Tyttöjen topikki

Jee, kiitti!
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11252101_857299997677020_1731746221_n.jpg

eskimoystava - 17:06, 15.5.2015 » Jee, kiitti! https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11252101_857299997677020_1731746221_n.jpg
Lähimpänä vanilja-Eskimoa mitä lahden toisella puolen pääsee? :D

Suurinpiirtein :slight_smile: Tommonen peruspehmis mihin on tökätty muovisen makuinen suklaa koristeeks.
Oispa lakujäätelöö. Nyyh.

Tervetuloa vaan skenen joukkoihin miunkin puolestani!

Viikonlopusta mietteitä:

Hitsi, kovia mimmejä ootte kaikki - ilonannelle etenkin propsit ja onnittelut menestyksestä synttärikemuissa! :slight_smile: Harmittaa kun olin itte niin epäsosiaalinen että en uskaltanut tulla tutustuu teihin muihin vaan päädyin pelkästään kököttämään omassa klikissä. Noh, toivottavasti seuraavalla kerralla ujostuttaa vähemmän!

Heipparallaa, lieköhän tää ketju vielä hengissä? :slight_smile:

Semmosta vähän kyselisin, että mistä kannattais hankkia ja mitä materiaalia sellaset edulliset säämiskäpöksyt? Alusvaatemallia siis, mielellään boxerit tms. joissa lahje ei pakene epämukavasti ylös kun vähän heiluu. Tarkotus ois ostaa mahd. kätevät jokapaikan ajokalsongit, joita vois käyttää myös kasuaalisti vaikka farkkujen kanssa. Hintahaarukka ois kaiketi 0->35e. Huippuhyvää ei varmasti tohon hintaan saa, mutta jos nyt ees jotain.

Noita säämiskämateriaaleja oon miettinyt vähän, ja koska aidot nahkaiset on vähän liian kalliit tähän elämäntilanteeseen, täytyy kai mennä keinokuidulla. Niistäkään en tosin tiedä, mikä ois kivoin, puhtain ja persystävällisin. Yks juttu noissa tosi halvoissa mietityttää: silikageeli. Liekö ihan turvallista laittaa moista haaroväliin? Onhan niissä toki jotain vaahtomateriaalia välissä, mutta…hmm.

Niin ja vielä paksuus. Sopiiko ohuempi ahteritoppaus myös matkoille vai pitäiskö pitempiä lenkkejä varten hankkia jotku megapaksulla säämiskällä varustetut? Millasia kokemuksia teillä on näistä?

Kiitos ja anteeksi, tuli vähän massiivisempi postaus kun piti.

Novalle vastaan, että Craftin alushousuajohousut on mulla ollut käytössä. Niissä ei ole mitään kovin paksua pehmustetta, mutta toimii. Toppaustarpeeseen vaikuttaa aika paljon satula ja tottuneisuus ja jos on toiset housut siinä päällä, niin niitten saumat ja materiaali jne jne.

En ole itse saanut ärsytyksiä mistään omista ajohousuistani, mutta käytän kyllä toisinaan maantielenkeillä mm. tuulensuojatarkoituksissa pikkarisuojia toppaukseen kiinnitettynä. Ne vähän vaihtelevasti kyllä pysyvät kiinni.

Mutta tulin tänne vaan huutelemaan, että löysin tämmösen kivan linkkilistan, jossa oli jotain suoraan naisillekin.

visualisti - 15:31, 30.8.2014 » Hei kuulkaa, höpöteltiin eilen BFF:n tauolla Venlan ja Jennin kanssa, että jos Nina taltutttaisi sen hiihtokisatraumansa, ja jos yksi jos toinenkin vähän rohkaistuu, ja minä opettelen ajamaan tuolla fiksilläni ja yksi vapaarattaallinen joka vähän kuulemma innostui fiksistä nyt vaan vaihtaa siihen kiinteään - ja ketäs kaikkia muita keskusteluissa vilahtikaan - niin mehän saisimme ihan helposti ööö ainakin 10-15 naista ensi kesän Kof-mittelöihin. Että miten ois? Must ois aika hauskaa!
Minikmii - 17:08, 30.8.2014 » Mä vaihdoin parisen viikkoa sitten myös kiinteään :3
elisa - 20:27, 30.8.2014 » mukana!!!! täysillä.
ilonanne - 23:46, 2.9.2014 » Ensimmäiset senttimetrit asfalttiskidausta! KoF15' here I come!
mymmelblau - 0:41, 4.9.2014 » Kinostaa. Myös kuumottaa, mutta vertaistuki tuntuu sydämessä mukavalta. Vaihdoin viikko sitten kiinteään, skidailusta ei tietoakaan jne mutta kai sitä ehtis vähän kerätä vuoden aikana rohkeutta. ::::)
nina - 9:48, 4.9.2014 » Vittu oon keränny rohkeutta viis vuotta. #nössö
Usva - 16:39, 4.9.2014 » Mä lupaan tulla valokuvaamaan myös ensi vuonna ;)
_hansuH - 21:24, 4.9.2014 » KoF kinostelee. Ja uujea, ekat skidaukset hiekalla takana, mutta asfaltilla ei lähe, vielä. Mut vielä se lähtee. :)
Dön dön döööö. Vuosi on kohta vierähtänyt. Mun skidaukset voi edelleen mittaa viivottimella, enkä taida ees voittaa liikennevaloja träkständäämällä, mut koko viikonloppu on varattu tälle :) Mites te? https://www.yksivaihde.net/old/25175

Tulossa. Osaan träkständätä ja vahingossa skidata lumella.

Women Small human being specific -reppu on ihan mielenkiintonen.

skidaus.gif
Tulossa ollaan!! Kiitti muistutuksesta ilonanne !

No on ehkä vähän pöljää, mutta huolimatta mun tarmokkaasta haastamisesta ja kannustamisesta, en nyt mm. tuplabuuukkauksen takia itse osallistukaan. Koikkelehdin kuitenkin mukana miltei koko viikonlopun järjestelijöiden jeesinä ja tietysti kannustan ja innostan teitä kaikkia muita edelleen kisaamaan!

^jonkun täytyy järkkää, niin muut saa osallistua :slight_smile:

Mua kyllä vähän harmittaa etten pääse. Oon kuiteski hengessä mukana ja toivotan hyviä skidauksia!

zykkeli - 20:39, 23.8.2015 » -------------------------- Kuningattaren titteliin laskettiin taustalla omaa pistelaskua joka sitten lisättiin yleisiin pisteisiin. Ja näin siinä sitten kävi: Kuningatar: Suihkurouva 42p 2. Tympee-Jenni 39p 2. Venla 39p 4. Nina 26p 5. Ilonanne 25p 6. Lotta 24p 7. Escobar 22p
Ootte te vaa kovia! Onnea kaikille kisanneille ja sijoittuneille, sekä superonnittelut ite kuningattarelle! :)) Harmittaa ihan älyttömästi, että itellä jäi nyt sattuneesta syystä välistä, mut family first. Ens kertaan sitten!

Aika vahvaa turkua tossa kärkikolmikossa :slight_smile:

Hei tuota, myykö Hesalassa joku LBS akkainspesifiä vaippakräämiä? Tajusin just et kun luultavasti tai toivottavasti kilsoja tulee ensi viikon aikana reippahasti kolminumeroisia määriä, saattaisi olla aika menettää vaippavoideneitsyys. Kovin monet noista voiteista vaan näyttää sisältävän mm. mentolia, piparminttua ja/tai teepuuöljyä, joiden ajautuminen ajon aikana vääriin paikkoihin kiemurteluttaa ajatuksenakin… Vinkkejä voiteista ja/tai ostopaikoista?

e: Aijoo, tuubipakkaus ois plussaa, mutta jos on muuten hyvä tuote niin purnukkakin käy.

^Akkainspesifistä en tiedä mutta itsehän olen käyttänyt sukupuolineutraalisti valkovaseliinia ja silloin tällöin myös jotain ihan tavallista kevyempää perusvoidetta, olisko ollut LV tjms.

Ite oon käyttäny menestyksellä pitkissä kisoissa nivusiin:

http://www.realwatersports.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/o/bodyglide.jpg

On niinku deostikki, ei voide. Ostin Jukolanviestistä. Näyttää saavan myös akkainspecifinä (WTF pienempi pakkauskoko?):

Haha, akkaspesifi on pienempi ja pinkki. Äksdeeäksdeeäksdee.

Edit: niin ja kiitti mimmit koffeista. Vielä on näköjään kurottavaa Turun naisiin, mutta täältä tullaan! Ylitin jo itseni kuitenkin osallistumalla. Ens vuonna vaan lisää naisia mukaan.