Tankotopikki

^^^ Kiitti! tossakin näyttää riserin mutka aika leveältä, mutta ehkä täytyy testata.

^ :,(

Tää vaikuttas asialliselta. Ergotecin omien sivujen mukaan 40deg sweeppiä, nousua 41mm, 640mm leveä ja hopea.

Löydän tota tankoa vaan saatavilta tuolta hollandbikeshopista. Löytääkö joku tota muualta myynnistä?

Leveyttä on vain 620, mutta tuosta.

Sit löyty myös SQLab 302 2.0 sport.
25.4cm, reach korjaus sweeppiin, 68cm ja 16deg.

ois näköjään postit 21e, huhheijaa

En tiedä onko tää myöhässä vai ootko ehtiny tuhoamaan ergonomian täydellisesti, mut lähtökohtaisesti tollasessa pyörässä kannattaa NOSTAA tankoa jos kädet kipeytyy. Paino jakautuu pyllylle ja käsille, jossain se sweet spot on ja siihen vaikuttaa aika moni tekijä. Kiitureissa esim reisien pumppaava voima keventää käsien kuormitusta mutta toi pyörä näyttää lepposalta kommuutterilta ni aloittaisin siitä että laittaisin korkeamman stemmin.

Hassua. Mulle näytti hakutuloksissa 14,95€ posteja Suomeen, mutta tuotesivulla ilmottaa, että “Kein Versand nach Finnland”.

Mites toi Ergotec M-Bar MAS? 700mm width, 16° backsweep & 39mm rise.
Musta
Kromi

Mulla ois tohon restaurointiproggikseen etsinnässä 26.0mm clampilla (orkkisstemmi) oleva droppi, ja alkuperäisen katalogin mukaan siinä on ollut “NITTO 55F Alloy” tanko. Google ei tuottanut tulosta tuolla hakusanalla. Osaako joku sanoa millä muulla nimellä kyseistä tankoa on myyty? B jotain? Olisi mielyttävää saada siihen projektiin originaaliohjaamo.

Nyt olisi SR Champion jo olemassa, joskin siinä on 25.4mm clamp ja pitäisi vähän tölkkishimmata. Ei sekään ole mahdoton ajatus, kun tuosta puuttuu muutamia muitakin alkuperäisiä osia, ja en tiedä tulenko niitä löytämään koskaan.

Screenshot 2022-01-27 at 11.08.28

Nitto mod 55?

nitto hemmetti :unicorn:

image

3 Likes

Mikäs toi Niton motocross-stonga on? Onkos noita vastaavia olemassa muita kuin Vlon Klunker?

Tai olis Motonetissa mut tuleeko tollaisen 22mm mopostongan kanssa jotain vaikeuksia? Eikös se sopisi BMX-stemmiin?

Pysyy BMX-stemmissä. Mulla on motonetin 12,90 € mopotanko ollut hyvän aikaa täjärimaasturissa, enkä tuon hintaiseksi tangoksi keksi mitään valitettavaa.

itel on tollane prätkätanko 25.4 quillissä ilman avointa clamppia :man_mage:

enemmän brute force tyyppinen ratkaisu kuin velhoilua mut whatevs

Ois muuten ton mopotangon kanssa aika pähee tällai retro-style twin beam stemmi jos olis budjettiversio olemassa :smiley:

image

nitto ebs-40

paikallinen collabo-tanko ja kalliimpi kuin vo totta kai kuten pitääkin olla

olis pitäny ostaa enemmä vo klunkkereita kuin 2 kpl kun niitä sai vielä tilattua viidel kybäl hesalammäen syvimpään kivijalkaan

Surlyllä on vähän samanlainen tanko nimeltä Sunrise;

Itsellä on moinen kiinni Kona Unitissa ja olen tykännyt.

Marinilla on myös Bedroll bar 31.8 clämpillä

En oo kyllä tykänny omastani yhtään. Ehkä toimii kaupunnikruisailuun, mut polulla käy käsiin.