TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 2 & TQHCFR 1-v synttärit 12.11.2011

On mulla iso laukku joo, mut on siellä tavaraakin. Mä tuun puutarhakadun kautta. Eiköhän siihen ainakin yhden lavan kaljaa saa köytettyä. Katotaan ehdinkö sun luo puoleksi, täytyy mennä kellariin asentamaan.

Eikös mikolla ja antsalla oo jotkut megaisot hienot chromen laukut?

^Mä yritän ehtiä ajamaan karttakoneen kautta. Ottakaa nyt poolokentällekkin olutta, vai haetaanko laatikko siitä viereisestä K-kaupasta?

Edit: Ja paljon mailoja mukaan. Viedään romuja saunalle ennen älläreitä kuitenkin.

Yhyyy. Duunissa. Krapulassa. Ja en pääse lähtemään ennen kuutta. Ällärit jää väliin mut näkyy maalissa. Voimahali…

20 karttaa haettu.

Voisin tulla ajamaan ällärit ja cuppeliin oluelle, mut sit täytyy hilpasta, koska Terhi Kokkonen @ klubi. Tuun kuudeks torin kulmille notkumaan…

Ennakkokuvamateriaalia:

Flashback viime vuodelta - Turolta puhkes taas kumi:

Aina yhtä kuvauksellinen J. Macho painaa:

Vituikshan se meni. Fillarit huutonettii.

Twitter: poolot pelattu, ajot ajettu, sauna lämpiää ja pizzat tilattu. KIIITOOS TURKU!

Kiitos kaitsu ajoista ja heikille kiitos ajopartneroinnista!! Kivaa oli, seuraavaks pidemmän kaavan mukaan!
Hyvää illanjatkoa kaikille!

Sauna, bisse, helvetti tällasta flunssaa! No huomenna on mun vuoro nauraa!

Vittu Mikko kuvat tiskiiinaaaarrgh.

skene-dynkky!

FUCK THAT SHIT BITCHES!!@#!

Mikko tanssii. No huhhuh! Vittu, klossikengil.

Poololiekki? WTF? Kill em all!

Ihavitudiippii. Mitä haluat tehdä elämälläsi? Kurittaa mulkkuja vai tienata 5k€/kk?

vittu

Mitä vittu, mua eniten vituttaa koko kauden aikana et joku noname tw@ lauloi Jurgen Machete versus Hattara pelissä jarrukahvasta. Minkäs teet jos neljän maalin ja voiton jälkeen on se fiilis et ku joskus epäonnistuis niin tietäis miltä se tuntuu. Läski sika you lose!

Huh. Kotonna. Kaikki osat tallella. Onks kuvamateriaalia tulossa, esim. u-lukkojen sijoittamisesta?

TQHCFR esittää:
Minne U-lukko saunan ajaksi?