Ulkokumiongelma (Vittoria Randonneur)

Taikis - 20:17, 11.10.2010 »
kim - 19:20, 29.6.2010 » Itse väänsin kanssa sormet verillä randoja paikalleen. Onko joku muuten kokeillut saippuavesi-tekniikkaa? LFGSS forumilla keskusteltu aiheesta melko värikkäästi sieltä löytyi myös linkki melko hasardin oloiseen tekniikkaan [No hurty thumb](http://yacf.co.uk/forum/index.php?topic=28167.0)
Harmi kun kotoa löytyy pelkästään korkokenkiä.. ;)

Tiukkaa tavaraa ovat. Roskis-Nishikiini meni takakiekkoon (korkeahko profiili) ihan heittämällä moinen, vanhaan matalprofiiliseen etukiekkoon ei sitten millään. Väänsin ja käänsin rengasraudoilla ja ilman, mutta tuloksetta. Toiseen hyvin vastaanvalaiseen teräskehään sitten taas menikin jonkinmoisen ähellyksen jälkeen.

Ei voi ymmärtää. Mutta ei montaa muutakaan asiaa.

Onnistuu toi kengän apuna käyttö myös tennareilla, vaikkakin kaikissa esimerkkikuvissa oli kovapohjaisempia kenkiä. Kesällä yhden mimmin randon väänsin vanteelle kenkäkikkaa käyttäen, mutta pari yritystä se otti ja kantapää oli ainoa jolla sai riittävästi pitoa.

kokeile myös yhdistelmää Mavic MA-3 ja A10 “nastarengas”.

^Autenttinen kokemus hanskat märkänä räntäsateen möhnäämään takakiekkoon.

Vetasin tänään jussilta ostamat 28 randot korkeaprofiilisiin päälle, odotin verta ja hikeä-)tuloksetta. Toinen kumi hulahti näppivoimin ja toisessa saippuavesi sekä biltsukkan rautanen apuna. renkaat suoraan nollakelin lämmöstä auton takakontista ja kiekot sisälämmöstä. en omista sormijumpparia.

^ basistin sormivoimat?

Taitaa vaihdella kovasti riippuen vanteesta, itse sain helposti halpisfiksukiekkoihin mutta Open pro:t oli vaikea pala.

^ mulla meni 28-randot ihan heittämällä deep-v:lle

rokpete - 10:40, 14.10.2010 » ^ basistin sormivoimat?
kerrankin jotain hyvää basistit saa aikaan. vai löytyskö jotain asiaan kuuluvaa vitsiä?
houlou - 10:50, 14.10.2010 » Vetasin tänään jussilta ostamat 28 randot korkeaprofiilisiin päälle, odotin verta ja hikeä-)tuloksetta.
Mä luukutan ainoastaan douppia shittiä.

randot alla täälläkin. Ei mitään ongelmia korkeaprofiilisen vanteen päällelaitossa. Jos joku näiden kanssa hermonsa menettää niin kehoitan pysymään erossa Veloflexeistä, sillä niiden poisto vanteelta oli kaksin verroin työläämpää. (ko. renkaiden päällepanosta on turha edes puhua tässä yhteydessä)

Hyvin ja helposti menee paalle mutta pois saanti onkin tuskaa.kohta lähtee mattoveitsi viuhumaan.vittorian sisurin presta meni paskaks enne kuin sai ilmaa renkaaseen.testasin ennen asennusta ja tietenkin asennuksen jalkeen ei pida ilmaa sisalla.randon irroitus ja uutta sisuria asentelemaan.paskaks vaan menee rengasraudat ja metallisesta kärsii vanne.prkl.
Mita tästä opimme: ala osta vittorian sisureita!

Ettei sulla ois siinä vaihtoventtiilinen presta ja oot vaan sössiny venttiilin löysälle? Itse olen pärjännyt aina randojen kanssa paljain käsin tai perusrengasmuoveilla.

Video: Have trouble fitting your tyres?

tnts - 23:48, 14.10.2010 » Ettei sulla ois siinä vaihtoventtiilinen presta ja oot vaan sössiny venttiilin löysälle? Itse olen pärjännyt aina randojen kanssa paljain käsin tai perusrengasmuoveilla.
Perus presta. Tosin taisi olla vain asennusvirhe ja itse mällätty venttiili. Tänään taistellaan uusi sisuri alle, jahka uudet rengasraudat ehtii hakemaan.