Turun wigglet

Rauha maahan, Teemu saa jarrukahvansa heti kun kamat on Suomessa. Btw. mulle wigglestä tuli aiemmin ihan normaalisti postiin paketti ja sähköpostiin niiden omasta järjestelmästä viesti, että paketin pitäisi olla Suomessa.

Toivottavasti huomenna natsaa.

Ei tainnut natsata vielä?

Paketti NOUDETTU, kaikki ok! Eli pistäkääs infoa, milloin pääsette noukkimaan tavaroitanne. Tänään, huomenna ja torstaina mulla aikataulu tiukka eli parhaiten sopii illalla noin ysin maissa tai sen jälkeen. Perjantaina about neljästä eteenpäin käy hyvin.

Torstaina onnistuu noutaminen myös pitkin päivää, kauniimman osapuolen kautta. Eli torstaina tavaroitaan noutamaan tulevat, pistäkää viestiä, niin laitan lisää yhteystietoja.

  • tuukka

Teemu noutaa mun?!

Juu, mä voisin tulla tänään illalla hakemaan mun ja Mikon kamat. Ysin jälkeen on OK.

edit.
Mistäs noita tullaan hakemaan? Puhelinnumero tuolta PM:sta löytyi, mutta osoitetta ei.

tudetski - 8:34, 13.10.2009 » Jipi! Tilaus on nyt Suomessa. Yritän saada sen tänään haettua, viimeistään huomenna. Siitä eteenpäin kamat voi noukkia parhaiten mun luota osoitteesta [b]Rauhankatu 12[/b]. La ja su käyvät n.kuudesta eteenpäin. Pistelkääs viestiä/soittoa, miten pääsette hakemaan.
Teemu silmät auki :)

Taidan itse tulla vasta perjantaina, neljän jälkeen vaikka.

Mä voisin myös tulla jo tänään käymään siinä yheksän aikaan.