Tampere

Sama juttu eli mikä vaan ilta sopii. Jäikö muutes kellään lapa putkea ylimääräistä vai pitääkö lähteä K-rautaan…

Mulla ois töissä vähän tota lapaputkee, mutta se on siellä töissä, enkä meinannnu ennen tiistaita sinne mennä. Voin tuoda tiistaina neljän jälkeen jonnekkin, jos et ennen sitä saa muualta.

Oliskos sitten tiistaina ajot? Olisko halukkaita?

Tiistai sopii.

Onkos pooloon sopivaa palloo kukaan löytäny? Epäilen, että rullalätkäpalloo ei tampereelta löydy, voin tosin olla väärässäkin. Onko katulätkäpallo kuinka soveltuva pooloon? Sellasia löysin Sportia Pekasta, oli oikein mistä valitakkin eikä olleet kalliita.

Varmaan sellanen katulätkäpallo vois olla sopiva. Varmaan haetaan suurinpiirtein jääpallon kokosta palloo, joka asfaltilla pyörii, mut ei pompi hulluna. Jos ei maksa pallo paljo, niin voi ainakin kokeilla. Koskarin intersportissa oli jotain suht sopivan kokosia puupalloja, jota vois hätätapauksessa kokeilla.

Onko meillä siis tiistaina pelit? Alkaen klo. 17-18-19? Paikka varmaan hahmottuu tuonnempana!? Kelit ainakin näyttäis natsaavan.

Edit: Niin ja kaikki mukaan. Kaikki varmaan aika aloittelijoita pelailussa(ja vaikka ei oliskaan), joten ei tarvii turhaan punottaa.

Mun puolesta toi klo 17. Vaikka aikaisemminkin, ihan miten muille sopii. Tulen kahden mailan voimin, mutta palloa ei löydy.

TuomasK - 16:27, 12.4.2009 » Tulen kahden mailan voimin, mutta palloa ei löydy.
Oon mukana.

Sen verran pääsiäispyhät verottivat, että kunnollista lapaa en ehtinyt laskettelusauvan varrelle haeskella. Liikenisikö mailaa lainaan?

Mullon jääpallo, jos ei muuta löydy. Voin ottaa mukaan.

17 on vähän tiukka aika, ehdin 17.30 - 18 mukaan, kunhan paikasta sovitaan.

Mun mailoja saa ainakin lainailla…

Ja mulla on pari mailaa. Koulukadun kaukalo olis hyvä paikka, mut voi olla säpissä, joten vaihtoehtoja hautumaan.

Mullei oo mailaa, mut voin käydä hakeen katulätkäpallon. Makso 2€, eli ei oo pahan hintanen.

JeeJee - 20:16, 12.4.2009 » Koulukadun kaukalo olis hyvä paikka, mut voi olla säpissä, joten vaihtoehtoja hautumaan.
Koulukadun pikkuportti (leikkipuiston portti) oli tänään auki, joten siitä sitten, jos iso portti on kiinni.

Tammelan pallokentän viereisen koulun (Tammelan koulu?) pihassa on kaukalo, jossa on jonkinlainen matto, näytti samalta kuin Koulukadun 1. kentällä. Kaukalossa pelataan ainakin futista.

Onkiniemessä on yks kaukalo Peurankallion alapuolella, mutta siinä on hiekkapohja. Se ei varmaan käy?

Onkohan hiekkapohja miten märkä nytten…

Ei mitään hiekkakenttiä. Yritetään sinne koulukadun taemmalle kentälle, joka on asfalttipohjalla. Jos sinne ei päästä, niin siirrytään suunnitelma B:hen. Huomenna 17.30? ja 4 mailaa ainakin on ja askopee tuo pallon.

17.30 ok Koulukadulla, koitan ehtiä. Huomenna näköjään on ohjelmaa Hervannassa 16.30 asti, joten pitää pikkusen kiirettä.

Väsäsin yhden mailan kotoa löytyneistä rojuista…

Hyvät pelit! Kiitokset kaikille osallistujille. Ens viikolla uudestaan.

Joo, huiput! Ja lisää pelaajia mahtuu mukaan.

Oli, Kiitos. Käsi tietää pelanneensa.

Ens tiistaina pelit säävarauksella Koulukadulla alkaen klo 18.

JeeJee laita kuvia jakoon!

Joo, laitan kun kerkiän.

Kuvia.

Siinä muutama räpsy jos näkyy. Ei oo kuvat kummosia, mutta näkee niistä, että peli on jo lähes ammattitasolla :).