Sträppitopikki

Ujuttelu toimi vallan mainiosti. Jätin testiksi eteen yhden tapin, keskelle kaksi, ja taakse kolme. Edestä ja keskeltä voi sitten tarvittaessa viilata veke. Ja huomattavasti paremman näkösetki niistä nyt tuli, kuin biltsun flättien kanssa. :slight_smile:

Restrapitkin täytti 2v, joten on syytä julkaista video:

https://vimeo.com/36959178

Onko kellään hajua wellgon halpis sträpeistä?? Kattelin vaan tuolta tampereen pyörähuollon sivuilta ja hintaaki kerty huimat 19€ ja tilaukseen pistin. Hinnan puolesta ei ainakaan harmita vaikka paukkuis rikki.

^kyllä se 19€+postit vituttaa kun sen tarpeeksi monta kertaa maxaa.

kolmas kesä krnkyillä aluillaan ja kunnosta päätellen ehkä kymmenen jäljellä. uutuutena kakkosfillariin vertailukohdaksi hold fastit.

tota. missä määrin porukka on vaihdellu sträpeistä takas perinteisiin loukkuihin ja miksi ?
itse vain pikaisesti huulilla käyneenä 3/4-neitsyenä en edelleenkään ymmärrä sträppien viehätystä edes siinä tapauksessa mikäli päästäisiin ensin järkyttävän korkean esteettisen kynnyksen yli. näyttää yksinkertaisesti spedeltä muissa kuin kikkafikseissä. mut toisaalta näyttää sekin kun on pakko polkea kokoajan kovassa vauhdissa kuten em. videolla taas nähtiin joten ehkä peli on jo uskottavuuden osalta hävitty.
täytyy varmaan koestaa kunnolla.

sträpit kesällä kikkafiksissä, lukot talvella kikkafiksissä. kesällä estetiikka ja talvella funktio.

ei pysty hankkimaan kurskeja ja känniajossa remmit on paremmat kuin kaarteessa asfalttiin nappaavat häkit(E:siis kännissähän ajan polkimia “väärinpäin”).

oon kuullu että häkit paskoo kengät, mutten viime kesänä tykänny niistä niin kauan että olis selvinny tämä…

häkit kyllä vaatii tosiaan kans omat ‘ajokenkänsä’. niillä yleensä on vaan parempi kävellä kuin sideillä. converset myös maksaa joku 150e vähemmän parilta.

remmit ei tosiaan kuluta kenkiä juurikaan, polkimista tosin piikit otin irti enne ku ehti porautua pohjan ja sukan läpi ihoon. halvimmat hikipajapopot toimii muuten loistavasti.

Omaan jalkaan taasen häkit eivät oikein istuneet. Sträpit ovat IMHO mukavammat. Lukkoja taas ei näillä ajoilla tartte, se tuli huomattua viime kesänä Kurskien kanssa.

JJL - 15:46, 6.4.2012 » Onko kellään hajua wellgon halpis sträpeistä?? Kattelin vaan tuolta tampereen pyörähuollon sivuilta ja hintaaki kerty huimat 19€ ja tilaukseen pistin. Hinnan puolesta ei ainakaan harmita vaikka paukkuis rikki.
Mulla oli noi hetken käytössä, kun halusin koittaa sträppejä häkkien sijaan. Ite oisin päässy halvemmalla, jos ois ostanu suoraan hold fastit, jotka on nykyään käytössä. Hold fastien tukevuus on ihan eri luokkaa ja remmien kiristyssysteemi parempi. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun wellgot oli käytössä niin vähän aikaa, mutta ajanee asiansa ainakin alkuun.

Miten häkit muka tuhoaa kenkiä? Ajoin koko viime kesän eikä mikään muuttunu kengis.

Cinellin sträpit:

Uhhuh noi cinellit. Ite kyllä aika vahvasti strap-on miehiä ku jalkineet on viikon aikana konversesta helvetilliseen vaelluskenkään. Ja kaikkea siltä väliltä. On vaan niin kätevät. Häkitkin oli, mutta jo superstarin pallonokka tuntui vittumaiselta. Ei tarvi uhraa ajatusta “Mihin kengät ajon ajaksi”

Onko kokemuksia tommosista?

Katselin itsekin jossain kisassa, et Hold Fastithan ne siellä kiristettiin kengän päälle ja niinhän se olikin:

Olen täysin neitsyt näitten kanssa, enkä aio neitsyyttäni menettää, mutta: Toimiiko jotkut sträpit maantie-mks:sien kanssa? Esim. kränkit? NImim. Lopullisen kengänhajoamisongelman toteuttajan puoliso

^^huomasin vasta nyt tuon kuvan. Mitkäköhän polkimet tuossa on?
Mullahan on Hold Fastit, olenko tietämättäni kehityksen huipulla???
Tietysti seuraavaksi sitten hommaan KRNKY:t

Ilkka - 10:02, 26.9.2012 » Olen täysin neitsyt näitten kanssa, enkä aio neitsyyttäni menettää, mutta: Toimiiko jotkut sträpit maantie-mks:sien kanssa? Esim. kränkit? NImim. Lopullisen kengänhajoamisongelman toteuttajan puoliso
Aika nihkeesti toimii maantiepolkimien kanssa.
Ilkka - 10:02, 26.9.2012 » Olen täysin neitsyt näitten kanssa, enkä aio neitsyyttäni menettää, mutta: Toimiiko jotkut sträpit maantie-mks:sien kanssa? Esim. kränkit? NImim. Lopullisen kengänhajoamisongelman toteuttajan puoliso
Nää saattais toimia, sillä kiinnitysremmit oli muistaakseni perus nahkaremmien levyiset.

http://www.pristinefixedgear.com/site/wp-content/uploads/2010/08/BLB-Lockdown-loose.jpg

Noita sai ennen kumiluodista, mutta nykytilannetta en tiedä.

Jossain kuvissa pistelly simmuun sträpit ja häkit -yhdistelmät. Mites noita on naiteltu yhteen?