Speksailuongelmaiset - tukikerho

jos järjestelyllä tarkoitat nyt full hd laiminlyöntiä ja kokonaisvaltaista elämästä marginalisoitumista niin taidan olla tosiharrastaja ja oikeutettu unbeaten path -babylon espace podiini :slight_smile:

viimeisen vuoden aikana ainoastaan jarrupalat ostaneena tunnustan ongelman olemassaolon :confused:

DanielBraun - 14:20, 1.7.2018 » Tekis mieli speksata
Tämän jälkeen tullut speksattua mtb elämää aivan riittävästi. Mutta flättipoljinlokarivaparielämäntapa ois kiva

vois toi punta jo sukeltaa et sais tilattuu Huntin kiekot ennenku lafka kippaa brexitin takia

Päivän Hesarin kirjoitus liittyy hyvin aiheeseen.

Ihmiset yrittävät kopioida toistensa elämiä, sanoo professori – ”Ihannetta ei ole mahdollista saavuttaa, tarkoitus on vain myydä turhia tavaroita”

Just kun oot alottanu katuratailun, muut jo metsäryyppää. Ei kyllä juurikaan kiinnosta minkä levyiset kehät just nyt kuuluu olla ja pajonko bb-droppia. Enkä osaa olla kateellinen edes hesarin tilaajille vaikka nettiä selailenkin. Mitenkähän herr professor itse elämänsä (paremmin) viettää…

Aattelin että speksaan tässä alkuvuodesta niin paljon etten speksaisi mitään ainakaan syksyyn mennessä tai ehkä syksylläkään (joskaan tähän ei sisälly ehkä yks kokonainen pyörä heh). Olisko tästä jotain varoittavaa esimerkkiä?

missä vaiheessa elämisestä tuli näin vaikeaa?

FF - 14:12, 29.1.2019 » missä vaiheessa elämisestä tuli näin vaikeaa?
624 – 546 BC

Aloin juuri miettiä, että miksiköhän minulla ei ole Singular Gryphon polkupyörää. Eikö tämän lopu koskaan?

cargost dynkkykiekko tähän ja sähköö tilalle mitä mieltä

mikä veroprossa näissä usast tilatuissa ja taiwanissa(?) räityissä eropyörissä nykyään, käykö partamatit

Orbea ja Hellas tuottaa ongelmaa tällä hetkellä mut ku miks laittais rahaa ku sit mut ku ja sit ja emmäää

Nyt on hyvä aika hankkia lisää runkoja. Ja on mistä valita!

Toimiskohan Rossin, Nitto ja Campa mitenkään yhteen :----|
Oisin tässä ihan lompsa levällään.

Oli tänään kiireinen ja ahistava päivä duunissa eikä mulla oo eurookaan ylimäärästä rahaa. Tästä huolimatta käytin n. klo 10.20—15.00 välisen ajan mietiskellen kuumeisesti ja vähän hätääntyneenä että pitäis jotenki hankkiutua Velosportin kellariin.

Voisko tukikerholaiset sanoa nyt että voooiiii ymmärrämme sinua ja tosi hienoa ku et menny ja selvisit.

oon täs koettanu netin avulla tehä itelleni selväks et kirkkaita 650b tubeless kiekkoja ei vaan voi kasaa järkevällä hinnalla laadukkaista osista

kolmas päivä kotona flunssassa

Konsta - 19:06, 21.11.2019 » Oli tänään kiireinen ja ahistava päivä duunissa eikä mulla oo eurookaan ylimäärästä rahaa. Tästä huolimatta käytin n. klo 10.20—15.00 välisen ajan mietiskellen kuumeisesti ja vähän hätääntyneenä että pitäis jotenki hankkiutua Velosportin kellariin. Voisko tukikerholaiset sanoa nyt että voooiiii ymmärrämme sinua ja tosi hienoa ku et menny ja selvisit.
there there. ei oikeen mikään oo pelagon tyhjennyksen jälkeen tuntunu enää miltään ku tavaraa lyötiin ilmatteeks käteen

Tartten Croix De Feriin:

-Uuden droppitangon (joku tosi hyvä)
-hyvän vaijerisarjan
-2x10 eturattaat, kompakti 110 BCD
-etutarakka/low rider-hässäkkä (koittanu houkutella mankkista, mut kiireinen artesaani), kokemukset ja insinööridata kuitukeulan kestävyydestä tässä epäironisesti kinosta

Joskus harkinnut jarrujen päivittämistä, mut onko kellään Juin Techeistä yms. Jo käyttökokemusta?

Mieluiten kaikki romut yhdellä tilauksella. En jaksa suorittaa speksailua, oon darrassa.

edit: kuva kiitokseksi, arvostele mun koronafighter

manuelkala - 20:45, 25.11.2014 » Mites siellä?
22" BMX:n oon päättäny haluavani, mutta täs on semmonen juttu et seittemän on omasta mielestä vähän liikaa ja muullakin perheellä on pyörätarpeita, joten nyt sitte myyn yhtä ja ostan puolisolle toista, että pääsen ite speksaamaan hyvillä mielin.

noni kuuntele veli

uus sääntö: jokaista uutta pyörää kohden pitää luopua kahdesta vanhasta

eiks ooki hyvä sääntö. rajottaa tehokkaasti psykoosia, mut toisaalta myös enabloi sitä ihanasti koska mitää euromääräistä sidettä ei ole eli ihmisen parhaan ajan vietto on turvattu ja tilin saa kätevästi miinukselle tälläkin tavalla kun tekee mieli vedellä taas

holla back yo jos lähdet haasteeseen mun kaa ja raportoi tänne edge-tilsusi