TURKU MAYHEM XIX 02.10.2021

Terve!

Lauantaina toinen päivä lokakuuta kuluvaa vuotta ajetaan yhdeksännettoista Turku Mayhemit.
Tulkaa Turkuun, tulkaa ajamaan, tulkaa nauttimaan.

Johtuen vallitsevasta pandemiatilanteesta Mayhemit järjestetään tänä vuonna kokonaisuudessaan ulkoilmatapahtumana. Ajoitan startin ja sijoitan maalin niin että päästään hengailemaan ulkona, toivon mukaan hienossa syyskelissä. Illan hämärtyessä saa tietysti siirtyä pubiin, omalla vastuulla.

Speksit:
Tapahtumatyyppi - alleycat
Lähtöpaikka ja -aika - Turun Taidemuseo (Aurakatu 26) 15.00
Osallistumismaksu - 0€ eli ilmainen
Mukaan - ällärikamat esim. kynä, kartta, kello, laukku, kypärä. Valot on pakolliset!

ÄLÄ TULE KIPEÄNÄ!

TURKU MAYHEM XVIII
TURKU MAYHEM XVII
TURKU MAYHEM XVI
TURKU MAYHEM XV
TURKU MAYHEM XIV
TURKU MAYHEM XIII
TURKU MAYHEM XII
TURKU MAYHEM XI
TURKU MAYHEM X
TURKU MAYHEM IX
TURKU MAYHEM VIII
TURKU MAYHEM VII
TURKU MAYHEM VI
TURKU MAYHEM V
TURKU MAYHEM IV
TURKU MAYHEM III

9 Likes

Just eilen Pabsin kaa puhuttiin et vois tulla! Sit tuli tapahtumatopikki ja näyttäis sopivan. Kalenterissa!

2 Likes

Best nyce tere tulemast!!

1 Like

aitäh aitäh, junaliput ostettu :slight_smile:

3 Likes

Se on oikein tehty!

Joo! Mulla vaan on ehkä töitä tona vloppuna ni täytyy kattoo miten pääsisin tänne.

nägy

Laitetaan vielä rastihenkilökunnan rekryt päälle. Jos kiinnostaa niin laita PM, saadaan aikaiseksi hauskemmat ajot!

sulle ei taida saada pm toho hiddened public profiiliin mutta

, mitä rastihenkilökunnalta odotetaan? mitä ne niinku tekee?

1 Like

Hemmetin foorumisofta…

Rastihenkilökunnalta en kummempaa odota, ainakaan tässä vaiheessa :wink: Kunhan jaksaa hengailla ulkosalla pari tuntia ja osaa jakaa manifestejä niin pitäis riittää! Kutsumustyö, rakkaudesta lajiin jne. mut voin mä ehkä pari juomaa tarjota!

kiitos, koklaan atklla ku lähen ny röistä LATAAN

Turun skene aina lokakuussa:

Oispa sauna tho :frowning:

Hahhah :sweat_smile:

Mä pitkään mietin tota saunaa, prosenttia osallistujista joilla todennäköisesti jo kaksi rokoteannosta ja omatunnontuskaa jos Mayhemeistä lähtis joku kunnon koronalinko.
Vaikea yhtälö mutta tämä tuntuu silti parhaimmalta vaikka helposti tylsimmältä vaihtoehdolta. Kiitos ja anteeksi.

3 Likes

Katellaanko pahalla silmällä jos tulee vaihdepyörällä?

Itse en katso enkä anna tasoitusta fikseille. Eiks träck baikkien pitäny olla katujen kiistattomat hallitsijat!?

1 Like

^+1
^^ei todellakaan

Kovat etkot ainaki perjantaina:

1 Like

zykkeli-Jukka hoiti homman kotiin grafiisen ulkoasun osalta!

Isot kiitokset vielä kerran!

Ja Parta-Matti lupaili jo todella eksklusiivista printtiä voittajalle :wink:

Rastihenkilökunta-rekry kiinni tältä erältä, kiitos vapaaehtoisille! Hengailemaan saa tietysti silti tulla vaikka mieluiten mahdollisimman moni lähtöviivalle!

6 Likes