TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 2 & TQHCFR 1-v synttärit 12.11.2011

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/294294_10150284657673439_532908438_7866701_935347_n.jpg

Taas se aika vuodesta kun Turussa kuumotellaan pakkaskelejä ja räntäsadetta jotta päästään liukastelemaan. Samalla juhlistetaan upean järjestön vuosipäivää.

Alustavaa aikataulua:

Klo 15.00 Pooloa

  • Maissikaukalo, Hirvensalo.
  • Yritetään järkätä pienimuotoinen turnaus.

Klo 18.00 Slicks’n Slide 2 - ällärit

  • Lähtö kauppatorilta.
  • Kynä ja kartta hoitakaa itse, rastit suunniteltu sillä perinteisellä turistikartalla joita saa esim kaupungintalon kupeesta.
  • Kuviollisista renkaista rankaistaan armottomasti. Keskustelua sallituista renkaista.
  • Kyseessä pisteajot kuten viimeksi. Tällä kertaa arvotaan parit, jotka kuitenkin ajavat erillään (suositeltavaa) ja keräävät pisteitä ympäri kaupunkia niin paljon kuin yhdessä tunnissa ehtii.
  • Ilman valoja ei pääse mukaan.
  • Maali Cup&Pintissa, muutama kisaolunen siellä.

Klo 20.00 TQHCFR 1-v synttärisauna

  • SF-Caravan Turku Ry:n tiloissa. Linnankatu 49 A.
  • Kollektiivibisseä ostettu Virosta etukäteen kolme lavaa. 1e/bisse. Kassa saunavuokraan.
  • TQHCFR palaveri, toimintasuunnitelma ensi vuodelle.

Klo 0X.XX Baari

  • Vapaamuotoista speksailua jossain tiskin läheisyydessä.

Karkelot maksaa 2€ ällärit + 8€ sauna eli kympillä koko roska.

Ylijäämärahoilla haetaan lisää kaljaa saunaan.

FB event

Loistavat kinkerit siis tiedossa :slight_smile:

Kun nyt tarkastelen yhdistyksen perustamiskirjaa, niin uusi hallitus pitäisi näemmä valita jo ruotsalaisuuden päivänä, mutta jos ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan, niin eiköhän sen voi siirtää tuohon 1-v viikonloppuun.

Jatka sarjaa loogisesti:

Räkälärundi: Success!
FGCX 9.11.2011: Success!
Slicks’n Slide 2 & TQHCFR 1-v synttärit: _______

Fuck me sideways! Unohdin pyytää lauantain vapaaksi duunista. Pääsen vasta kuudelta, pitää kattoo jos kerkii älläreihin. Muuten voin keskittyä siihen oleelliseen.

Antero, sun toinen linkki ei ole niin success! :slight_smile:

Pelataanhan me lauantaina?

Illasta sen verran että mä voin ottaa boomblasterin saunalle, mp3 vekottimia mukaan sitten.

Linkki korjattu. Lauantaina olis kiva pelata, täytyy toivoa että pahin flunssa menee ohi. Muutenkin eletään toivossa, viime yönä oli jo pakkasta…

Jää väliin, kun pitää mennä akateemisiin pukujuhliin pönöttämään. Ehkä liityn sitten formaalina baarispeksailuihin mukaan loppuillasta.

SAATANA FYFAN. Taitaa jäädä väliin suuren budjettivajeen ja harvinaisen perhetapamisen johdosta.

En tiedä, olen nyt hyvin lähellä murtua epätoivon kyyneliin ja elämän ripuliin

^Saunalla on munis 24 markkalageria, jotka mä olen jo etukäteen kovalla työllä maksanut. Ensi vuonna on sitten kaksi, vai mitä Teemu?

Ensi vuonna niitä on joka tapauksessa kaksi. Kuka ne maksaa, on vielä epäselvää. Kyseessähän oli veto, eli hävinnyt osapuoli hoitaa kustannukset.

Palkintojakin on luvassa. Ainakin jotkut on…öö…omaa luokkaansa:

Meikäläisen status taitaa edelleen pysytellä lähempänä lurkkeria kuin hängöraundia. Lepuutan polvea FGCX:n jäljiltä, enkä taida kehdata/jaksaa ilmaantua paikalle ilman pyörää.

^“Ei kaljanjuontiin satulaa tarvita.”
-Teemu (muistaakseni Mikolle toissa kesänä, mutta en ihan varmasti nyt jaksa muistaa että missä yhteydessä)

Älläreihin ois kyl ainakin tarkoitus osallistua huomen. Pitäskö sinne kauppatorille tulla hyvissä ajoin ennen klo 18 vai kui?

Rauma osallistuu ainakin yhden miehen voimin. Palkintopussiinkin tuon täytettä.
http://farm7.static.flickr.com/6226/6334051313_2d9cf8cf6f_z.jpg

Tietäähän kaikki kekkereihin osallistujat nyt että missä Maissikaukalo on? Eli Hirvensaloon päin, sillan yli, kaupan ohi, ja legendaarinen pelipaikka tulee vastaan oikealla (en jaksanut tehdä karttalinkkiä, oon laiska ja huono).

Triviaa: termi “kuraperselisä” mainittiin ensimmäisen kerran jo 7 kuukautta sitten.

Pomppis saattaa jopa valmistua huomiseksi. Riippuu kauanko tarvitsee vielä viilata keulaa poikki, kun enhän mä omistakkaan rautasahaa. Eihän tässä ole vasta kuin pari tuntia kulunut…

Cy Clistman - 16:15, 11.11.2011 » Älläreihin ois kyl ainakin tarkoitus osallistua huomen. Pitäskö sinne kauppatorille tulla hyvissä ajoin ennen klo 18 vai kui?
Riittää kun on kuudelta paikalla.

Kenellä on se avain Saunalle? Voisin roudata ennen pooloja kollektiivibisse ja boomblasterin sinne.

Kolme lavaa löytyy siis A.Le Coqia myytäväksi 1e/tölkki hinnalla.