turvallisesti kotiin topic

tulin turvallisesti kotiin

samoin

HyvÀ lanka! minun tarvitsisi ostaa uusi lamppu ettÀ pÀÀsisin turvallisemmin kotiin

pieni merenneito - 3:12, 25.7.2013 » tulin turvallisesti kotiin
Sama

Olen harkinnut mestarinherkun ruokien kotiin toimitusta ettei tarvisi poistua kotoa

Noniin,

otetaas tĂ€stĂ€ maltillinen nosto kun en kehtaa uutta topsotinta aloitella. Oikeestaan tÀÀ topicii on valmiiks aika hyvin nimettykkin, vaikkakin oman topsulin olisin nimennyt “walk of shame topic”, mutta whateverest.

MÀÀ tuossa hiljan aloin ton fixed gear ajelun ja oon kyllÀ tykÀnny siitÀ puuhasta ei siinÀ mitÀÀn hitompia itsessÀÀn; sen kun menee vaan.

Vaan kun muuten elĂ€mĂ€ssĂ€ paineet, ressi, merkityksettömyydentunne, tunteet ja mitĂ€ nĂ€itĂ€ nyt onkaan pÀÀsee kasaantuun niin kaljaahan siinĂ€ alkaa vetĂ€mÀÀn. VĂ€hemmĂ€stĂ€kin. Ja kun se kamelin selkĂ€ saattaa nasahtaa poikki missĂ€ vaan milloin vaan, vaikka suht pienellĂ€ pyörĂ€retkellĂ€ jossa esim ajelet 10km frendin luo morottaan ja sit vedĂ€tkin pÀÀdyt etkĂ€ uskalla enÀÀ ajaa pyörÀÀ niin siinĂ€ “walk of shamella” sitĂ€ on sitte voinu hyvin reflektoida elĂ€mÀÀnsĂ€ ja valintoja.

Onko tÀÀllĂ€ sellasta deekumpaa tai tuurijuoppoo jengiĂ€ joka joko jĂ€ttÀÀ fillarinsa suunnilleen siihen mihin ajokuntokin jÀÀ, tai taluttaa himaan? Kumpaan te viinapirun kiusaamat pÀÀdytte? Vai ajatteko vaan ja juopontuurilla kaikki mene paremmin kuin odotettud’?

EnköhÀn mÀ ennen lumia kerran tai kaks vielÀ taluttele jotenka taluttelemisiin!

KylhÀn noita pubeja ja peijaisia tulee koluttua pyörÀllÀ. YleensÀ skarppaan sen verran kuitenkin et ei oo tÀysin wasted ja ihan hyvin on pÀÀssy polkien himaan. Mut pari hassua kertaa turvautunut bussiin tahi taksiin ja hakenut tsygÀn seuraavana pÀivÀnÀ.

Kaikki pyörÀilijÀt on juoppoja mut kaikki juopot ei oo pyörÀilijöitÀ.

joskus oon saattanu biÀnes maiztiz ajaa fixed gear pyörÀl kotii

^ sama

lasketaaks savuissa ajelu?

Ei oikeestaan koska oletetusti normaali olotila kuitenkin.

no onhan tÀssÀ tullu vedettÀ

Joo ei mun mielestÀ savuista tarvi erikseen ees mainita.

N00bieMcN00bface - 19:26, 7.7.2020 » Joo ei mun mielestÀ savuista tarvi erikseen ees mainita.
Vedin viikonloppuna vÀhÀn pilvee whipskid niskalle >:3

En minÀ siis vaan joku vintagekaupan myyjÀ

EipÀ oo liikaa tullu ajeltua kÀnnissÀ enÀÀ. Tykitin parkkeeratun auton lunastuskuntoon, katkaisin solisluuni ja portaprot siinÀ samalla. Ambulanssi haki korttelinpÀÀhÀn tyksiin ja havahduin sieltÀ sitten. Meni hermot paikalla oleeseen lÀÀkÀriin, kysyin olenko vapaa lÀhtemÀÀn. KieltÀydyin kipulÀÀkkeistÀ ja kÀvelin kotiin, vÀlillÀ pysÀhdyin huutamaan kivusta. Seuraavana pÀivÀnÀ round2 terveystalossa ja paluu tapahtumapaikalle: pyörÀ pöllitty, noh oppirahoja.
TÀstÀ oppineena ostin dirt pyörÀn, koska ei enÀÀ kuumottanut. Noh se pyörÀ on sittemmin myyty, kun ei tullut kuitenkaan ajettua.
Tarinasta palauduttu aivan hyvin, kaikenkaikkiaan naurattaa koko homma.

Oon kaatunu kÀnnissÀ naamalteni sekÀ pyörÀllÀ ettÀ skeitillÀ mut sillai ihan vÀhÀn vaan.

En ole ikinÀ jÀttÀny fillariani menomestoille, olin missÀ kunnossa vaan. Ja joskus se on johtanu pahoihinkin kaatumisiin, puhdasta tuuria ettÀ oon hengissÀ vielÀ. Nyttemmin en juurikaan juo paitsi olutta tai viiniÀ ruuan kanssa, vÀhensin tÀlle tasolle jo ennen lapsen syntymÀÀ koska pienen ihmisen tekeminen orvoksi on niin tyhmÀ ajatus ettÀ jopa minÀ pyrin sitÀ vÀlttÀmÀÀn.

Nuorena sitÀ pari kertaa herÀs niin ettÀ fillari oli poissa, enkÀ enÀÀ muistanut missÀ.
YhdestÀ otin lukon tarakasta poliisin huutokaupassa.

Samoin joskus seurasin omia jÀlkiÀ lumessa aamulla kun hain ruokaa ja olin ajellu koko matkan keskellÀ tietÀ, ja suoraan lÀpi kahden liikenneympyrÀn.

Lapset kyllÀ on hillinnyt humalahakuista juomista paljon.

en ois oppinu ajaa fixed gear selvin pÀin koska fixed gear jarruilla ei todellakaa ollu mikÀÀ juttu viel sillo

also

ununu - 9:03, 9.8.2016 » sadan tonnin cargo populuksen edes lukitsematta stÀdÀrin pilkkuun asti
ei ees oltu populukses missÀÀ vÀlis