Tyttöjen topikki

sani - 19:25, 10.2.2016 »
JJ90 - 9:48, 5.2.2016 » Klitteristä tulee mieleen vadazzling jutut.
Onko tämä ilmiö muuten kuinka laajalle levinnyt? Ei ole tähän päivään mennessä tullut ensimmäistäkään pimpattua vastaan.
Oletko nyt aivan varma, että juuri tämä on oikea topsu herätellä keskustelua asiasta?

Toi Ride-like-a-girl on ollu pitkään oma lemppari nais-kannustushuudoissa ^^ Oli sit kissaa tai yksisarvisia, voin ottaa vaik molemmat, niin äänestän pohjaksi mustaa.

olisko edellisellä sivulla just aiheesta

^Tynkä keskustelu aiheesta täällä.

ununu - 23:49, 14.2.2016 » oispa konsensus
Luulisi sinun jo tietävän, etteivät kaikki naiset ole anatomisesti samasta muotista. Onko olemassa yks ja ainoa penisspesifi satula?

ja se Toupe on muuten todella hyvä

https://totalwomenscycling.com/fitness/cobb-saddles-ask-innie-outie-62577/#PYgqYezeUcjeEFL7.97

Tekniikka ei suostu linkittään, mutta tuolla myös satula-asiaa.

Jaa, linkitti sittenki.

jatkettii jo tuol elisan linkittämäs

kiitos innieputista jo tässä vaiheessa

Onko teistä kenelläkään kokemuksia Giron Petra VR kengistä - lähinnä kokopolitiikan suhteen?

Hei valistakaa tyhmää, törmäsin semmoseen asiaan ku pyöräilymekko. Mikä himputti se semmonen on? Käytetäänkö sitä shortsien kans vai ilman? Entäs pitkät housut? Hämmentävää.

En oo varmaan ikinä nähäny pyöräilymekkoa mutta ite tykkään käyttää mekkoa/hametta pitkillä matkoilla.
Alle tietysti vaippapöksyt! Parasta hameessa on se, ettei oo mitään hiertäviä saumoja, samalla tosi ilmava ja viilee.

B)

suihkurouva - 23:35, 27.7.2016 » En oo varmaan ikinä nähäny pyöräilymekkoa mutta ite tykkään käyttää mekkoa/hametta pitkillä matkoilla. Alle tietysti vaippapöksyt! Parasta hameessa on se, ettei oo mitään hiertäviä saumoja, samalla tosi ilmava ja viilee.
Tosiaan näin kuvia jossain pitkän jerseyn ja tennismekon näkösistä pyöräilymekoista, ja ne tuntu jotenki hassulta ajatukselta sellasenaan. Mietin kans joskus mekon mahdollisuutta ajovaatteena, mutta ainakin omalla kohalla toi pyörän kanssa könyäminen on niin kömpelöö touhua, että varmaan katkeis niska sen kerran kun helma tarttuis johonkin. Mutta mukava kuulla, että jollekin toimii! Ilmavuus on kyllä hyvä pointti. Kumpi on parempi, lyhyt vai pitkä helma?

Lyhyt ja vähän liehuva hame lienee paras! Hame siks että yläosaks voi laittaa sitte vaikka mertsapaidan.

Pitkää mekkoa en oo varmaan käyttäny sitte vanhojentanssien.

Hei saanko minä vähän hölistä! Jotenkin koen nyt hirveen tarpeelliseksi, kun oonhan kuitenkin tyttö ja tykkään pyöristä (toistaseksi oikeesti vaan yhdestä omasta pyörästä, mutta aina mielissäni toistenkin pyöriä kattelen).

Vähän ehkä silleen samoja juttuja ölisenmölisen kun uusien käyttäjien langassa n. kuukausi sitten, mutta että kun oon silleen tuore tapaus tämän innostuksen kanssa ja haluaisin vaan verkostoitua. Saman katon alta löytyy syyllinen hurahtamiseen. Reilun vuoden seurasin myötätuntoinen hymy kasvoilla miehen pörätouhotusta ja tässä sitä nyt sitten itte ollaa.

Mutta sitä tässä oon mietiskelly, että vaikka onkin yksin ajamisen ohella niin mahottoman mukavaa tuo parisuhdepyöräily, niin oispa mm. parasta ku ois joku naaraspuolinen pöräkaveri.

Tämä nyt ei oo suoranainen seuranhakuilmoitus, van aattelin vaan päästä ilmoille tämmösen tuskastuksen.

Heimoi!

P.S. Vaikutan Oulussa ja tällä hetkellä ajelen On-One Pompetaminella.

P.P.S. Sitä oon kans miettiny, että mitenkä kun Pompinoa sanotaan Pomppikseksi, eikä Jasukaan osannu sen kummemmin sanoa, että onko Pompetaminella joku lempinimi, niin itte oon vaan julkeesti sanonut Pompetaminea Pompsuksi. Se on hyvä ja söpö nimi. Olenko nyt väärässä?

Kyllä mun mielestä aina saa ja välillä pitääkin hölistä. En oikein tiedä että mikä ihme siinä on, että kynnys kaikkiin jännän kuuloisiin tapahtumiin osallistumiseen on ihan pirun korkealla vaikka pöräkaverit (:D) olisi oikein kiva juttu.

Itse siis pyöräpuuhissa isosiskon ja -veljen armollisella vaikutuksella. Yksisukupolvinen pyörädynastiamme onkin tuonut paljon hauskaa lisäpuuhailua arkeen vaikka tuo yksi osapuoli asuukin ulkomailla.

Ja olen kovin harmissani ettemme ole vielä saaneet aikaiseksi maailman hienointa glitteravaruuskissaoksennustyttöpyöräpaitaa mutta myönnän kyllä ettei itselläni ole minkäänlaisia avuja sellaisen tuottamiseen.

Itse siis espoolaisena Hesassa ja ajan ihanaa rupu-Giorgiotani ilolla (ja äsken ensimmäistä kertaa elämässäni kuormapyörää kauhulla jota höysti kevyt kuolemanpelko).

Itse asiassa pitäisi varmaan kehitellä jotain lenkkipuuhia tyypeille (vaikka sitten sukupuoleen katsomatta) jotka ajaa täysii mutta silti korkeintaan sellaista lempeää keskivautia ja välillä taluttaa ne kamalimmat mäet ja joiden ensisijainen motivaatio on päästä lopuksi syömään jätskiä.

Glitteravaruuskissaoksennustyttöpyöräpaita kiinnosta! Ja jätski myös.

Mun kaveri opiskelee vaatetusompelijaksi ja kysyin tuossa joku aika sitten et osaisko tämä tehdä mulle pyöräilylippistä. Kuulemma uskoo osaavansa.

Ois mahis saada lippis sitä paitsi maailman hienoimmasta kankaasta, glitteri vaan puuttuu:

^ Mahtava! Tekisiköhän hän useamman? Koen tarpeen luoduksi.

Kysyin. Hän vastasi:

Elikkäs juuh mulle kans artesaanijyrsijälakki2016.

Vois kinost tommonen hiano mussukkaeläinpipa! Tuitui!

anteeksi en ole tyttö mutta voi saatanan saatana miten upea :3

jestas

ps. jos ei ole kaavaa vielä, niin esim. Dill Pickle toimittaa, löytyy optio tehdä korvaläpätkin Pickle Project: Cycling Cap sewing pattern | Dill Pickle Gear