Taas yksi Steamroller

Onhan toi järkirullaimen näköinen peli. Mitkä kammet tuossa on?

Tässä speksailen omaani, kun odottelen, että germaanit saisivat rungon lähetettyä. Meillä on näemmä vähän eri käsitykset 1-4 työpäivästä.

^Sama ongelma täälläkin. Sopiiko udella, että mistä tilasit? Syö kyllä miestä, kun ajohalut kovat, mutta runkoa ei vaan kuulu.

Toi ruskea vaihtohaarukka menee kyllä jo vähän kreisi-iloittelun puolelle. Siitä huolimatta säilyy fiilis, että tällä ajetaan.

^ Bikeparts-online.de:sta. Siellä on hyvän aikaa nyt näkynyt tilauksen statuksessa, että runkoa ei ole varastossa, mutta kylläkin toimittajalla, jolta on tilattu. Mutta…

No, pistin kavereille postia ja kysyin, että mikäs on meno, mutta eipä ole vastausta tullut.

Mun on kyllä täytynyt olla ns. ihan irti, kun olen ton keulan tohon laittanut. Mutta sen kanssa nyt on elettävä, kun kohtalo meidät yhteen toi.

Kammet on Ofmegat, kahdelle rattaalle, 80-luvulta.

Toimitusvaikeuksia oli silloinkin kun ite tätä tilasin. Ensin Wigglestä, venyttivät kuukauden, jonka jälkeen ilmoittivat ettei onnistu. Olisin ostanut Suomesta, muttei missään ollut sopivaa kokoa. Sitten tilasin Cyclecomponentsista ja tuli viikossa.

^^Ok, samassa veneessä ollaan tutam. Tilaus ollut vetämässä bikeparts-online:ssa jo melkein puolitoista kuukautta. Mulla tosin asiakastilin status näyttäisi lähetysvalmista. Saattaa siis hyvässä lykyssä olla jo matkalla Suomeen. En tiedä.

^Mulla tuli kans katsastettua varmasti suurin osa Steamrolleria myyvistä nettikaupoista Euroopassa. Lopulta Bikeparts-online voitti lähinnä hinnan vuoksi. Oikeastaan olin jo tilausvaiheessa aika lailla valmistautunut siihen, että toimituksessa kestää. Kyllä se silti korpeaa kun tajuaa, että sliksejä tuohon pääsee mallailemaan sitten vasta ensi keväänä. Nyt kasataan suoraan talvi-setuppiin. Jos se runko siis joskus tulee.

EDIT. Täydellisen offtopic -keskustelun välttämiseksi vielä SuicideHubille terveisiä, että tämä lanka antaa kyllä aika kattavan kuvan siitä, miten moneen tuo höyryjyrä taipuu. Nöyrimmät kiitokseni siispä!

Juuh, niin niistä Bluemelseista, että tuota,
http://farm9.staticflickr.com/8351/8332052369_f7c04557ef_z.jpg
Edessä 30mm Svalpe Vinter ja lokari joka loppuu jarrun taakse.


Jostain syystä laitoin uudet lokarit. 42mm bluemelsit näemmä mahtuu jarrun (/jarrujen) sisään jättäen hyvin tilaa 30mm nappuloille ja nastoille. Epäilen, että haluan myös kuraläpät.

Cane creekin kahvat on huomattavasti mukavemmat kuin nuo tektrot, jotka rikoin. Fiksumpi olisi saattanut ymmärtää kokeilematta.

http://farm9.staticflickr.com/8529/8637411614_f3e85d23d4_c.jpg

Hieno satula.

Jep, kiitos siitä. Väri sointuu kuraläppiin.

näitä kuvia katsellessa pyörän peseminen vie tältä ison siivun sielua :slight_smile:

“Älä pese.” on uusi “Älä maalaa.”?

Vaikka joskus pesisinkin, himmeäksi ja naarmuiseksi kuluneeseen pintaan pesiytynyttä sielua tuskin saan kadotettua.

Ajossa patinoitumistakin hienompaa on saada seurata kuinka kuski ja pyörä vähitellen kasvavat kiinni toisiinsa.

Olikohan kare joka heitti ilmoille täällä termin “talvi-camo?” Joka tapauksessa otin osaksi omaakin pyöräilyfilosofiaa. Tämä on hieno, mikä tanko sulla on tässä?

Tanko on Pro lt compact 44-senttisenä.

Tuolta muuten voi taas havainnoida, että hiilarikeventely ei olekkaan niin keventelyä :wink:

Speedgovernor - 17:04, 10.4.2013 » Tuolta muuten voi taas havainnoida, että hiilarikeventely ei olekkaan niin keventelyä ;)
ai kui? toi kuitune vibe painaa 30% vähemmän kun alua sisältävät kaverinsa jos silmäni eivät ole puuta

sori ot, halusin vain puolustaa tämän jalon materiaalin kunniaa

Joo sori OT. Olin kännissä ja kattoin epähuomissa ALU/CARBON massoja

Ja aina vain randommaksi on yehudoitunut.

Rungossa ei ole jopparin kiinnityspaikkoja, joten tein satulaukun Bagman2-tukiraudan alatuille korvakkeen, jolla kiinnittyvät jarrusiltaan. Materiaalina pala oven saranaa.