Suuri työvoimapoliittinen keskustelu

Eikös foorumillakin joku ajele foodoraa? Tuntiansiot ym. shits kiinnostais.

Laku - 13:14, 30.10.2015 » Kyllä olis jääny monet hommat saamatta jos olis [b][i][u]ei[/u][/i][/b] heti käytelyssä ruvennu palkasta yms. kyseleen.
RTZ - 13:33, 30.10.2015 » Eikös foorumillakin joku ajele foodoraa? Tuntiansiot ym. shits kiinnostais.
Ei välttämättä kannata tämmösen keskustelun jälkeen tulla esiin ettei leimmaanu yksvivahteeseen työpaikalla.

Olenko mä jotenkin medialukutaidoton kun en löydä täältä niin riipivää vittuilua, että siitä kukaan nokkiinsa ottais. Ainoastaan toivois ehkä että Foodora vastailis asialliseen osuuteen kysymyksistä, saattais täältäkin pari kuskia löytyä jos paketti on kunnossa.

+1 kunnollisten valojen sponssausehdotukselle.

No joo mut kato ku se on silleen et noi mielensäpahottajat ja sit noi puolestaloukkaantujat on vähä tommosia että ne ny näkee vittuilua ihan missä vaan.

kyllä skidin tessiheitto on tulkittavissa kys persoonan postauskonsensus huomioiden niin että jaaha ei taida tessit paljon painaa tuossa firmassa

kerkesi toki korjaamaan kuin anu saagim

Konsta - 14:39, 30.10.2015 » No joo mut kato ku se on silleen et noi [i]mielensäpahottajat[/i] ja sit noi [i]puolestaloukkaantujat[/i] on vähä tommosia että ne ny näkee vittuilua ihan missä vaan.
that dog älähts to which kalig kalahts

Mitäpä käyttäjänim. FF mieltä työehtosopimuksista, palkkatasosta, pienyrittäjuudestä, suuryrittäjyydestä ja vittuilusta?

sherlokoin vähän, ja 10e/h on näyttänyt olevan jaossa.

Konsta - 14:52, 30.10.2015 » Mitäpä käyttäjänim. FF mieltä työehtosopimuksista, palkkatasosta, pienyrittäjuudestä, suuryrittäjyydestä ja [u]vittuilusta[/u]?
ota mua kädestä ja vie mut tapahtumapaikalle
FF - 14:57, 30.10.2015 » ota mua kädestä ja vie mut tapahtumapaikalle
Juu. Tuossa:
Foodora - 15:16, 28.10.2015 » [b]Lupauksemme[/b] saat kilpailukykyistä palkkaa.
nalle wheelroos - 14:55, 30.10.2015 » 10e/h on näyttänyt olevan jaossa.
Konsta - 15:06, 30.10.2015 »
FF - 14:57, 30.10.2015 » ota mua kädestä ja vie mut tapahtumapaikalle
Juu. Tuossa:
Foodora - 15:16, 28.10.2015 » [b]Lupauksemme[/b] saat kilpailukykyistä palkkaa.
nalle wheelroos - 14:55, 30.10.2015 » 10e/h on näyttänyt olevan jaossa.
toi kommentti tuli sekä mun ensimmäisen kommentin että sun kommentin jälkeen eikä sekään sisällä vittuilua vaan toteamuksen palkkatasosta.

onko joku taas kussu sun muroihin?

no voishan tota tulkita niin, että koirajäbän mielestä kybän tuntiliksan kutsuminen kilpailukykyiseksi palkkaukseksi on vittuilua. Toi kybä oli muualla julkaistusta ilmoituksesta, en tiedä voiko tota ajohenkilöt sitten neuvotella ylöspäin, jos annosta liikkuu ripeämpään tahtiin kuin jopokuskilla.

ite oon tota paskemmalla liksallakin ollut duunissa. ja jotkut dorkathan ajelee kaupungilla ilman liksaakin.

Eilen illalla bongasin Foodoran lähetin pimeässä ilman valoja ja punaisia päin Lönkalla laskettelemassa. Hyvää mainosta firmalle yksittäisen työntekijän toiminnan myötä.

räd!!!

Vituttais jos tietäisin et mun mätöt lojuu jossain valoissa jäähtymässä.

1 Like

mikä se on että jos fixillä ajaa videolla päi punasta se on vitu siistiä mut ruokaa pakkarilla on joku second class lähetti?

Oispa älypuhelin niin olisin jo ajamassa.

asb - 16:16, 30.10.2015 » Vituttais jos tietäisin et mun mätöt lojuu jossain valoissa jäähtymässä.
pizza-taxille hälytysajo-oikeudet!
negaatio - 16:18, 30.10.2015 » mikä se on että jos fixillä ajaa videolla päi punasta se on siistiä mut ruokaa pakkarilla on joku second class lähetti?