Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Discourse-pohjaisen foorumin voi asentaa mobiilipäätelaitteeseen ikään kuin äppinä (PWA), joka on käytännössä sama asia kuin olisi työpöydällä pikakuvake erilliseen verkkoselainistuntoon jossa on pelkästään yksivaihde.net auki. Testasin joskus laittaa mtb666.net tommoseksi omaan luuriin enkä silloin oikein tajunnut mitä hienoa siinä oli

se on riski

otan kyllä palautteen moderaattoritasolta mieluummin vittuiluna myös yksivaihde 2.0:ssa kuin esim. täydellisenä poissaolona tai bannerikassan ohjailemana kalatiskinlämpöisenä moderointina à la fillaritori

Mä laitoin ton jo ekana päivänä. Kaikki toimii androidilla tosi kivasti eikä hidastele ollenkaan. Aukeaa aina etusivulle

2 Likes

tän featuren (tai siis notifikaation) muuten ei pitäis edes olla päällä :angry: mitä ihmettä nyt taas.

Aijai, löysin epämielenkiintoiset topikit hiljentävän mutenapin, kiitos jeebus, kiitos yksivaihde 2.0!

5 Likes

19 posts were merged into an existing topic: Moderointipolicyistä

tunteeni: tulkattu

samat fiilikset. se on tää oma exp. daten ylitys ja newestgen on onneks softimpaa/sosiaalisempaa jo valmiiksi tuutista

tai siis todennäkösesti kaikki johtuu siitä et kukaan ei enää bönffötä nykyään ikään kattomatta joten serokuopissa postailu alkaa näyttäytymään vanhanaikaiselta.

bannerikassasta xanaxia kaikille markkalagerin sijaan 2021

1 Like

sijoitustopi lähti ekana mutelle. ihanaa.

nostakaas kissa ja koiratopeja seuraavaks

@accro juuri noin voit poistaa omia postauksia :slight_smile:

kylmää, niin kylmää.

1 Like

Kiitos! Yritin editoida tyhjäksi kuten keski-ajalla muinoin mutta sehän pomppasi ylimmäksi.

Heti tuli semmonen fiilis, etten haluais tässä turhaan modeja vaivata! Oisko joku Snickers-banneri modetiimille?

hynkky- ja bannerihommien suhteen edetään varmaan sen mukaan miten @tnts ehtii, mutta footeriin varmaan räpsähtää joku että saadaan aavistuksen lisääntyneitä ylläpitokuluja katettua.

Mikä tää ilmiö on tai millä logiikalla nää uppautuu, mä ainakin kykenen editoimaan myynti-ilmoitukseni ekaa viestiä/otsikkoa ilman että topsu nousee?

tää on vähän typerää toiminnallisuutta mistä ollaan valitettu noille forumisoftan devaajillekin, elikkäs topicin viimeisen viestin editointi nostaa sitä, mutta jos topsassa on vain yksi viesti, sen viestin editointi nostaa myös.

4 Likes

Aa… Eli sen jälkeen onnistuu, kun on ensin kertaalleen nostanut topsun vastaamalla siihen itse tai jos joku muu on vastannut topsuun. Hyvä tietää.

meillä taitaa tällä hetkellä olla konffatuna niin, että yli 3kk vanhat ostotopikit joissa ei ole replyjä vähintään suljetaan automaattisesti, pitäisi vielä tutkia oliko tuossa mahdollista siivota niitä piiloon ettei kenelläkään unohdu vaikkapa puhelinnumero sepposen selälleen ikuisiksi ajoiksi.

Huomasin et ainoastaan vaakakuvat näkyvät koko tekstikentän levyisenä. Neliöiden ja pystykuvien viereen jää tyhjää ja se näyttää vähän hassulta. Onko mahdollista muokata foorumia niin, että kaikenlaisilla kuvasuhteilla ladatut kuvat ovat tekstikentän levyisiä?

Minne mun ompeluprotomyyntilanka on kadonnut? Käsittäisin jos vanha myyntilanka on mennyttä, mutta kun vielä vanhempi ja vähemmän vastauksia kerännyt tarramyyntilanka löytyy niin en sitten käsitäkään.

No, ehkä mä pärjään tolla yhdellä myyntilangalla.

kylläpä vaan nousi vanha paska tonne etusivulle ylimmäks kun edasin sitä vaikka siinä oli kaks postausta.

En tajuu miks tommosta on, voittex selitää tän logiikan pliis.

Ei siitä ole montaa päivää kun tätä avattiin…
Flagaamalla onnistuu paremmin.