Tankonauhan asennus

Pysyykö? Mulla on jormapulloja vaikka kuinka paljon, milloin tästä tulee niin hyvä viinipullonkorkkien luukutus topic?

On miulla pysynyt. Paremmin kuin normi muoviset. Takuutahan noilla ei ole. Edes sitä kuluttajasuojan vaatimaa. Lommoille olen edelliset saanut, mutta yhtään ei ole vielä irronnut. Tosin alle puoli vuotta ollut edelliset testissä. Kuvassa uudempi asennus.

Joku sellanen topicci missä viinipullon korkit etsii paria vois olla hyvä? ‘A: NOS Omppu vasen’, ‘Vetopuolen Jorma etsii paria’, ‘Kunnostettavaksi, kierteet korkanneet’

Pysyykö toi ilman mitään liimoja?

Joo. Lienee aika riippuvainen tankonauhan paksuudesta. Mulla ollut perushalpaa korkkinauhaa. Huomaa varmaan asennusvaiheessa, jos on liian helppoa, niin on liian helppoa.

laitoin varuilta täpän liimaa väliin - olivat todellakin kiinni, kun talveksi vaihdoin toisenlaisen tangon.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/255138_10150208884075675_594200674_7074851_386123_n.jpg

Mistä sais jotain hyvää valkosta aika paksua tankonauhaa?? Pitäs teippailla droppitanko ja jostaki katoin ni valkoset ois aika hynän hienot;)

Deda on aika pehmosta.

tankonauhan asennus:

i) älä asenna valkoista tankonauhaa

ii) kato asennus-youtube-pätkä

Asensin eilen ekan kerran tankonauhaa. Katsoin youtube-videon jälkikäteen.

Asensin tänään uudestaan.

Nauha meni hyvin mutta se “ylimääräinen” pala väärään paikkaan. En tajunnu laittaa jarrukahvan kiinnityksen kohdalle.

veke92 - 16:51, 30.8.2013 » Mistä sais jotain hyvää valkosta aika paksua tankonauhaa?? Pitäs teippailla droppitanko ja jostaki katoin ni valkoset ois aika hynän hienot;)
kyllähän se niin on että valkoinen teippi on hienon näköinen sen ekan viikon tai pari, kunnes väistämättä likaantuu. Mulla oli Rosen xtremeä, kokemuksia siellä jossain ohjaamo-langassa.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota sähköteipin käyttöä tankonauhoissa. Itse asennan aina niin että lopetan tangon sisään ja tupit päälle. Muutenkin tuo teippi on

A) vtun ruma
B) ei pysy kunnolla kiinni ikinä

Teet väärin, koska et ymmärrä.

Kuvaamallasi tavalla tehtynä kädet silittää tankonauhaa vastakarvaan, koska kädet tukee sivuille ja alas. Tankonauha kuluu ja alkaa repsottaa nopeammin.

Niin ja perinne.

Jos se lätkäteippi ei pysy, hanki parempaa. Ja perinteeseen kuulemma kuuluu hitsata se kiinni kuumalla metallilla…

A) ei ole
B) Clasun sähköteippi on pysynyt kiinni täysin moitteitta, tankoteipin mukana tullut “teippi” sen sijaan täysin onnetonta
C) Päistä keskelle teipatessa ei oikein mitään muuta vaihtoehtoa

dpstyles - 17:27, 30.8.2013 » En ole koskaan ymmärtänyt tuota sähköteipin käyttöä tankonauhoissa. Itse asennan aina niin että lopetan tangon sisään ja tupit päälle. Muutenkin tuo teippi on A) vtun ruma B) ei pysy kunnolla kiinni ikinä
wait wat?!

e. hidas. sori.

Myös Tarjoustalon sähköteippi on pysynyt hyvin. Löytyy useita värejä.

edellisen sivun videoon sen verran, että kyseessä on kuitutanko, jonka kanssa suositaan expanderitulppia. näin ollen teippaaja ei jätä ylimääräistä, tangon päiden yli ulottuvaa teippiosiota, joka perinteisesti tungetaan tangon sisään tulpan kanssa.

Talveen vähän väriä. Oikeanpuoleisella siis vedin kokonaan.