Turun wigglet

Mut on näköjään nyt lanseerattu tämän tilauksen järjestäjäksi (vaikka mun kaikki edelliset kimppatilausyritykset ovat ns. kusseet nopeasti alleen muiden tilaajien puuttuessa).

Eli Turun seudun Wiggle-tilaus starttaa. Katotaan jos saatais randonneurit yms. ilman postikuluja.

  • Deadline sunnuntai 4.10. tai vaihtoehtoisesti aiemmin, mikäli summa ylittää heittämällä tuon about 200 jurkun rajan.
  • Pistäkääs PeeMnä settinne + yhteystiedot.
  • Sitten kun tilaus on sisällä, toivon että osallistujat maksaisivat ostoksensa mahdollisimman pian tai saatte tulla hakemaan kamojanne lukkosepän ja poliisin kanssa, kun tää on kuollut nälkään.

Ei kait siinä muuta. Ilon kautta.

PM

Osallistun myös, pistän PM:n ennen sunnuntaita.

Kiinnostusta on… ilmoittelen ennen sunnuntaita uskallanko ottaa.

Lisää PMmää

Mukana kunhan muistan mitä mä sieltä tarvitsinkaan…

PM

PM

PM!

PM

Jes, kiitti listoista. Pistän huomenna aamupäivällä ennen kahta tilauksen sisään eli muutokset ja lisäykset ennen sitä, eiks jeh?

EDIT: Tilinumeroa ja tarkemmat summat per nuppi tulevat tietty huomenna myös.

Tilaus sisällä, ja pienen viiveen ansiosta myös slepi ehti mukaan. Tilinumero ja nuppikohtaiset hinnat tulevat viimeistään illalla + tietty mun yhteystiedot. Pistelkääs sitten rahaa tulemaan.

Niin ja muuten, pelkkä nimimerkki ei kata mun määritelmää yhteystiedoista. Vinkki vinkki.

Kokonaissumma huiteli lopulta tuolla 400 euron tuntumassa.

Otitko normaalin- vai pikatoimituksen?

Normaalin, koska kaikki oli enivei “varastossa”.

Jep, Wiggle kasannut tilauksen ja lähtenee postiin jo tänään. Eli hyvässä lykyssä viikonlopuksi on tavaraa tiedossa.

Ne, jotka eivät ole vielä maksaneet/kuitanneet omia kamojaan/kuitanneet maksuaan, niin se olisi suotavaa nyt ainakin tässä vaiheessa.

Jipi! Tilaus on nyt Suomessa. Yritän saada sen tänään haettua, viimeistään huomenna. Siitä eteenpäin kamat voi noukkia parhaiten mun luota osoitteesta Rauhankatu 12. La ja su käyvät n.kuudesta eteenpäin. Pistelkääs viestiä/soittoa, miten pääsette hakemaan.

Loistavaa! Tulen luultavasti sunnuntaina, mutta laitan vaikka tekstaria vielä varmistukseksi.

EDIT: Ellei Teemu sitten hae tavaroita ennen, ja toisi mun mukanaan?!

Hop! Hold your horses. Sposti oli heittänyt viestejä sekaisin ja se olikin joku vanha Wigglen “lähetyksesi on saapunut Suomeen” -ilmoitus. Hehe. Tää alkaa saada eeppisiä piirteitä.

Eli ilmoitan, kun tulee ihan oikeasti!

Mä ainakin tarvin (tai siis oikeasti haluan, en tarvi) mun jarrukahvan HETI, kun vaan mahdollista, eli tulen pikana noutamaan kamat, kunhan ne saapuvat. Eiköhän siinä Mikon kamat kulkeudu samalla tänne landelle.

btw. Ei mulle Wiggle ainakaan ole koskaan ilmoittanut muuta kuin, että nyt on paketti lähetenyt. Seuraavaksi onkin lähetti soittanut ovikelloa ja lyönyt paketin kouraan. Ei kai sitä siis mistään tarvitse hakea, jos vaan olet vastaanottamassa pakettia.

Teemu - 14:53, 8.10.2009 » Mä ainakin tarvin (tai siis oikeasti haluan, en tarvi) mun jarrukahvan HETI, kun vaan mahdollista, eli tulen pikana noutamaan kamat, kunhan ne saapuvat. Eiköhän siinä Mikon kamat kulkeudu samalla tänne landelle. btw. Ei mulle Wiggle ainakaan ole koskaan ilmoittanut muuta kuin, että nyt on paketti lähetenyt. Seuraavaksi onkin lähetti soittanut ovikelloa ja lyönyt paketin kouraan. Ei kai sitä siis mistään tarvitse hakea, jos vaan olet vastaanottamassa pakettia.
Loisto juttu. Ei ne paljoa edes paina.