Tampere

Kyllähän sen nyt jo näkee, että reenattu on. Ja millonkas haastetaan pääkaupungin hurjat…

Lauantaina olisi muuten hyvät kelit, saataisko poolot?

Hienoa että Treellakin pelataan pooloa! Tulkaa ihmeessä porukalla tänne peleihin mukaan. Sinnepäin voisi yrittää järkätä jonkun road tripin kesällä.

Kiitos kuvista. La ei käy mulle, oon reissussa. Oon kuitenkin tiistain peleissä mukana!

Hitto ku oli letkeen näköstä. Kesää ootellessa että pääsee mukaan.

Kuka tunnustaa olevansa tuo kuvissa näkyvä raitapaita? Liian paljon yhdennäköisyyttä yhteen kaveriin, jota en todellakaan vois kuvitella fiksin omistajaks.

joo hienoja kuvia! lauantaiksi forecan viihteellinen säätiedotus lupaa miinusasteita joten voi jäädä poolot väliin… tai sit pitää laittaa karvagrippi mailaan.

La vähän haasteellinen, mutta ei nyt ehdoton ei.

Eki
^
Luokkaretkestä Helsinkiin oli jo vähän puhetta ja ilman muuta tännepäinkin joukolla. Katotaan jos saatais paikallisten voimien kanssa katottua joku viikonloppu, johon vois muutakin kilvoittelua kehittää.

Tulkaa synttärilauantaina 16.5. Sillon ois ainakin toimintaa ja porukkaa koolla.

Minähän se raitapaita olen…

Mulla jää näillä näkymin kanssa lauantai väliin, mutta tiistaina olen mukana!

Minä ainakin olen reissussa mukana, jos ollaan Helsinkiin päin menossa.

Oon myös mukana reissussa, kunhan ajankohta passaa.

Mullon metri Bauhauslapaa, on aika kevyttä. Voin tuoda siitä pätkiä tarvitseville tiistaiksi.

Nonnih, nyt on jonkin näkönen maila v1.0 kasassa, teippiä vie varteen. Saas nähdä kuin pitkälle lasikuitusauva kestää. Metallinenkin sauva olis, mut se onkin sitten jo hitusen haasteellisempaa työstää ilman rautasahaa.

Mulle varmaan kävis lauantaikin ja jossei pelejä saa aikaseks niin keskarikikkailutkin sopis.

Hyvä, Tampereellakin tapahtuu! :slight_smile:

Lauantaina muita kiireitä ja tiistaista en oo viel ihan varma. Multa löytyis yks pari metallisia laskettelusauvoja, joista ei taidakaan onnistua poolomailan teko? :S
Onko muuten kuinka porukalla ylimääräisiä mailoja?

Metallivartisista (kevytmetallisekoite) onnistuu kyllä, voin tuoda sulle lapamatskun tiistaiksi.

Viimeksi kierrätettiin mailoja ja homma pelasi hyvin. Eli mukaan vaan vaikkei mailaa olisikaan, pelaamaan pääsee varmasti.

Koitan tehdä tiistaille kaksi - kolme mailaa.

ja jos mailanteko epäillyttää tai välineitä puuttuu, niin ota ne sauvat mukaan, niin kyllä niistä mailat saadaan.

Mä voisin ottaa lapamatskua pätkän. Edellinen oli vähän turhan heppoista. Pallonkin kävin ostamassa, että voidaan nyt pelata vaikka kahdella. Saadaan enemmän haastetta…

Mites muilla toi 16.5? Olisko luokkaretkelle lähtiöitä?

JeeJee - 19:22, 17.4.2009 » ja jos mailanteko epäillyttää tai välineitä puuttuu, niin ota ne sauvat mukaan, niin kyllä niistä mailat saadaan.
Juu, oikein arvattu.. Kyllä epäilyttää ja työkalutkin uupuu :D Otan sauvat siis mukaan, kiitos!

Sitä luokkaretkeä pitänee ainakin harkita…

Se ois huomenna tempputiistai ja menomesta oli siis Koulukadun taempi kaukalo klo.18. Ja sisään pääsi siitä “kuntocornerin” pikkuovista.

Kelikin suosii.

Jes! Tulossa ollaan kahden mailan ja pallon voimin!

Tulen myös! Siis kannattaako mun nyt huomenna ottaa ne kaks laskettelusauvaa mukaan? Eli saako JeeJee - vai kuka onkaan halukas niistä mailat väsäämään - ne helposti roudattua sitten kotiinsa, jos on muutenkin enemmän kuin yksi mailaa kyydissä… ?

Ota vaan sauvat mukaan. Katotaan sitten innokkain nakertaja.