turvallisesti kotiin topic

tulin turvallisesti kotiin

samoin

Hyvä lanka! minun tarvitsisi ostaa uusi lamppu että pääsisin turvallisemmin kotiin

pieni merenneito - 3:12, 25.7.2013 » tulin turvallisesti kotiin
Sama

Olen harkinnut mestarinherkun ruokien kotiin toimitusta ettei tarvisi poistua kotoa

Noniin,

otetaas tästä maltillinen nosto kun en kehtaa uutta topsotinta aloitella. Oikeestaan tää topicii on valmiiks aika hyvin nimettykkin, vaikkakin oman topsulin olisin nimennyt “walk of shame topic”, mutta whateverest.

Mää tuossa hiljan aloin ton fixed gear ajelun ja oon kyllä tykänny siitä puuhasta ei siinä mitään hitompia itsessään; sen kun menee vaan.

Vaan kun muuten elämässä paineet, ressi, merkityksettömyydentunne, tunteet ja mitä näitä nyt onkaan pääsee kasaantuun niin kaljaahan siinä alkaa vetämään. Vähemmästäkin. Ja kun se kamelin selkä saattaa nasahtaa poikki missä vaan milloin vaan, vaikka suht pienellä pyöräretkellä jossa esim ajelet 10km frendin luo morottaan ja sit vedätkin päädyt etkä uskalla enää ajaa pyörää niin siinä “walk of shamella” sitä on sitte voinu hyvin reflektoida elämäänsä ja valintoja.

Onko täällä sellasta deekumpaa tai tuurijuoppoo jengiä joka joko jättää fillarinsa suunnilleen siihen mihin ajokuntokin jää, tai taluttaa himaan? Kumpaan te viinapirun kiusaamat päädytte? Vai ajatteko vaan ja juopontuurilla kaikki mene paremmin kuin odotettud’?

Enköhän mä ennen lumia kerran tai kaks vielä taluttele jotenka taluttelemisiin!

Kylhän noita pubeja ja peijaisia tulee koluttua pyörällä. Yleensä skarppaan sen verran kuitenkin et ei oo täysin wasted ja ihan hyvin on päässy polkien himaan. Mut pari hassua kertaa turvautunut bussiin tahi taksiin ja hakenut tsygän seuraavana päivänä.

Kaikki pyöräilijät on juoppoja mut kaikki juopot ei oo pyöräilijöitä.

joskus oon saattanu biänes maiztiz ajaa fixed gear pyöräl kotii

^ sama

lasketaaks savuissa ajelu?

Ei oikeestaan koska oletetusti normaali olotila kuitenkin.

no onhan tässä tullu vedettä

Joo ei mun mielestä savuista tarvi erikseen ees mainita.

N00bieMcN00bface - 19:26, 7.7.2020 » Joo ei mun mielestä savuista tarvi erikseen ees mainita.
Vedin viikonloppuna vähän pilvee whipskid niskalle >:3

En minä siis vaan joku vintagekaupan myyjä

Eipä oo liikaa tullu ajeltua kännissä enää. Tykitin parkkeeratun auton lunastuskuntoon, katkaisin solisluuni ja portaprot siinä samalla. Ambulanssi haki korttelinpäähän tyksiin ja havahduin sieltä sitten. Meni hermot paikalla oleeseen lääkäriin, kysyin olenko vapaa lähtemään. Kieltäydyin kipulääkkeistä ja kävelin kotiin, välillä pysähdyin huutamaan kivusta. Seuraavana päivänä round2 terveystalossa ja paluu tapahtumapaikalle: pyörä pöllitty, noh oppirahoja.
Tästä oppineena ostin dirt pyörän, koska ei enää kuumottanut. Noh se pyörä on sittemmin myyty, kun ei tullut kuitenkaan ajettua.
Tarinasta palauduttu aivan hyvin, kaikenkaikkiaan naurattaa koko homma.

Oon kaatunu kännissä naamalteni sekä pyörällä että skeitillä mut sillai ihan vähän vaan.

En ole ikinä jättäny fillariani menomestoille, olin missä kunnossa vaan. Ja joskus se on johtanu pahoihinkin kaatumisiin, puhdasta tuuria että oon hengissä vielä. Nyttemmin en juurikaan juo paitsi olutta tai viiniä ruuan kanssa, vähensin tälle tasolle jo ennen lapsen syntymää koska pienen ihmisen tekeminen orvoksi on niin tyhmä ajatus että jopa minä pyrin sitä välttämään.

Nuorena sitä pari kertaa heräs niin että fillari oli poissa, enkä enää muistanut missä.
Yhdestä otin lukon tarakasta poliisin huutokaupassa.

Samoin joskus seurasin omia jälkiä lumessa aamulla kun hain ruokaa ja olin ajellu koko matkan keskellä tietä, ja suoraan läpi kahden liikenneympyrän.

Lapset kyllä on hillinnyt humalahakuista juomista paljon.

en ois oppinu ajaa fixed gear selvin päin koska fixed gear jarruilla ei todellakaa ollu mikää juttu viel sillo

also

ununu - 9:03, 9.8.2016 » sadan tonnin cargo populuksen edes lukitsematta städärin pilkkuun asti
ei ees oltu populukses missää välis