TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 2 & TQHCFR 1-v synttärit 12.11.2011

mulla. mennään huomen sinne ennen pooloja.

Se niistä liukasteluista - jälleen!!

Note to self. Ensi vuoden kisakalenterissa kinkunsulatuspoolot ja slicks’n slide vaihtavat paikkoja.

Yritän vielä huomen säätää mun työvuoroa jos pääsisin jo viideltä lähtemään. Ehtis ainakin ajamaan ällärit. Tarviiks muuten lisää kaljaa? Mä voin ainakin ottaa yhden lavan reppuun jos ehdin dumpata sen saunalle ennen kisoja.

Kyllä varmaan lisäkaljaa tarvitaan. Katsotaan saunakassasta sitten rahat.

Lisätietoa itse ajoista:

  • Kyseessä pisteajot, jossa jokainen rasti on yhden pisteen arvoinen (kaikkia ei ole pakko kerätä).
  • Klo 18 viimeistään kaikki paikalla Kauppatorilla.
  • Kaikki osallistujat jaetaan pareiksi.
  • Parit jakavat rastit ennen lähtöä. Suotavaa siis ajaa erillään mikäli meinaa pärjätä.
  • Aikaa pisteiden keräämiseen on yksi tunti. Myöhästymisestä vähennetään 1p aina 5min välein.
    - Kuviollisista renkaista vähennetään 2p, nastoista 4p. FAIL Juha Föhr
  • Pari on maalissa kun molemmat ovat palauttaneet manifestinsa.
  • Maaliintulojärjestys ratkaisee tasapisteissä.
  • Maali Cup & Pintissa, Humalistonkatu 17.

Rasteja on yhteensä 17 kpl. Äsken kun tarkastin niin löytyi vielä kolme virhettä! :slight_smile:

http://www.diamond-safety.com/images/Notsign1.gif

Löytyykö joltakin 29,8mm kiristyspantaa? Käyn vielä katsomassa hylkypyöristä, ja soitan Ajopyörään. Ajopyörän nettisivujen mukaan ei ole… Ja tällä olisi kiire, eli ennen pooloja ja mahdollisimman läheltä. Olen mä kyllä ennenkin Hirvensaloon ajanut nippusiteiden ja teipin voimalla.

^jos et saa mistään ni tuu tätä kautta, shimmataan siihen kaljatölkillä 32.0 salsan lip lock väliaikaisratkasuks. Siinä on sen verran levee huuli ja paksu ruuvi, et sen kyllä pitäis toimia.

^Kokeilen samaa vaimon Tunturin pannalla.

poolot jää väliin, mut katotaan jos kuudeks ehtis.

MikeNAS multa löytyis tämmöne:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8213

Ostin sen mun pompinoon varalle kun myös huomasin et se on vähän epätavallinen koko.
Mä tosin sahasin sen keskeltä poikki kahteen osaan, eli toinen niistä olis turun keskustassa jos kelpaa.

^Laitoin Tunturista lainatun väliaikaisesti kiinni > toimii! Oma on jo tilattu, Thomson toki. Onhan tuo koko niin Plugissa kuin Rollerissakin.

Saatana. Onks kellään 1-1/8" speissereitä lainata? Tarttis about kahden sentin verran.

^u got pm

Ottaako hallituksen puheenjohtaja palaverikamat mukaan?

^ottaa.

Kipeä ja krapula ja kipeäkrapula… Missasin myös junani Turkuun ja vitu. Istun nyt bussissa ja tuun joskus neljän jälkeen maissille.

^ voimahali

^^Pääasia, että tulet! Mä otan Markkalagerkassan mukaan, vaihtorahaa ei kyllä ole.

Edit: Pomppis on kasassa, tai ainakin sillä voi ajaa. Vielä on pari muuttujaa parin kilometrin jälkeen tarkastettavaksi.

Kaitsu, mennään puoli kolmeksi sinne saunalle.

Ok, onko sulla iso laukku? Jaksatko kurvata Puutarhakadun kautta?

Tarvis saada kolme lavaa sinne ja se soitin.