TQHCFR esittää: ekskursio Raumalle.

Eiks tuolla Heikki huudellu, et sille mahtuu joku miljuuna ihmistä ja Jykäkin lupaili yöpaikkoja koirista tykkääville. Oletin siis, että tämä on jo hoidossa. Eiks ookki?

Työkaluista: otan messiin kuusiokolot, 15 mm lenkin, pumpun, paikkarasian ja pari sisuria. Myös sellasia kapeita avaimia joilla saa napoja herkisteltyä voin ottaa jos tarvitaan?

mää kävin eile motonetis ja I HAZ DEM SLIM PARK TOOLS ALZO! P.S Gatorit oli motonetistä loppu.

velo_love - 11:08, 26.6.2012 » mää kävin eile motonetis ja I HAZ DEM SLIM PARK TOOLS ALZO! P.S Gatorit oli motonetistä loppu.
ite hain tammistosta koska konalassa ei ollut. edit: luulin lukevani jotain twitter-lankaa, aika relevanttia hakea turusta asti hatorskinit lantaalta.

Lattia-/sohva-/mieslusikkamajoitus mulle ok, jos vain likenee. Pitääkö ottaa makuualusta tai -pussi mukaan?

~20 minuutin miniälläreille +1

Miniälläreistä ei taida tulla mitään, mut mun mielestä ainakin voitas pelaa meiän uudella kaukalolla, grillaa Otanlahdella ja tietty saunoo Tk-saunalla. Kovimmat vierailee vielä lauantaina Rauman hienoimmassa museossa, vanhassa tynnyritehtaassa. Onko muita toiveita? Hoviin en tuu, mut Matti saa mennä jos haluu.

Ok, sounds like a plan. Mutta mites mailat? Onks teillä tarpeeks pelivälineitä ku me ei todellakaan oteta omia mukaan?

Täpinää. Fagorelli on jo retkimoodissa. Yllä mainitsemani työkalut on pakattu mukaan (jos joku esim. arpoo että ottaisko esim. pumpun ja sisurin mukaan vaikkei mahtuiskaan) paitsi ei niitä napa-avaimia.

EDIT ja onhan mulla rengasmuovit toki myös.

Jos Kyttyantsa ottaa peruskalut mukaan, niin itse otan lisäksi ruuvarin, torxin ja jakarin messiin, että saan tartsin irti tarpeen tullen. Ja rengasmuovit.

Otatko Matti mun pumpun mukaan myös, niin saan sen kotiutettua samalla? Kiitti.

Täähän on kivaa, mun ei tartte ottaa ku luottokortti, energia- ja hiusgeelit.

Joo tuon pumpun jeah.

e: tjaah, shortsit onkin valmiiksi edellisen Rauman-reissun jäljiltä veriset, en pese!

Lupailis vissiin muute myötätuulta http://portal.fma.fi/sivu/www/veneily/saa/tuuliennuste/

bliss

Mulla jää tämä reissu väliin, joudun olemaan saan olla viikonlopun lasten kanssa…

Ainiin. Virallinen Rauman skenekahvila/-kaljala on sit Kahvila Soppi vanhassa Raumassa.

http://www.kahvilasoppi.fi/

pitäisköhän. PAri turkulaista jo ehkis kuulikin mun toiset mahdolliset plänit… Paha. tai no jaa. Mutta tota etenkin pekan mieslusikka kiinnosta

nyt on muutto sen verran pahasti päällä, että pakko skipata tämä reissu. shiiiiet. but where is it?

totta vittu lähet. Pääset mun ja Pekan väliin, tiukasti.

Mmmmmmmmmmhhhhhh

Tuun sit tartsipyörällä, että jos joku tarvii kyydin Raumalle…

Metsästän aamulla vielä yhen gaattorin ja sisäkumeja. Jos mul on aamulla vielä h-hetken lähestyessä varikko pahasti pystyssä ja joku hirvee tilanne, niin ootattehan mua ja saanhan apua?

Porilaiset ei taida olla tulossa kohtaamaan teitä raumalle, mutta ite aika suurella tödennäkösyydellä tuun teitä [porista asti] morjestamaan.

^^eiköhän, ota vaan hyvis ajoin yhteyttä.
^jesh :slight_smile: