylimääräisenä” yksi takakiekko. Alexrims DA22, Surlyn flip-flop napa ja muistaakseni jotkut DT:n pinnat ja nippelit. Siis se kiekko mitä on steamroller completen kanssa myyty.

Haluuko joku ostaa multa punaisen aerospoken etukiekoksi ja takakiekoksi valkoisen h plus son phil woodin navalla, saipimin ohennetuilla pinnoilla? Oikeastaan vois myydä kaiken kuvasta paitsi takana näkyvän talon.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs238.snc4/39258_421352353438_532908438_4729165_81261_n.jpg

Edit. Maantiepyörä kiinnosta.

^Dibs kammet.

Frede hei, ne kammet on 172,5mm.

OMG! Undibs ja helevetin nopeesti. Kiitos Teemu :smiley:

kaunis punavalkea peto! pistin pm:ää!

Kirppikselle kannatusta, doodleen merkattu alustavasti sopivat pvm:t.

Tästä ketjusta - vaikka idea periaatteessa hyvä onkin - voi tulla hyvin sekava, varsinkin jos omia viestejä ei päivitetä ja ketju kasvaa dibseistä ja pm-ilmoituksista :slight_smile:

Osa MYYDÄÄN, osa ANNETAAN POIS: M:yyty - Myydään - Yksivaihde.net

Kona Fire Mountainin runko+haarukka meni uuteen kotiin, ystävälliselle ja DIY-henkiselle crwyht:lle. Kaupan tekijäiseks runttasin mun korkeimman omakätisesti kiillottamat CPI:n 175mm alukammet, Shimanon STX:n takavaihtajan (josta saa askarreltua vaik ketjunkiristimen) Konan seatpost-clampin ja seatpostiin tulevan saman sävyisen alumiinisen kiihoke-renkulan, jonka läpi voi ohjata nätisti takajarruvaijerin. Punaviini-rahastoni kiittää. :slight_smile:

Ja vaik tästä tuliskin sekava, niin tulkoot. Nopeastihan noi selvittää pm:llä et onks tavara viel tarjolla, vai onko jo menny. Se, et ilmotuksis on:

-Kuvat
-Mitä tarjotaan
-Mitä halutaan vaihdossa, on jo hyvää informaatiota ja pistää rattaat pyörimään.

^No, mun kilkkeitähän löytyy täältä.

Kävin sitten hakemassa sen Rossinin ja nyt tarttis uusi stemmi saada. Oisko jollain ylimääräisenä siis 10-10,5cm quill-stemmiä? Mieluiten tietty Cinelli tai 3TTT, mutta Nittokin kelpaa. Mikollahan noita oli läjä, mutta ovat vissiin menneet jo jakoon. Help.
Vaihdossa annan mieluiten rahaa :slight_smile:

Nostoh! Lisäilin tuonne ekan postauksen kuviin itselleni kulkeutunutta tavaraa. Koska kiire eurolagerin juontiin ja olen vajakki, en kiinnosta lajitella ja hifistellä.

Kysymyksiin vastaan vklp:n aikana ulkomuistista, kun olen eri paikkakunnalla kuin osat. Joka tapauksessa tuolla on siis läjä kaikkea mahdollista mummotyyppisten baaripyörien rakenteluun kenties jopa hyödyllistä osaa.

Fauber-kampia rasvaa huutavine laakereineen ja pölykuppeineen, pari stemmiä, satulatolppaa, tarakoita, lokareita, soittokelloja, seat-clamppeja, stongaa, jumalaton määrä pultteja, navan osia, akseleita napoihin, jne.

Olisko 15.5 komponenttikirppis? Mulla on hirvee läjä tavaraa mistä olis kiva päästä eroon.

^ Vois olla. Mulla on kans verstaan nurkat piukassa tarpeetonta esineistöä, jonka kannan metallinkeräykseen, jos ei kukaan huoli.

mankkis - 22:49, 2.5.2011 » Olisko 15.5 komponenttikirppis? Mulla on hirvee läjä tavaraa mistä olis kiva päästä eroon.
Vois olla! Doodlen puolesta kyllä näytti aika vähäiseltä osallistujamäärä.

Oisko jollain oikein jotain osiakin tarjolla, eikä vaan jostain retkipyöristä tai mummiksista irroteltuja ketjunsuojia? Emmää nyt just mitään tarvi (paitsi sen Freden bullhornin), mutta mielenkiintoa kunnon palikoita kohtaan on aina.

15.5. on ok. Saattaa jopa löytyä jotain myyntiinkin.

^NIB San Marco Regal, Thomson Elite Setback 27.2, Campagnolo Chorus 27.2 ja muuta palikkaa.

Teemu - 23:20, 2.5.2011 » Oisko jollain oikein jotain [b]osiakin[/b] tarjolla, eikä vaan jostain retkipyöristä tai mummiksista irroteltuja ketjunsuojia? Emmää nyt just mitään tarvi (paitsi sen Freden bullhornin)...
Ei ole. Paitsi vääntynyt teräsdroppi, jonka saat kaverialennuksella, ja saat rautasahankin lainaan niin voit askarrella siitä muodikkaan ja käytännöllisen flip & chop -bullhornin.

Täältä löytyisi kuvassa näkyvä suicide fiksikiekko+kumi.
Fiksikiekko

Vaihturia mielellään johonkin. Esim. stemmit, polkimet+häkit, satulatolpat ja oikeastaan kaikki muutkin kelpaa oikein hyvin.