Tubeless ja Ghetto tubeless

Onko läskinapsauttimelle tullut jo koekäyttöä? Mitkä on sille sopivat paineet?

tsa - 20:13, 5.3.2015 » Onko läskinapsauttimelle tullut jo koekäyttöä? Mitkä on sille sopivat paineet?
Vasta kaksi koekäyttäjää ja yhdet tulokset minulla tiedossa, joten ei kovin kattavaa otosta. Laillinen maksimi mitä minä voin opastaa on 7bar. (7L säiliö ja jos tilavuus x paine ylittää luvun 50, niin silloin tuote vaatii turvatestauksen) Säiliön kestävyyden näkökulmasta 15bar ei ole mikään ongelma, mutta turvallista käyttöä minä en sillä voi luvata. Tuo yhden koekäyttäjän tulos on se että hänen rengas vannekobolla ei läskinapsauttimella noussut rengas vanteelle ilman että ensin sisurilla nosti toisen kyljen. Sitten kun toisen kyljen oli nostanut sisurilla niin läskinapsautin riitti niin että renkaan sai vanteelle. Vertailukohtana on se että hänellä siis on jo pieni 24l säiliöllä oleva kompura, ja sillä hän ei rengasta saanut vanteelle vaikka toinen kylki olisikin jo nostettu.

koskas oot jyväskylässä pommies kans? ostan yhden.

pääsääntoisesti nää tuntus nousevan vasta ku ottaa venttiilinsisuksen irti ja ilmapistoolilla ampuu tota 6L/s tms

mannine - 22:37, 5.3.2015 » koskas oot jyväskylässä pommies kans? ostan yhden. pääsääntoisesti nää tuntus nousevan vasta ku ottaa venttiilinsisuksen irti ja ilmapistoolilla ampuu tota 6L/s tms
20.3 tulossa Jyväskylään. Minkä kokoisen haluat?

3kg

#alastonsuominikit

ootko sielläki top1 postaaja?

tubeles_napsautin

repeemiscountteri vuodelle 2015: 2

Kuvien perusteella kaikki näyttää vetävän tubelessina alastonsuomessa.

Itte en tossa porukassa uskaltaisi.

Ps. Mikä on paras tapa hankkiutua eroon litkutetuista lateksisisureista?

napsautat ne kusen mukana pönttöön

ei silleen saa tehä edes ghetossa

käy joskus vedenpuhdistamolla laskemassa terveysiteet

käyn siellä vain naaraamassa silloilta tippuneet merkitysvähäisemmät mineraalit talteen

p.s. ostaisin kans napsauttimen jos saa yv-versiona niil roomalaisil numeroil

jumalauta mullaha on täällä 4kpl 6kg sammuttimia.

keulasski ois tilaa molemmin puolin kahdelle pommille

Ihan uskomaton mind fuck hetki -juuri kun luin miksi tubeless.

Prestige - 21:13, 5.3.2015 »
tsa - 20:13, 5.3.2015 » Onko läskinapsauttimelle tullut jo koekäyttöä? Mitkä on sille sopivat paineet?
Vasta kaksi koekäyttäjää ja yhdet tulokset minulla tiedossa, joten ei kovin kattavaa otosta. Laillinen maksimi mitä minä voin opastaa on 7bar. (7L säiliö ja jos tilavuus x paine ylittää luvun 50, niin silloin tuote vaatii turvatestauksen) Säiliön kestävyyden näkökulmasta 15bar ei ole mikään ongelma, mutta turvallista käyttöä minä en sillä voi luvata. Tuo yhden koekäyttäjän tulos on se että hänen rengas vannekobolla ei läskinapsauttimella noussut rengas vanteelle ilman että ensin sisurilla nosti toisen kyljen. Sitten kun toisen kyljen oli nostanut sisurilla niin läskinapsautin riitti niin että renkaan sai vanteelle. Vertailukohtana on se että hänellä siis on jo pieni 24l säiliöllä oleva kompura, ja sillä hän ei rengasta saanut vanteelle vaikka toinen kylki olisikin jo nostettu.
Kiitoksia. Pitääkö läskiversiosta laittaa tilaus sisään kuinka paljon etukäteen? Ajattelin ruveta yrittämään tubeleksia kunhan metsät kuivaa.
timoma - 21:14, 8.3.2015 » Rallirane 1 - Minä 0. Eka kerta kun ei nouse Murrican Classiceille rengas sitten millään konstilla. Viimeisenä keinona kumiset tubeless vannenauhat mutta ne perkeleet livahtaa aina jostakin kohtaa vanteen reunalta ulos. No, ilmat pysyy sisällä joten muhikoon nyt sitten pari päivää tollasellaan ja sitten uudelleen teippien kanssa.
mullaki vaati ison kompuran että napsahti.

spectra x5 ja noi hi-lite tourit ei noussu ees sillä

Onko kukaan kokeillu toimisko Archetype tubeleksenä? Road tubeless kiinnostais.

kai se, max paineet selviää kokeilemalla

timoma - 21:14, 8.3.2015 » Rallirane 1 - Minä 0. Eka kerta kun ei nouse Murrican Classiceille rengas sitten millään konstilla. Viimeisenä keinona kumiset tubeless vannenauhat mutta ne perkeleet livahtaa aina jostakin kohtaa vanteen reunalta ulos. No, ilmat pysyy sisällä joten muhikoon nyt sitten pari päivää tollasellaan ja sitten uudelleen teippien kanssa.
Näemmä pari päivää noiden kumiviritysten kanssa sai Ranen mielen muuttumaan ja tänään nousikin sitten tornipumpulla ilman mitään kikkoja pari kierrosta teippiä vanteella. Oli se hyvä etten heittänyt noita kumivannenauhoja pois viime keväänä kun pajalla siivosin.

Jännästi muuttunut otsikko. Mielellään pitäisin fokuksen edelleen edullisten ratkaisujen kehittelyssä, vaikkei oma panostukseni tähän olekaan ollut kummoinen.