Taiteen havainnointi pyöräilevän yksilön maailmankuvassa.

Nii, henkkoht oon aika ambivalentti graffitien suhteen. Suurin ongelma on siinä, että suurin osa tekijöistä ei osaa tehdä hienoi, tai edes omalaatuisia, semmosia. Ja sit on kaikki rikkinäisten ikkunoiden teoriat vis a vis gettoutuminen. Kuitenki ne on monesti virkistävii, kunhan ne on töhritty muiden ku mun seiniin, tietenkin

Noi ozin taideteokset ovat kyllä hienoja. Aitoa menoa eikä mitään tekotaiteellista värioksennusta. Full kipport.

tjuu kyllähän näitä olisi saatava helsinkiin kaupunkikuvaa värittämään.

Toi on taidetta yhtä paljon kuin porttikongeihin kuseksiminen tai bussinpenkkien viiltely.

Kaikkea graffititaidetta - edes kaikkea luvatonta graffititaidetta - en kuiteskaan paheksu tahi tuomitse.

jahans mitähä sisustusprinttii sitä heittäis sit seuraavaks seinälle

diskutera pls

ununu - 22:19, 29.12.2014 » jahans mitähä sisustusprinttii sitä heittäis sit seuraavaks seinälle diskutera pls
Älä mee merta edemmäs kalaan. Vastaus löytyy sun avatarista. Mondrian best.

Hankkisit taidetta ankeiden sistustusprinttien sijaan.

Luulen et nää janileinosen vanhat duunit olis just sopivan korkealentosia sulle.

http://janileinonen.com/wp-content/uploads/2013/02/46.jpg

Taiteesta en tiedä, mutta tagien kirjoittajille sopiva rangaistus olisi kuolema.

Ettei unohdeta ihan kokonaan…mondrian ei ollut ainoa tuolla tyylillä…myös theo van doesburg ja van der leck maalasivat. Muutama muukin…Yhdessä tuo remppa kehitti de stiljin. Liittyivät kaikki tuohon theo van doesburgin perustamaan lehteen de stilj.

Olin kattomassa interstellarin ja nyt luin ton alotustekstin tässä langassa. What is this life? Is life? Wat? Is me? Am life?

FixiVihaaja - 23:05, 29.12.2014 » Taiteesta en tiedä, mutta tagien kirjoittajille sopiva rangaistus olisi kuolema.
Sulla on mielenkiintoinen oikeudentaju.

Tää alotuspostauksen -.- tuure on ollu diippi äijä.

Mihinköhän on maailma Tuuren kuljettanut.

Se uudelleensyntyi Biciollina.

en kestä :smiley: :smiley:

Tämä topicci lakkasi olemasta kova 11.11.2009 klo 16:53.

ehkä löytyi keino päästä

tle88 - 4:41, 6.11.2009 » Marssiin muovikuvun alle persiljaa kasvattamaan...
monelle muullekkin toivoisin samoja haluja

http://areena.yle.fi/tv/2160034

Upea ohjelma 20-luvun Pariisista. Liittyy aiheeseen ja muutamaan muuhunkin.