Tahko MTB

Taas tää aika lähestyy. Tarkoitus tällä kertaa kokeilla yö-Tahkoa, koska vaimo ajaa päivällä ja lapsenhoitovuorot. Maantiepätkiä varten oon laittanut droppitangon, jottei tuu otettua niin paljoa vaihdekuseilta köniin.

Piti yöajon olla rentoa fiilistelyä, mutta ajamiseksihan se meni. 4:28 jäykkäkeulaisella sinkulalla. Joku Ajomies sinne jäi kiertämään rataa vielä fiksillä.

4:13 meni täysjäykällä 29 sinkulalla. Asbin näin livenä - luulisin.

asb - 15:18, 30.6.2012 » Piti yöajon olla rentoa fiilistelyä, mutta ajamiseksihan se meni. 4:28 jäykkäkeulaisella sinkulalla. Joku ajomies sinne jäi kiertämään rataa vielä fiksillä.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/336045_3900872892380_1254450452_o.jpg Olisko ollut se ihan oikea AJOMIES?

^Korjasin.

Ei meikäläisestä kyllä ole tämmöisiin jäykkäkeulamaratoneihin. Yläkropassa ei oo tarpeeksi lihaksia, niin kivikkojen ajaminen menee väkisin “kivien läpi” puskemiseksi. Sitte puolimatkassa on kädet rakoilla ja hartiat jumissa…

asb - 7:46, 1.7.2012 » ^Korjasin. Ei meikäläisestä kyllä ole tämmöisiin jäykkäkeulamaratoneihin.
[s]Lauantaina[/s] Perjantaina taas. Jäykällä keulalla. Vittu mä olen tyhmä.

Edit: Korjasin, koska perjantain puolellahan se yöstartti on.

Ensimmäinen Tahko-reissu edessä.
Kolme kierrosta ja fatbike.

Pitkästä aikaa Tahkolle. Jos vaikka kolme kierrosta.

Typerä matkahan se on kun toipuminen kestää viikkotolkulla ja menee loppukausi ohi.

yhellä pykälällä kolme rundia?! hats off.

Ei tietenkään kun seuraverkkareissa ja verenmaku suussa ja vaihteilla. Se on kato kisa, niissä ajetaan kilpaa.

Kare strikes back! Meikä ei ole vielä vuosien takaisen jonotuksien muistoja saanut ajettua tai juotua piiloon eli ehkä sitten joskus. Tai sitten ei…

siis mitä, eikö kukaan aja yhellä vaihteella?!

hyvä topsu.

Mika K - 17:04, 24.6.2013 » Kare strikes back! Meikä ei ole vielä vuosien takaisen jonotuksien muistoja saanut ajettua tai juotua piiloon eli ehkä sitten joskus.
Viisas talonmies osaa välttää Juhannuksen liikenneruuhkat. Meikä starttaa klo 00:00 ja Kare klo 05:00. Ruuhkat on pahimmillaan klo 09:30, jolloin Karekin on jo hyvää matkaa tokalla kierroksella.

Näinhän se on, jos vain kuntoa ja vauhtia noille pidemmille matkoille piisaa. Itse jos lähtisin matkaan, niin olisin varmaan taas siellä 60km ruuhkassa maastokruiserilla retkeilemässä :slight_smile:

Mika K - 10:37, 25.6.2013 » Näinhän se on, jos vain kuntoa ja vauhtia noille pidemmille matkoille piisaa. Itse jos lähtisin matkaan, niin olisin varmaan taas siellä 60km ruuhkassa maastokruiserilla retkeilemässä :)
Jos nyt tässä kehtaa tunnustaa, ni oon menossa kuuvellekympille. Yöllä on vaan hauskempi ajaa, kun ei oo ruuhkia, mutavelliä ja hirveetä hellettä päällä.

^ Night-Raido

Kaksi kierrosta olisi varmaan voinut 29er-sinkulalla mennäkin, mutta veikkaan, että viimeistään kolmannella kiekalla alkaa vaihteita kaivata. Siksi fätti. Oma vauhti ei ole lähelläkään Karen tasoa, joten olen varmaan tokalla kierroksella pahimassa ruuhkassa. Siinäpä sitten talutetaan jonossa täpärimiesten kanssa.

^Juu tuo kyllä syö miestä. Tuo 60km yöllä vois olla kyllä oikeinkin bueno, hmm…

Jep, 60km yöajo on itselläkin ohjelmassa. Taitaakin olla eka kerta, ku on tullu ilmoittauduttua yhdelle kierrokselle :wink:

Mika K - 17:04, 24.6.2013 » Meikä ei ole vielä vuosien takaisen jonotuksien muistoja saanut ajettua tai juotua piiloon
Joo ja sitä kestopäällysteen sitkuttamista, jossa kisalappumiehet joilla 567. sija siintää silmissä ajaa ohi ja jäävät seuraavalla maasto-osuudella eteen.

Sikäli tuo kolme kiekkaa olis rancca, sais ainakin ajaa 60 ihan rauhassa.

Vaikka oliskin joskus maastoliekkiä, en jaksaisi Tahkon hommiin nähdä kyllä vaivaa ja laittaa rahaa.