Tarunhohtoiset Rivendell -polkupyörät

oliks täällä joku perusteluki tälle argumentille mihi pitäis vastata?

Konsta - 11:38, 20.9.2018 » Semmosta puolestani ite mietin että ootkohan sä FF oikeesti edes kykenevä tuottamaan palstalle muunlaista sisältöä kuin
käsittämättömän urpoa paskaa
e. ei tarvitse vastata :)

Voin perustellakin. Tässä kärjistelmä sun paluunjälkeisestä foorumiannistas:

Jos joku kirjottaa että täällä sataa niin sä kirjotat että jaahas täällä taas paistaa aurinko.
Jos joku kirjottaa että rahat on loppu niin sä kirjotat että onpa kiva ku mulla on niin paljon rahaa.
Jos joku kirjottaa että oho napa meni rikki niin sä kirjotat että olisit ostanu kris kingit.
Jos joku kirjottaa että mistäs sais kool stoppeja niin sä kirjotat että käyttääkö joku canteja vuonna 2018.
Jos joku postaa kuvan itsestään veneessä niin sä kirjotat että hyi vittu miten rumat varpaat.

Ymmärtänet patternin. Mun mielestä tommone nyt ei erityisemmin mitään hyvää fiilistä täällä lisää.

e. Toisaalta, mikäpä minä olen sanomaan. Lienee parasta laittaa selain kiinni.

Konsta - 11:44, 20.9.2018 » Lienee parasta laittaa selain kiinni.
joo suosittelen.

oma huomioni vuosien varrelta: sun lasis on aina puoltyhjä. pidä vaikka tauko taas jos se auttais.

FF - 11:34, 20.9.2018 » [b]lokeroin rivendell lankaan postaavat marmattajat[/b] shred de gnar entusiastit: negis ja skidi markkinointiviestintään pyörien sijasta keskittyjä: RTZ yleinen kaikesta kipuilu & vaikea elämä: merkkari nollapostaajat: seppokyllikki sekoittajat: kaukomieli ja varasaasialainen konstat: konsta - listaa ei täydellinen sekä täydennetään kun viitsitään
En mä mitään oo marmattanu. Ite oot.
kaukomieli - 11:50, 20.9.2018 » En mä mitään oo marmattanu. Ite oot.
työtapaturma, sori siitä. korjasin.
FF - 11:37, 20.9.2018 »

?

No jos oman - kilpailevia tuotteita merkittävästi kalliimman - tuotteen yksi myyvä pointti on meiningistä hehkuva hyvä fiilis, niin kyllähän se on vähän tymää tolleen tuhota sitä fiilinkiä tilittämällä katkeran kuuloisesti tilittää siitä, miten [i]yössä väki on[/i]. "Bone-headed ringing" whittu. Pari vuotta sitten oli Grantilla paremman fiiliksen steitmentit, niistä ei pahottanut mieltään muut kuin negis.

Ja tosiaan, aiemmin pidin Rivendellejä hemmettin kalliina mutta toisaalta myös aika siisteinä pyörinä. Tää uusi nyt ei vaan sit mulle lähtenyt, vaikka voihan se olla ihan kukkulankunkku pyörä. Mut on sitä ennenkin tällä foorumilla dumattu yhden foton perusteella :stuck_out_tongue:

RTZ - 13:20, 20.9.2018 » Mut on sitä ennenkin tällä foorumilla dumattu yhden foton perusteella :P
pitää paikkansa.
RTZ - 12:59, 19.9.2018 » Ja mitä tossa on pisin välitys, jotain 2? Ylämäkipyörä?
RTZ - 13:09, 19.9.2018 » Välitykset vaikuttaa siltä, että toi on suunniteltu maastovaelluksille, joilla matkasta 85% on ylämäkeä, mutta ajoasento taas näyttää aika ikävältä semmoseen käyttöön.
kuitenkin argumentit sen puolesta et eihä tossa ole mitään järkeä koska just tähän yhteen fotoon laitettu järkyttävän kevyet välit on vähä :D

tämä toki hyväksytään.

Ihmettelin myös ajoasentoa, joka näyttää epätasaiseen maaston aika hemmetin ahtaalta, vaikka kuinka ratsastais kun mongoli.

RTZ - 13:41, 20.9.2018 » Ihmettelin myös ajoasentoa, joka näyttää epätasaiseen maaston aika hemmetin ahtaalta, vaikka kuinka ratsastais kun mongoli.
näyttää melko ajamattomalta eli saattaa olla [i]ns. tarjoiluehdotus[/i] jotta toi laukku on saatu tonne taakse esim
happo-orgiat - 12:11, 19.9.2018 » https://cdn.shopify.com/s/files/1/1403/7343/files/GBW_WHOLE_BIKE_1024x1024.jpg?v=1536951849

Tuollaisen tekis Pelago Brooklynistä näppärästi.

Mitenhän lähelle mäkipyörää pääsis jos Isojopoon lisäis cantitapit? Musta noissa on aika paljon samaa näköä. Quilli ja vaakadropit taitais tässä skenessä viedä jo edelle, mutta Jopo on kaiken lisäksi kuitenkin hitsattu Hangossa eikä Taiwanissa.

Hyvä myyntiargumentti toi että taluttaminen tekee hyvää reisille.

P.S.

kid_scientifik - 0:19, 8.11.2017 » vittu mitä kummelia

Kulttuuri: omittu silmänräpäyksessä?

rivendell kiinnostaa mukavan laajasti

Mulla on Kayapossa nyt samantyyppinen setup, ja polvet kyllä kolisee aika usein tangonpäihin. Mutta aika letkeä on ajella kuin Tshingis Khan.

maisterit käyköön yli opistonsa mutta,

^unohdit mongolit.