Tyttöjen topikki

Valkovaseliini ja perusvoiteet (typotin aluksi “persvoiteet”) ei taida olla antibakteerisia?

Melko liukkari meets dödö -meno tuolla Glidella :smiley: Ja tottahan toki naisten on pinkki ja pienempikokoinen, ei kai siitä muuten ymmärtäis että on naisille tarkoitettu?

“Juoksu, pyöräily, vaellus, suunnistus, triathlon (myös pukemisapu märkäpukuihin),diabetes, laskettelu, hiihto jne…” TIL diabetes on urheilulaji.

Millä nimellä chamois creme oikein kulkee suomeksi? Oon koittanut googlettaa pyöräkauppojen valikoimia mutta heikoin tuloksin.

nysimum - 11:03, 24.8.2015 » Millä nimellä chamois creme oikein kulkee suomeksi? Oon koittanut googlettaa pyöräkauppojen valikoimia mutta heikoin tuloksin.
Säämiskävoide.

t. Persrupi

Näin syksyllä alkaa persettä paleltaa, joten tilasin pidemmän takin. Jännityksellä odotan, mitä tuleman pitää.

Edit: olishan meillä tosiaan ollu se naistenvaateosastokin.

^ kiitti hei mäkin tajusin ehdottomasti haluavani eipäs kun siis TARVITSEVANI tuon takin, i h a n a!

Tästä takista sitten käyttökokemuksia kuin olis jo! :slight_smile: vaikuttaa että siinä vois olla potentiaalia revenneiden hihojen ja “liian sporttisen” välimaastoon sijoittuvalle käyttötakille.

Ei mulla muuta.

http://img2.tvtome.com/i/u/6661093fab924449c4a9e4e3094c1a49.gif

Eiku oli! Nää oli hauskoja.

Rachel Bloom on ihana.

onks vinkkejä naisille hyvistä satuloista? mulla ongelmana laiha perse, ja kaikki satulat vaakatasossa tuntuu karseilta häpymankeleilta. etukenoon ku keikauttaa ni auttaa mut saletisti löytyis parempiki vaihtoehto. mitä on kokeneemmat mieltä?

Puolison haitarille passelein oli tämä: SDG Allure Ti

Ymmärtääkseni myös tuttavapiirissä tämä aukaisi pyöräilyn ilot.

Spessun toupe toimii mulle kuhan vaan mittauttaa istuinluidensa leveyden ja valitsee oikean levyisen satulan.

mulla toi SDG:n women’s ti-alloy - satula toimii muuten, mutta en tajunnut ostaessa miettiä asiaa häntäluun kannalta. mun makuun satula on kapeimmillaankin liian leveä ja muhku, häntäluu puutuu kipeytyy.

Mullakin on satula-asiaa. Nykyinen satula on san marco concor junior, mikä passaa hyvin alaotteelle, mutta hupuilta ajettaessa mulla särkee istuiluita ja häpyluita. Häpyluiden särky kun on enempi naisten vaiva, niin mikä siihen auttas?

kannattaa käydä istumassa siinä mittasysteemissä niin sillä lailla saa karsittua pois heti kaikki vääränkokoiset satulat vaihtoehtojen joukosta. liikkeessä myös osaavat jonkin verran todennäköisesti kertoa että mikä satula käy millekin ajoasennolle.

annaellonen - 14:45, 15.10.2015 » onks vinkkejä naisille hyvistä satuloista? mulla ongelmana laiha perse, ja kaikki satulat vaakatasossa tuntuu karseilta häpymankeleilta. etukenoon ku keikauttaa ni auttaa mut saletisti löytyis parempiki vaihtoehto. mitä on kokeneemmat mieltä?
[tää on kuulemma hyvä](http://www.rosebikes.fi/tuote/selle-italia-slr-lady-flow-saddle/aid:721613)

Hai tietää! Itse ajan juurikin tuolla Sellen SLR Lady Flow:lla ja toimii! Iso reikä on ainakin omalla kohdalla istuinosaston hyvinvoinnin tae, puutuminen ei ole vaivannut koskaan tuolla satulalla. Suosittelen.

Lady Flow, on siinä naisten satulalla nimi o_O

sikahyvä, kiitti kaikille neuvoista! seuraavaks ostoksille

Hups.

Spessun Toupe on todella hyvä! En ois ikinä uskonut, että voi ajaa vaikka matka-ajoa kolme päivää putkeen ilman mitää alapääkipuja. Tällä hetkellä itellä perus kommuuttiajossa Brooksin Cambium C17, sekin hyvä kun säätää just oikeaan kohtaan. Tekis mieli testata vielä sitä Cambiumin carved-mallia.